Kaneis Lathos – Maro Litra feat. TNS (Official Video Clip)

3 mart.

A beautiful greek song-Maro Litra!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

4 răspunsuri to “Kaneis Lathos – Maro Litra feat. TNS (Official Video Clip)”

  1. snake 3 martie 2009 la 6:01 pm #

    hai ca m-ai inveselit in seara asta. mersi. stii ce inseamna pt mine grecia? bucuria inimii si sufletului meu. iubesc grecia cu toata fiinta. imi place tara si muzica traditionala. uite, o sa postez si eu ceva greces. mersi, tavi.

    Apreciază

    • octavpelin 3 martie 2009 la 9:21 pm #

      Snake ,aceleasi sentimente am si eu pentru Grecia,intrucat am prieteni greci care au crescut si copilarit cu mine,cand parintii lor s-aurefugiat pe timpul dictaturii generalilor,ma bucur ca te-am inveselit,o seara minunata si vin sa vad si sa ascult melodia pe care ai postat-o pe blog Tavi 🙂

      Apreciază

  2. supravietuitor 4 martie 2009 la 2:07 am #

    Tavi,la noi in oras au fost foarte multi greci,inca mai sunt.Am copilarit alaturi de nemti,unguri si greci.La toate nuntile si petrecerile de altadata se dansau si dansuri grecesti.
    Uite cum o melodie mi-a adus aminte de copilarie.
    O dimineata vesela!
    Gabi.

    Apreciază

    • octavpelin 4 martie 2009 la 11:07 am #

      Gabi,si eu am avut prieteni greci care au fostrefugiati datorita „Noptii generalilor” care au instaurat dictatura si acesti greci au invatat in Romania,iar dupa aceea s-au intors in Grecia,o saptamana cu soare Tavi 🙂
      p.s.Cum ai facut cu bannerul Razboiul Reginelor ca eu nu am reusit sa-l pun!

      Apreciază

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.