Arhiva |

EURODEPUTATUL CORNELIU VADIM TUDOR A ATACAT DUR INCHIDEREA CELOR PESTE 50 DE SPITALE-JEFFREY FRANKS -SE „JURA”CA EL SI DELEGATIA FMI NU ARE NICIUN AMESTEC IN ACEST CAZ DE GENOCID IMPOTRIVA ROMANILOR!

10 mai

Şeful misiunii Fondului Monetar Internaţional (FMI) în România, Jeffrey Franks, a declarat lunea aeasta că decizia de a închide peste 60 de spitale din România nu a fost o măsură impusă de către FMI, ci a fost luată de Guvernul ţării noastre, informează Agerpres.”Decizia politicii de reformă în sănătate aparţine Guvernului. Nu este decizia FMI şi eu nu sunt un expert pert în reforme în sănătate şi nu pot spune autorităţilor care este politica optimă. Guvernul are eperţi care să decidă care este cea mai bună strategie. Noi le spunem că trebuie să aibă în vedere atât aspectele legate de cheltuieli, cât şi pe cele privind veniturile”, a precizat şeful FMI.Franks a mai explicat că, deşi în România se sesizează o dezvoltare a sistemului medical privat, necesitatea închiderii sau privatizării spitalelor poate fi judecată doar de specialişti.Hotărârea de închidere şi comasare a spitalelor din România, criticată dur de Vadim în Parlamentul EuropeanCorneliu Vadim Tudor a criticat dur în Parlamentul European programul de reformă a sistemului sanitar, prin închiderea şi comasarea unor spitale. Vadim Tudor susţine că ţara noastră e pe cale să devină un lagăr de exterminare şi a anunţat că a depus o plângere penală împotriva reprezentantului FMI în România pentru că a autorizat programul pus în aplicare de autorităţile romîne.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

CASA REGALA A ROMANIEI ESTE INDEPENDENTA-REGELE MIHAI I A RUPT LEGATURILE CU CASA DE HOHENZOLERN!

10 mai

Regele Mihai I a rupt legăturile cu Casa de Hohenzollernhttp://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20110510_0283/1.jpgNiciun membru al familiei regale nu va mai purta numele de „Hohenzollern-Sigmaringen”. Regele Mihai I a anunţat că, începând de marţi, toate legăturile dinastice dintre Casa Regală a României şi Casa Princiară de Hohenzollern iau sfârşit, se arată într-un material transmis de Biroul de presă al Palatului Elisabeta.Regele Mihai I precizează că decizia sa se bazează pe „autoritatea nedisputată ca Şef al Casei Regale a României”, luând în considerare decizia Regelui Ferdinand I, de a conferi un caracter naţional şi independent Dinastiei şi Casei Regale şi urmând datoria sa fată de istorie şi faţă de urmaşii şi succesorii săi, ţinând cont de articolele 1(10), 15 şi Anexa 1 ale Normelor Fundamentale ale Familiei Regale a României, adoptate la 30 decembrie 2007.”Acţionând în conformitate cu voinţa mea liberă, fac cunoscut ruperea tuturor legăturilor istorice şi dinastice cu Casa de Hohenzollern. La data de 10 mai 2011 toate legăturile dinastice dintre Casa Regală a României şi Casa Princiară de Hohenzollern iau sfârşit. În conformitate cu dorinţele regretatului nostru bunic, Majestatea Sa Regele Ferdinand I, şi cu decizia Sa din anul 1921, Familia Regală a României şi membrii săi au purtat şi poartă numele de ‘al (a) României”. Dar începând cu 10 mai 2011, Casa Regală a României nu va mai purta numele de ‘Hohenzollern-Sigmaringen’, şi nu va mai fi cunoscută de la această dată sub numele de ‘Casa de Hohenzollern-Sigmaringen. Casa Regală română va fi cunoscută de acum înainte numai sub numele de „Casa Regală a României”, precizează Regele Mihai.Familiei Regale a României nu va mai purta niciun titlu de HohenzollernTotodată, de la aceeaşi dată, niciun membru al Familiei Regale a României nu va mai purta şi nu va mai avea dreptul să poarte sau să folosească vreun titlu conferit (ereditar sau ad personam) de orice Şef al Casei Princiare de Hohenzollern, a anunţat Regele Mihai I.”Începând cu data de 10 mai 2011, niciun membru al Familiei Regale a României nu va mai purta şi nu va mai avea dreptul să poarte, sau să folosească, vreun titlu conferit (ereditar sau ad personam) de orice Şef al Casei Princiare de Hohenzollern. Capul Casei Regale a României rămâne singura autoritate pentru aprobarea sau acceptarea oricărui titlu sau distincţie”, menţionează documentul.Majestatea Sa a informat că au fost amendate Normele Fundamentale ale Familiei Regale a României: „Normele Fundamentale ale Familiei Regale a României se amendează prin excluderea particulelor ‘de Hohenzollern,” ‘de Hohenzollern-Sigmaringen” şi ‘de Hohenzollern-Veringen,” în măsura în care se referă la oricare dintre membrii Casei Regale a României. Normele Fundamentale ale Familiei Regale a României, amendate, vor fi transmise membrilor Familiei Regale a României”.Documentul, datat „La 10 mai 2011, la Palatul Elisabeta din Bucureşti” este semnat Mihai R. Motivul pentru care Casa Regală a luat această decizie îl reprezintă o serie de procese deschise împotriva Casei Regale din România, în Germania, de un anume prinţ Karl de Hohenzollern, nemulţumit că titlul nobiliar i-a fost atribuit şi principelui Radu. Pentru a pune capăt proceselor care durează deja de prea multă vreme, Casa Regală a luat decizia de a renunţa la numele de „Hohenzollern-Sigmaringen”

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

MIRCEA BADEA :IL ATACA DUR PE JEFFREY FRANKS”ARGENTIANU”-UN FATAU SI UN MANELIST!

10 mai

Mircea Badea: Uite ce făţău are Jeffrey Franks. Este un manelist!Mircea Badea a început în forţă emisiunea din această seară, când a început să comenteze un articol din Jurnalul Naţional, în care subiectul principal este Şeful misiunii Fondului Monetar Internaţional (FMI) în România, şi ai săi pantofi rupţi. Mircea Badea este de părere că Jeffrey Franks este un manelist. Care au fost argumentele lui, aflaţi din clipul de mai sus!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Dannii Minogue – I begin To Wonder

10 mai

I Begin To Wonder!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Dannii Minogue – Put The Needle On It

10 mai

Put The Needle On It!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Kids .- Kylie And Dannii Minogue

10 mai

Kids!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Dannii Minogue Baby Love

10 mai

Baby Love!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

MIRCEA BADEA ESTE MAI ANTI-BASESCU DECAT DAN VOICULESCU!

10 mai

Mihai Gâdea: Badea este mai anti-Băsescu decât Dan VoiculescuMihai Gâdea a prezentat câteva fotografii cu Dan Voiculescu în cadrul emisiunii Sinteza Zilei. Vicepreşedintele Senatului a postat câteva fotografii pe blogul personal, pe vremea când era înconjurat de cei trei foşti şefi de stat: Regele Mihai, Emil Constantinescu şi Ion Iliescu. Politicianul a menţionat că nu are nimic cu Traian Băsescu ca persoană, cu care ar putea sta civilizat la aceeaşi masă. Ceea ce îl deranjează este că „toată echipa lui face mult rău românilor: Nu poţi să fii bogat într-o societate săracă, nu poţi să fii liniştit într-o lume nebună, şi nu poţi să fii îndrăgostit într-o care lume se urăşte”.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

TRAIAN BASESCU -IPOCRITUL-NU MAI CREDE IN POLITICIENI ,DAR TRIMITE PRIN MASURILE SALE DE AUSTERITATE PE ROMANI IN PARADIS!

10 mai

Preşedintele Traian Băsescu a declarat, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune, că s-a „învăţat de mult să nu mai creadă în politicieni”. Declaraţia a avut loc în contetul în care şeful statului a fost întrebat ce părere are despre ideea premierului Emil Boc de a reduce contribuţia CAS, idee contrazisă vehement de şeful misiunii FMI în România, Jeffrey Franks.De asemenea, Băsescu a vorbit, mai detaliat, despre angajamentele pe care România le ia în faţa Fondului Monetar Internaţional, enumerând printre ele şi pe aceea de a aduce tehnocraţi din mediul privat la conducerea regiilor autonome de stat.Preşedintele a recunoscut că ideea îi aparţine lui de fapt şi că, deşi a insistat la toate guvernele de până acum pentru implementarea ei, nimeni nu l-a luat în seamă.Întrebat despre un viitor acord cu FMI în vederea acordării unor împrumuturi, şeful statului a spus „NU” categoric unui alt împrumut în acest an, eplicând că, în cazul în care măsurile de austeritate impuse de guvernul Boc vor continua la fel ca în prezent.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

10 MAI:SARBATOAREA REGATULUI ROMANIEI

10 mai


Data de 10 Mai, sărbătoarea Regatului României, interzisă de comuniști, ignorată de către autorități după 1989, este legată de trei evenimente semnificative din istoria modernă a țării noastre:

1) Pe 10 Mai 1866, Carol I de Hohenzollern-Sigmaringen depune jurământul în fața Parlamentului.

2) Pe 10 Mai 1877, Carol I proclamă solemn Independența României. Fără acest moment, Unirea
din 1918 nu ar fi fost posibilă.

3) Pe data de 10 Mai 1881, Carol I a fost încoronat ca Rege al României, iar țara a fost ridicată la rangul de Regat. Coroana, expresia independenței și suveranității a fost confecționată simbolic din oțelul
tunurilor de la Plevna.

Cu ocazia acestei zile, subliniem încă o dată necesitatea unei dezbateri pertinente în legătură cu revenirea României la forma de stat monarhică, formă de stat care i-a caracterizat întregul său trecut milenar, până la actul din 30 decembrie 1947.

Actuala situație politică a țării este caracterizată, printre altele, de lipsa reperelor morale, profesionalismului, patriotismului luminat, de disputele între instituţiile statului, instabilitatea
scenei politice sau lipsa prestigiului internațional. Tot mai mulți oameni s-au săturat de cuvintele goale ale politicienilor care au condamnat poporul român la foamete, exod și umilință. Realitățile actuale ale acestui sistem politic se asemănă cu cele din 1866.

Imediat după Revoluția anticomunistă, adevărata elită intelectuală a țării și diasporei sugera revenirea României la forma de stat monarhică. Din păcate, mai-marii politicii românești post-decembriste, speriați de posibilitatea pierderii privilegiilor care li se întrezăreau (și pe care le vedem astăzi) au preluat propaganda sovietică anti-regalistă, refuzând ideea unei reveniri la monarhie. O revenire firească, întrucât actul de abolire a monarhiei din 30 decembrie 1947, conform principiilor elementare ale dreptului are toate argumentele să fie considerat nul. Nulitatea sa este determinată de faptul că a fost luat în condițiile

șantajului sovietic, nu a fost consultată populația în legătură cu schimbarea formei de stat iar legiferarea abdicării regelui și proclamării republicii (reprezentată de Legea 363) nu a întrunit în Parlament nici măcar cvorumul de ședință. De asemenea, în fața Divinității, regele Mihai I a fost uns de către Biserică în calitate de Rege al României, iar acest act reprezintă un legământ sacru care a fost desființat de ocupația bolșevică și pe care Biserica are datoria să îl condamne.

Considerăm că revenirea la forma de stat monarhică reprezintă o prioritate a României, aceasta fiind prima măsură în vederea clădirii din temelii a unei noi clase politice, capabilă să schimbe actualii politicieni și atributele acestora. Până când acest deziderat nu va fi realizat, politica românească va continua să se bălăcărească în mediocritate, iar costurile acestui lux îl plătim cu toții. În acest context, 10 mai este sărbătoarea uitată a unei țări care a uitat ce înseamnă bucuria.

ADRIAN SARBU ,FONDATORUL MEDIA PRO,MAI BOGAT CU 6,2 MILIOANE DE DOLARI IN 2010:A FACUT O FUNDATIE PENTRU BANI EUROPENI CA SA FACA JURNALISTI SOMERI!

10 mai

Adrian Sârbu, unul dintre românii cu cele mai înalte funcţii într-o companie multinaţională, are de ce să fie mulţumit. În 2010 a încasat, din postul de preşedinte şi CEO al grupului de presă Central European Media Enterprises (CME), un pachet salarial în valoare de 5,5 milioane dolari , cu 42% mai mare decât în 2009, când a primit 3,9 mil. dolari, potrivit unui document oficial al companiei.

Salariul de bază al fondatorului Adrian Sarbu Media Pro şi al PRO TV a fost de 1,8 milioane dolari anul trecut. Pe lângă aceşti bani, Sârbu a mai primit un bonus de 900.000 de dolari, un pachet de acţiuni (option awards) în valoare de 2,2 mil. dolari, un bonus de 500.000 dolari pentru finalizarea cu succes a vânzării operaţiunilor din Ucraina şi alte compensaţii în valoare de 117.000.

Potrivit documentului CME, Adrian Sârbu este îndreptăţit să mai primească un bonus de 500.000 de dolari pentru întocmirea şi punerea la punct a unui plan de succesiune la nivel de management. De asemenea, salariul fix al lui Adrian Sârbu ar putea creşte la 2,4 milioane dolari de anul viitor, dacă preţul acţiunilor CME ar depăşi o anumită valoare stabilită în mandatul de management. Documentul care face referire la salariul bossului din Aurel Vlaicu (actualul sediu al imperiului media) a fost pregătit pentru Adunarea Generală a Acţionarilor CME din 16 mai. În cadrul acestei Adunări, va fi discutată inclusiv prelungirea mandatului de preşedinte şi CEO al lui Adrian Sârbu.

Documentul mai menţionează limitele peste care pachetul salarial al lui Adrian Sârbu nu poate trece: 6 mil. în 2010, 8 mil. în 2011, 10 mil. în 2012 şi 2013.

Un alt român prezent în boardul CME, Senior Vice President pe conţinut, Andrei Boncea, a încasat 1,031 mil. dolari anul trecut, din care salariul de bază reprezintă 662.000 dolari.

Mai bogat cu 6,2 milioane de dolari, în 2010

Tot anul trecut Sârbu a primit 6,2 milioane de dolari şi 800.000 de acţiuni Clasa A la CME pentru ultimele 5 procente din acţiunile Pro TV SA, Media Pro International SA şi Media Vision SRL. Sârbu este al doilea cel mai mare acţionar persoană fizică din CME (cu 6,28%) după fondatorul companiei, Ronald Lauder. CME este prezentă în Bulgaria, Cehia, Croaţia, România, Slovacia şi Slovenia.

Dacă lui Adrian Sârbu îi merge bine din punct de vedere material, nu acelaşi lucru putem spune şi despre salariaţii trustului media pe care acesta îl patronează. În ultimii ani, aceştia au fost nevoiţi să accepte, în câteva rânduri, ajustări substanţiale de salarii şi întârzieri repetate la plata acestora. Pe lângă măsura amintită, acceptată cu greu de către salariaţi, au fost şi câteva valuri de restructurări care au cuprins întregul trust media al lui Adrian Sârbu. Ultima restructurare din Aurel Vlaicu a dus la încetarea apariţiei pe print a cotidianului Gândul, şi trecerea acestuia numai în format electronic. Iar această măsură nu se va opri aici, după unele surse din piaţa media.
Trustul lui Adrian Sârbu şi-a făcut fundaţie ca să ia bani europeni

Mediafax, compania de telecom Media Sat, parte a grupului MediaPro, şi Fundaţia pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPro au lansat într-o singură zi două proiecte din bani europeni care valorează, în total, peste 1 milion de euro. Cu o zi înainte de acest anunţ, pe 28 aprilie, Mediafax şi Fundaţia pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPro au lansat un alt proiect din bani europeni, care se ridică la aproape 500. 000 de euro. Unde se duc cei 1.5 milioane euro, în condiţiile în care peste 90% din aceşti bani sunt nerambursabili?

adrian-sarbu I.Bani europeni ca să formăm jurnalişti şomeri

Valoarea acestui proiect se ridică la 2. 043. 000 lei, aproximativ 490.000 de euro, din care peste 90 la sută este finanțare nerambursabilă. Proiectul vizează un grup-ţintă format din 100 de şomeri şi persoane care îşi caută un loc de muncă din regiunea Bucureşti-Ilfov, aceştia urmând să participe la un curs de reporter, care targetează dobândirea abilităţilor şi competenţelor necesare pentru a profesa ca jurnalist. Cei mai buni 30 de cursanţi vor fi premiaţi cu câte 1.200 de lei şi 10 dintre ei vor fi ofertaţi pentru un job în presă.

Proiectul îşi mai propune să îi informeze pe cei 100 de candidaţi despre configuraţia acestei nişe în acest moment, care sunt oportunităţile de angajare şi încotro se îndreaptă industria media. Candidaţii mai sunt informaţi despre opţiunile de angajare în presă, de la contract de muncă, la contract de drepturi de autor şi persoană fizică autorizată.

II. Aproape 2 milioane de lei ca să angajăm 5 şomeri cu studii medii.

Valoarea acestui proiect este de 500. 000 de euro, finanțarea nerambursabilă fiind de peste 90 la sută. Proiectul vizează un grup-ţintă format din 100 de candidaţi. Dintre aceştia, 50 vor fi candidaţi care vor un job, 45 vor fi persoane inactive şi doar 5 şomeri de lungă durată. Selecţia grupului va avea loc în luna mai. Din cele 100 de persoane, cel puţin 20 vor fi femei.

III. Peste 2 milioane de lei din bani UE ca să creştem angajabilitatea şomerilor intelectuali.

Obiectivul general al proiectului se referă la corelarea cunoştinţelor şi aptitudinilor persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă şi ale şomerilor cu oportunităţile şi tendinţele de dezvoltare ale pieţei muncii din regiunea Bucureşti-Ilfov”.

IV. Proiect care saltă sănătatea angajaţilor din media cu peste 200.000 de euro.

Mediafax a mai contractat din fonduri europene un proiect de peste 200.000 de euro, care vizează asigurarea sănătaţii şi securităţii la job a angajaţilor din media. Acest proiect, precum si cele antemenţionate, au fost semnate până la 31 martie 2011, scrie money.ro.

Iată că, după valurile de concedieri operate la trustul lui Sărbu, care a afectat în bună parte și redactori cu experiență, acesta este dispus să pregătească șomerii din piața media pentru ca, ulterior, unii dintre cursanți să poată fi angajați la compania ce restructurează permanent salariați.

%d blogeri au apreciat: