AMICUL LUI PONTA,BASISTUL SEBASTIAN GHITA,PATRONUL NABAB PE BANII PRIMITI DE LA GUVERNAREA REGIMULUI BASESCU SCHIMBA LINIA EDITORIALA A ROTV ,ACORDAND O ATENTIE DEOSEBITA LUI TRAIAN BASESCU PE CARE-L PREZINTA IN IPOSTAZE POZITIVE,DEZINFORMAND SI MANIPULAND MEDIA AUDIO-VIZUALA!!

26 mart.

CariereMedia.ro susţine că de ceva timp postul de televiziune România TV a început să schimbe linia editorială în două direcţii.

rtv-ghita-290x180

„O directie ce se vede limpede in ultimele zile o reprezinta atentia deosebita acordata stirilor privindu-l pe Traian Basescu. In ultimele 24 de ore RTV a difuzat 5-6 stiri cu Traian Basescu in ipostaze pozitive. (…) Totul arata o schimbare de macaz a televiziunii lui Sebastian Ghita”, scrie CariereMedia.ro.

O alta direcţie este cea a tabloidizării în scopul atragerii telespectatorilor OTV şi umflării rapide a audienţelor, care a condus şi la publicarea unor ştiri false sau neverificate.

In acest sens, pe Internet a aparut chiar o petitie sub numele „Demers impotriva decredibilizarii presei”. Conform ENational.ro autorul petitiei strange semnaturi online pentru a stopa bombele de presa lansate de Romania TV, care s-au dovedit ulterior a fi doar niste minciuni menite sa aduca audienta. Detalii pe ENational.ro.
Sebastian Ghiţă a păcălit statul să-i plătească la timp toate contractele de zeci de milioane de euro, deşi deputatul PSD a garantat cu veniturile actuale, dar şi cu viitoare creditele luate de la bănci.

Astfel, instituţiile statului au devenit debitoare în numele lui Sebastian Ghiţă, în timp ce omul de afaceri nu mai are nicio responsabilitate şi se bucură de bani. O firmă care nu are relaţiile lui Ghiţă în ministere riscă să nu fie plătită la timp şi poate intra chiar în insolvenţă.

Conform Arhivei Electronice de Garanţii Reale Mobiliare, Asesoft International SA şi-a cesionat toate încasările prezente şi viitoare pentru a-şi deschide o linie de credit. Printre încasările firmei se regăsesc şi cele din contracte încheiate cu statul. Instituţiile de stat cu care Asesoft International SA a încheiat contracte au devenit debitoarele băncii. Iar dacă nu-l plătesc pe Ghiţă, intră în conflict cu banca.

Printre debitori se află Oficiul de Plăţi şi Contractare Phare, instituţie subordonată Ministerului de Finanţe. Pe listă se mai află şi Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, Autoritatea Navală Română şi Jandarmeria Română.

Cu toate aceste instituţii, Asesoft International SA a încheiat contracte de zeci de milioane de euro. În 2010, Asesoft International SA a încheiat contracte cu statul de aproximativ 116 milioane de lei, în timp ce întreaga cifră de afaceri a companiei în 2009 a fost de 84 de milioane de lei.

Printre debitorii ale căror creanţe au fost cesionate de către Asesoft International SA se numără şi câteva firme private care au avut şi au relaţii de afaceri cu compania lui Ghiţă.

Instituţii ale statului, datoare la bancă din cauza lui Ghiţă

1. Oficiul de Plăţi şi Contractare Phare
2. Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului
3. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
4. Autoritatea Navală Română
5. Jandarmeria Română
Sursa: Arhiva Electronică de Garanţii Reale Mobiliare.
Sebastian Ghiţă a primit de la Guvernul Boc, în 2010, aproape 15 milioane de euro într-un contract pentru un proiect ce viza protecţia păsărilor sălbatice, a florei şi a faunei sălbatice.
Potrivit unor surse citate de cotidianul.ro, un astfel de proiect ar costa în mod normal de patru ori mai puţin. Aceleaşi surse spun că banii ar fi fost folosiţi de Ghiţă pentru lansarea postului RTV.

În 2010, Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului (ANPM) a organizat o licitaţie restrânsă pentru atribuirea unui contract în valoare de 15 milioane de euro, pentru un proiect care viza protecţia florei şi faunei sălbatice.

Potrivit sursei amintite, la licitaţie au participat trei firme, dar contractul a fost câştigat de firma deputatuluiPSD Sebastian Ghiţă, Asesoft International, aflată într-un parteneriat cu alte două companii, Teamnet International SRL şi Star Storage SRL.

Potrivit contractului, Asesoft Intrenational îşi lua angajamentul să pună la punct şi să gestioneze timp de doi ani un sistem informatic prin care să fie centralizate şi analizate toate informaţiile din domeniul protecţiei mediului.

sebastian-ghita-psd-a-primit-15-milioane-euro-de-la-stat-pe-vremea-lui-boc-ce-viza-contractul-199998

Specialiştii spun însă că un astfel de proiect nu ar fi trebuit să coste mai mult de 3.000.000 de euro. Surse din cadrul ANPM, citate de cotidianul.ro, cred că banii ar fi fost folosiţi pentru cumpărarea de către Sebastian Ghiţă a Realităţii TV şi, mai apoi, în lansarea RTV.

Pe 23 octombrie 2011, postul Realitatea TV a fost împărţit în două: Realitatea lui Elan Schwartzenberg şi cea a lui Sebastian Ghiţă.

Elan Schwartzenberg, împreună cu echipa sa, au mutat întregul proces de emitere a semnalului la noul sediu al televiziunii – clădirea Willbrook şi l-a lăsat pe Sebastian Ghiţă să emită de la vechiul sediu din Casa Presei, fără ca semnalul său TV să mai fie preluat de cablişti. Cele două televiziuni au purtat timp de câteva zile aceeaşi siglă.

În urma unor procese, televiziunea lui Sebastian Ghiţă şi-a schimbat numele în România TV, apoi în RTV.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: