Arhiva |

GUVERNATORUL STRAIN AL ROMANIEI ,TRAIAN BASESCU ATAC LA TRUSTUL INTACT SI ROMANIA TV.DAR IL SCAPA BASISTA DE CORINA DRAGOTESCU SI „GASCA PORTOCALIE „A LUI GHITA!

31 dec.

Aflat la Covasna pentru petrecerea Revelionului, Traian Băsescu nu a ratat ocazia, după ce a ieșit la o mică plimbare în jurul vilei de protocol, pentru a ataca trustul Intact al cărui patron este Dan Voiculescu, dar și România Tv și patronul acesteia, Sebastian Ghiță, proaspăt deputat PSD de Prahova.

???????

În Ajunul Anului Nou, Traian Băsescu și-a arătat din nou colții. Aflat la o scurtă plimbare în jurul vilei de protocol, alături de soție, Traian Băsescu s-a oprit în fața jurnaliștilor și a atacat, în stilul caracteristic, trustul Intact dar și România TV.

Deranjat de prezența jurnaliștilor, vizibil nervos, Băsescu a declarat că nu înțelege această înverșunare din partea trustului lui Voiculescu, dar și a România Tv, al cărui patron este deputatul Sebastian Ghiță, de a prezenta la nesfârșit meniul de Revelion al președintelui, care în opinia sa este meniul restaurantului unde va petrece trecerea dintre ani.

“Par a fi singurul politician care mănâncă, că înțeleg că nu vă interesează ce mănâncă alt politician. Dați meniul restaurantului și nu al președintelui. De ieri, un proprietar media cum e Voiculescu are interes să satureze oamenii, Ghiță de la PSD are același interes, dar interesul oamenilor este să-i lăsați în pace cu politicienii. Și în orice caz, am înțeles că niciun alt politician nu mănâncă, doar președintele mănâncă. Îi mințiți pe români că acela este meniul restaurantului, nu este meniul comandat de mine”, a declarat pre;ecintele Băsescu.

Întrebat de jurnaliști ce mănâncă, Traian Băsescu a răspuns că “ce mâncați voi acum și analiștii. Aia!” a răspuns Băsescu vădit iritat de insistența jurnaliștilor, după care președintele și soția sa s-au întors la vila de protocol.

Traian Băsescu va petrece Revelionul la Covasna, într-o locație de patru stele, alături de cele două fiice, la care se va alătura și finii acestuia, prințul Paul și prințesa Lia.

MESAJUL PATRIARHULUI DANIEL DE ANUL NOU!

31 dec.

„De Anul Nou, oamenii își doresc și își urează: Un An nou fericit! sau: La mulți ani cu sănătate și fericire! sau: Ani mulți și buni!

13344206084684-patriarhul-daniel-ortodox-md

Este firească și frumoasă urarea de mai sus, dar și întrebarea: Cine ne dăruiește ani mulți și buni, cu sănătate și fericire? Răspunsul omului credincios este acesta: Dumnezeu Cel Veșnic și Bun, izvorul vieții, al bucuriei și al fericirii.

Din acest motiv, trecerea dintre ani trebuie întâmpinată mai întâi, cu Rugăciune la miezul nopții și apoi, dacă se dorește, și cu Revelionul citadin sau cu Veghea obiceiurilor tradiționale de la sat.

Astfel urmăm înțelepciunea poporului român exprimată în cuvintele „Totdeauna lucrul tău să-l începi cu Dumnezeu”, precum și hotărârea Sfântului Sinod din data de 17 februarie 2011, care a aprobat rânduiala Slujbei ce se săvârșește în noaptea trecerii dintre ani. Aceasta conține, în principal, Acatistul Domnului nostru Iisus Hristos, rugăciuni de mulțumire și rostirea unui cuvânt despre sfințirea timpului”, spune PF Daniel în cuvântarea la trecerea dintre ani, postată pe site-ul Patriarhiei.

TRAIAN BASESCU SI SOATA SA MARIA ENERVAT CA JURNALISTII I-AU URMARIT CUM AU MANCAT GULAS LA UN RESTAURANT DIN SF.GHEORGHE!

31 dec.

Traian Băsescu şi soţia sa au ajuns, duminică seară, la un restaurant din municipiul Sfântu Gheorghe, unde şeful statului merge aproape de fiecare dată când se află în zonă pentru a mânca gulaş, transmite corespondentul MEDIAFAX.

maria_si_traian_basescu-300x210

Preşedintele a ajuns la restaurantul Şugaş din centrul municipiului Sfântu Gheorghe împreună cu soţia sa, care a primit un buchet de flori din partea reprezentanţilor restaurantului.
Şeful statului a ajuns la Sfântu Gheorghe cu maşina, venind din staţiunea Covasna, unde a ajuns duminică dimineaţă şi s-a cazat la vila de protocol, urmând să rămână acolo până în 2 ianuarie.

Şeful statului, care a ajuns la Covasna cu elicopterul, le-a spus jurnaliştilor că va petrece Revelionul la Hotelul Clermont din staţiune, alături de soţie şi de cele două fiice. Întrebat dacă vor veni şi lideri PDL, Băsescu a spus că nu a invitat pe nimeni: „Nu am invitat pe nimeni, sunt doar cu familia”.

În meniul de Revelion al hotelului de patru stele la care va petrece Revelionul familia prezidenţială se regăsesc „ficat de gâşcă cu vişine şi reducţie de vin roşu, somon la grătar cu sos de lămâie, pulpă de raţă umplută cu ciuperci de pădure şi sos cumberland, muşchi de vită cu sos bearnez şi creveţi”.

La aperitiv vor fi brânzeturi franţuzeşti, iar ca desert meniul include Gazpacho de pepene galben cu îngheţată de iaurt şi Millefeuille. De asemenea, pe masă vor fi, pe lângă şampanie, mai multe sortimente de vinuri româneşti.

Potrivit reprezentanţilor hotelului, toate locurile pentru Revelion au fost rezervate încă din luna octombrie.

Costurile la hotelul la care şeful statului va petrece Revelionul ajung la 650 de lei de persoană pentru pachetul care include masa festivă şi cea de 1 ianuarie.

„Pentru anul acesta nu avem calculele exacte, dar vă pot spune că anul trecut de exemplu, costurile pentru pachetul de 31 decembrie şi 1 ianuarie a fost de 650 de lei de persoană”, a explicat pentru gândul Ovidiu Olariu, directorul de marketing al hotelului.

Conform site-ului hotelului, restaurantul are o capacitate standard de 170 de locuri şi poate fi împărţit în două saloane de 122, respectiv 48 de locuri. Pentru evenimente speciale, capacitatea maximă a celor două saloane este de 230 de locuri.

ESMEE DENTERS – OUTTA HERE!

31 dec.

LARA FABIAN – LOVE BY GRACE!

31 dec.

TONI BRAXTON – SPANISH EYES!

31 dec.

LAURA PAUSINI – STRANI AMORI!

31 dec.

SARAH CONNOR – JUST LAST ONE DANCE!

31 dec.

MAINE 1 IANUARIE 2013,APROAPE 600.000 DE ROMANI ISI SERBEAZA ONOMASTICA DE SFANTUL VASILE!

31 dec.

Potrivit statisticilor Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului de Interne, 593.906 de cetăţeni români, dintre care 505.906 bărbaţi şi 88.000 femei, poartă numele Sfântului Vasile, care este sărbătorit pe 1 ianuarie.

Din totalul româncelor, 84.606 se numesc – Vasilica, 1.890 – Vasilca, 557 – Vasila, iar 947 – Sica.

Conform datelor furnizate, majoritatea bărbaţilor se numesc Vasile – 484.541, Vasilică – 20.228, Silică – 229 sau Vasi – 80.

COTIDIANUL VOCEA RUSIEI IL DESFIINTEAZA PE „RUSOFOBUL”BASIST IULIAN CHIFU!

31 dec.

„Vocea Rusiei” nu-i rămâne datoare lui Iulian Chifu, consilierul lui Băsescu, după atacul halucinant al acestuia de duminică. Site-ul în limba română al postului de știri dedică un întreg articol atacului aducând contraargumente imbatabile.

1356936365chi

Redăm integral articolul

„Declaraţiile consilierului prezidenţial Iulian Chifu prezintă interes doar din două puncte de vedere. Pe de o parte, aceste declaraţii relevă starea absolut jalnică a echipei de „experţi” care au o influenţă disproporţional de mare asupra politicii externe ale României.
Analiza „viziunii” domnului consilier asupra politicii externe a Federaţiei Ruse va face obiectul unui alt material. În acelaşi timp, nu pot fi ignorate acuzaţiile pe care Iulian Chifu le-a adus postului de radio Vocea Rusiei.
Aceste acuzaţii nu pot fi ignorate, dar nici pot fi luate în serios. Iulian Chifu ignoră cu desăvârşire câteva aspecte cruciale, atât de ordin mediatic cât şi de ordin politic. Consilierul prezidenţial nu este deranjat de faptul că ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung a comparat victoria USL în cadrul alegerilor parlamentare cu victoria partidului lui Adolf Hitler la alegerile din 1933, iar acesta este doar un singur exemplu dintr-o multitudine de afirmaţii făcute de presa germană. Postul de radio Deutsche Welle a catalogat guvernul Ponta drept un „guvern de penali, de sfertodocţi, de incompetenţi” şi domnul Chifu nu vede nicio problemă în legătură cu aceste afirmaţii. În cazul presei occidentale, rusofobul de serviciu al Palatului Cotroceni acceptă existenţa dreptului la opinie, dar refuză să accepte existenţa acestui drept în cazul site-ului Vocea Rusiei. Iulian Chifu dă dovadă de ipocrizie cruntă şi, probabil, incurabilă.

Referitor la „ingerinţă” şi „amestecul în treburile interne ale unui stat”, domnul Chifu a greşit în mod cert adresa la care a lansat acuzaţiile. Ambasadorul Federaţiei Ruse nu s-a implicat în campania electorală şi nu a făcut „vizite neoficiale” la Victor Ponta. Textul „actului de coabitare” semnat de Victor Ponta şi Traian Băsescu a fost tradus din limba engleză şi nu din limba rusă. Jose Manuel Barroso l-a forţat pe premierul român să accepte un dictat extern sub forma celor 11 porunci. Voturile a şapte milioane de alegători români au fost aruncate la gunoi şi o ţară întreagă a văzut ingerinţa şi dictatul germano-american, care se observau cu ochiul liber, fără a mai fi nevoie de „sugestii de la Moscova”. Nu Vocea Rusiei a creat curentul eurosceptic în România, l-a creat chiar Vestul prin acţiunile sale. Dacă Iulian Chifu este deranjat de ingerinţele unor puteri străine în politica românească, ar fi mult mai logic să se adreseze la Washington sau la Bruxelles, nu la Moscova.

Este clar că Vocea Rusiei provoacă alergie la Cotroceni. Alergia este atât de mare încât consilierul prezidenţial pe probleme de securitate îşi petrece ziua de duminică, 30 decembrie, lansând declaraţii dedicate postului nostru de radio. Rusofobii de serviciu de la Cotroceni sunt deranjaţi de faptul că în spaţiul mediatic românesc a apărut o sursă de informare care se află în afara ariei de influenţă a celor care trag sforile în România. De exemplu, Vocea Rusiei poate să-şi permită să abordeze subiectul redevenţelor microscopice plătite de Petrom şi să cuantifice pierderile statului din privatizarea petrolului românesc (Statul român a pierdut 20 miliarde de dolari prin privatizarea Petrom), fără să existe riscul ca Petrom să ne „taie” publicitatea, aşa cum s-a întâmplat în cazul Realitatea TV. Vocea Rusiei nu poate fi sancţionată de CNA, pentru că internetul este liber. Proprietarul postului nostru de radio este statul rus, iar Rusia nu este şantajabilă de la Bucureşti. Această situaţie îl nelinişteşte pe Iulian Chifu şi este de înţeles. Totodată, Vocea Rusiei a oferit şi va oferi în continuare cititorilor noştri posibilitatea de a-şi exprima deschis opiniile şi a prezenta informaţiile pe care mass-media din România nu le va publica vreodată. Pentru echipa de la Cotroceni, această situaţie deschide riscuri absolut inedite. „Dosare” şi „scandaluri” pe care le credeau „îngropate” şi „uitate” pot ieşi la suprafaţă la momentul cel mai nepotrivit. Adevărul doare. Există mulţi consumatori de media care s-au săturat de propaganda occidentală şi doresc să vadă şi un alt punct de vedere, având posibilitatea să tragă propriile concluzii. Acest trend există la nivel global şi el nu poate fi inversat prin declaraţia unui consilier prezidenţial care prin 1993 se ocupa de reportaje despre „găini care nasc pui vii”.
Cu câteva luni în urmă, vicepremierul rus Dmitri Rogozin a catalogat unele declaraţii făcute de Iualilan Chifu drept „un atac al clovnilor”. Analizând declaraţia făcută de consilierul prezidenţial pe 30 decembrie, este dificil de a găsi contraargumente faţă de această caracteristică exhaustivă a domnului Chifu”., se scrie în articolul citat.

Ce a spus Chifu

Consilierul prezidenţial Iulian Chifu a atacat duminică, într-o analiză transmisă pentru Mediafax atât „Vocea Rusiei”, postul public de la Moscova, cât și autoritățile de la Moscova.

Chifu a afirmat că „Vocea Rusiei” a fost în 2012 un instrument de propagandă, dezinformare şi ingerinţă în politica românească prin incitarea la scandal între Traian Băsescu şi Guvern.

„Am putut vedea, într-adevăr, faptul că acest post public rus a devenit un instrument tot mai des utilizat de presiune şi manipulare publică în România. Parţial pentru că a fost utilizat de unii actori în perioada electorală. Parţial pentru că media a privit-o ca pe o ciudăţenie şi a promovat audienţa din jurul acestui fenomen. Cred totuşi că ne-am făcut rău singuri supralicitând şi dând importanţă acestui instrument de propagandă şi dezinformare, în orice caz de ingerinţă în politica românească”, spune Iulian Chifu.

Chifu a mai susținut că nu poate fi comentată componenta de analiză şi opinii pe care postul e liber să le promoveze, însă, dincolo de acestea „lucrurile au degenerat în acţiuni şi intervenţii profund inamicale”.

Autoritățile ruse, băgate în aceeași ecuație

„Dacă analiza şi părerile sunt libere, ca în cazul oricărui instrument media – şi numai de asta nu se poate plânge cineva, că nu ar exista presă liberă în România – amestecul în treburile interne ale unui stat (principiu pe care Moscova clamează cât se poate de sus şi tare că-l apără şi promovează) şi elementele de incitare la scandal şi divergenţe în special pe linia Preşedinte-Guvern, acestea sunt inacceptabile. Aici s-a depăşit grav măsura şi cred că responsabilii postului şi autorităţile de la Moscova trebuie să realizeze acest lucru”, a mai afirmat consilierul lui Traian Băsescu.

În aceeași analiză, Chifu mai afirmă: „Federaţia Rusă a publicat din nou ambiţiile pentru perioada următoare sub forma unei noi strategii de politică externă. Obiectivul esenţial: refacerea Uniunii Sovietice. Mă rog, reunificarea spaţiului post-sovietic. Am revenit în plin război rece, de parcă nimeni nu a învăţat nimic. URSS s-a rupt pentru că era alcătuită din componente care nu acceptaseră niciodată să facă parte din acelaşi stat sovietic. Ba chiar şi separatisme în Federaţia Rusă provin din aceeaşi sursă a păcatului originar”

INTAIUL GROPAR AL ROMANIEI SI MESAJUL SAU CATRE ROMANI DE ANUL NOU:”SA TRAITI BINE!”

31 dec.

Traian Băsescu a ales și anul acesta să le ureze românilor de Anul Nou printr-un comunicat postat pe site-ul Administrației Prezidențiale și remis presei. Confruntat în 2012 cu un vot masiv împotriva lui și în scădere de popularitate încă din 2010, Băsescu nu mai iese în mijlocul mulțimii la trecerea dintre ani.

2012_07_18_traian-basescu-la-gds-6_rsz-630x422

În mesajul postat pe site-ul Administrației Prezidențiale, Traian Băsescu urează ca „anul 2013 să fie unul al liniştii şi al solidarităţii între români”.

Redăm mai jos integral comunicatul

„Dragi români,
Cu prilejul Noului An pe care îl întâmpinăm în această noapte, vă adresez gândurile mele cele mai bune, însoţite de calde urări de sănătate, prosperitate şi bucurie alături de cei dragi.

Fie ca anul 2013 să fie unul al liniştii şi al solidarităţii între români!

La mulţi ani!”

VOCEA RUSIEI DESPRE CLOVNUL „RUSOFOB”IULIAN CHIFU O „UNEALTA”A LUI BASESCU!

31 dec.

Declaraţiile consilierului prezidenţial Iulian Chifu prezintă interes doar din două puncte de vedere. Pe de o parte, aceste declaraţii relevă starea absolut jalnică a echipei de „experţi” care au o influenţă disproporţional de mare asupra politicii externe ale României.

4kollaj voice ra

Analiza „viziunii” domnului consilier asupra politicii externe a Federaţiei Ruse va face obiectul unui alt material. În acelaşi timp, nu pot fi ignorate acuzaţiile pe care Iulian Chifu le-a adus postului de radio Vocea Rusiei.

Aceste acuzaţii nu pot fi ignorate, dar nici pot fi luate în serios. Iulian Chifu ignoră cu desăvârşire câteva aspecte cruciale, atât de ordin mediatic cât şi de ordin politic. Consilierul prezidenţial nu este deranjat de faptul că ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung a comparat victoria USL în cadrul alegerilor parlamentare cu victoria partidului lui Adolf Hitler la alegerile din 1933, iar acesta este doar un singur exemplu dintr-o multitudine de afirmaţii făcute de presa germană. Postul de radio Deutsche Welle a catalogat guvernul Ponta drept un „guvern de penali, de sfertodocţi, de incompetenţi” şi domnul Chifu nu vede nicio problemă în legătură cu aceste afirmaţii. În cazul presei occidentale, rusofobul de serviciu al Palatului Cotroceni acceptă existenţa dreptului la opinie, dar refuză să accepte existenţa acestui drept în cazul site-ului Vocea Rusiei. Iulian Chifu dă dovadă de ipocrizie cruntă şi, probabil, incurabilă.

Referitor la „ingerinţă” şi „amestecul în treburile interne ale unui stat”, domnul Chifu a greşit în mod cert adresa la care a lansat acuzaţiile. Ambasadorul Federaţiei Ruse nu s-a implicat în campania electorală şi nu a făcut „vizite neoficiale” la Victor Ponta. Textul „actului de coabitare” semnat de Victor Ponta şi Traian Băsescu a fost tradus din limba engleză şi nu din limba rusă. Jose Manuel Barroso l-a forţat pe premierul român să accepte un dictat extern sub forma celor 11 porunci. Voturile a şapte milioane de alegători români au fost aruncate la gunoi şi o ţară întreagă a văzut ingerinţa şi dictatul germano-american, care se observau cu ochiul liber, fără a mai fi nevoie de „sugestii de la Moscova”. Nu Vocea Rusiei a creat curentul eurosceptic în România, l-a creat chiar Vestul prin acţiunile sale. Dacă Iulian Chifu este deranjat de ingerinţele unor puteri străine în politica românească, ar fi mult mai logic să se adreseze la Washington sau la Bruxelles, nu la Moscova.
Este clar că Vocea Rusiei provoacă alergie la Cotroceni. Alergia este atât de mare încât consilierul prezidenţial pe probleme de securitate îşi petrece ziua de duminică, 30 decembrie, lansând declaraţii dedicate postului nostru de radio. Rusofobii de serviciu de la Cotroceni sunt deranjaţi de faptul că în spaţiul mediatic românesc a apărut o sursă de informare care se află în afara ariei de influenţă a celor care trag sforile în România. De exemplu, Vocea Rusiei poate să-şi permită să abordeze subiectul redevenţelor microscopice plătite de Petrom şi să cuantifice pierderile statului din privatizarea petrolului românesc (Statul român a pierdut 20 miliarde de dolari prin privatizarea Petrom), fără să existe riscul ca Petrom să ne „taie” publicitatea, aşa cum s-a întâmplat în cazul Realitatea TV. Vocea Rusiei nu poate fi sancţionată de CNA, pentru că internetul este liber. Proprietarul postului nostru de radio este statul rus, iar Rusia nu este şantajabilă de la Bucureşti. Această situaţie îl nelinişteşte pe Iulian Chifu şi este de înţeles. Totodată, Vocea Rusiei a oferit şi va oferi în continuare cititorilor noştri posibilitatea de a-şi exprima deschis opiniile şi a prezenta informaţiile pe care mass-media din România nu le va publica vreodată. Pentru echipa de la Cotroceni, această situaţie deschide riscuri absolut inedite. „Dosare” şi „scandaluri” pe care le credeau „îngropate” şi „uitate” pot ieşi la suprafaţă la momentul cel mai nepotrivit. Adevărul doare. Există mulţi consumatori de media care s-au săturat de propaganda occidentală şi doresc să vadă şi un alt punct de vedere, având posibilitatea să tragă propriile concluzii. Acest trend există la nivel global şi el nu poate fi inversat prin declaraţia unui consilier prezidenţial care prin 1993 se ocupa de reportaje despre „găini care nasc pui vii”.

Cu câteva luni în urmă, vicepremierul rus Dmitri Rogozin a catalogat unele declaraţii făcute de Iualilan Chifu drept „un atac al clovnilor”. Analizând declaraţia făcută de consilierul prezidenţial pe 30 decembrie, este dificil de a găsi contraargumente faţă de această caracteristică exhaustivă a domnului Chifu.

%d blogeri au apreciat: