CIRCULA PE NET.POEZIA DEDICATA MEDICULUI REZIDENT AURA ION – ZBOR FRANT!

24 Ian

Pe pagina de Facebook creată în memoria lui Adrian Iovan a fost postată o poezie emoționantă, dedicată Aurei Ion.

Poezia îi este dedicată Aurei Ion, studenta care și-a pierdut viața în accidentul din Munții Apuseni.

Imagine

 

 

Zbor frânt

Şi de-aş striga, nu-i cine să m-audă

Căci moartea a plecat s-adune vii

Şi i-aş răcni-n urechea aia surdă

Să-i lase, să trăiască pe copii…

Să nu le frângă-aşa deodată zborul

Şi aripile-ntinse către cer;

A îngheţat în ziua asta dorul

Părinţilor…şi câte vise pier!

Acolo printre brazii fără nume

O fată a privit cum norii vin

De ce-i atâta linişte în lume?

Şi de ce simt o lacrimă-n suspin?

Şi, mamă, unde eşti? În braţe ia-mă

Şi mă-ncălzeşte, că mi-e iarnă grea!

Mi-e întuneric şi de el mi-e teamă

Şi-o doamnă-n doliu vine să mă ia…

Şi tu, iubite, prinde-mă de mână!

Şi nu-mi da drumul că mai am un pic;

M-aşteaptă locul meu unde-s stăpână

Pe-un colţ de rai, sau poate nu-i nimic…

Aş mai fi vrut să te iubesc o clipă

Şi să mai aflu viaţa cum mai e?

Dar nu mai am în zbor nici o aripă

Şi mor în braţe cu-n banal: de ce?

Pilotul Adrian Iovan și studenta Aurelia Ion și-au pierdut viața după ce un avion de mici dimensiuni de tip BN2, la bordul căruia se afla un echipaj medical, a aterizat forțat, luni după-amiază, într-o zonă muntoasă accidentată, la peste 1.400 de metri altitudine, la granița județelor Cluj și Alba.

În urma accidentului au fost răniți copilotul Răzvan Petrescu și patru medici – Radu Zamfir de la Spitalul Fundeni, Valentin Calu de la Spitalul Elias, Cătalin Pivniceru de la Spitalul “Sf. Maria” și Sorin Ianceu de la Spitalul Municipal din Beiuș, județul Bihor.

Echipa medicală din avion mergea de la București la Oradea, unde urma să preleveze ficatul de la un donator de peste 60 de ani care a suferit un accident vascular cerebral.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 5,540 other followers