Arhiva | 7:02 pm

„SCREMUTII” DE LA HAZNAUA RTV,FOLOSITI DE GHITA SRI,PENTRU A DESCREDITA ANTENA GROUP SI A ACOPERI AFACEREA NASITA DE BASESCU CU DESEURI TOXICE”FLAMINIA”!

2 iun.

Arestarea directorului general al trustului de presă condus de Dan Voiculescu şi dezvăluirile „incendiare” făcute, în urma acestu caz, de postul România TV, patronat de Sebastian Ghiţă, au acutizat conflictul, până acum mocnit, între cei doi potenţi oameni de afaceri români. De la dezvăluiri privind presupuse acuzaţii de şantaj practicate de Trustul Intact, până la afaceri dubioase – cum e decontaminarea navei „Flaminia” – derulate de firmele lui Ghiţă. Antena 3 a scos-o, astfel, în luptă pe Oana Stancu, realizatoare TV.

09b87d8495c8cf32b64735c816312dfe_L

„Miza mizeriei de la RTV: dumneavoastră”!, afirmă Oana Stancu pe pagina sa de Facebook

„Am avut emisiune, am aflat după de mizeria de la postul lui Sebastian Ghiţă, apropiatul serviciilor secrete, membru al comisiei SRI, omul de afaceri abonat la contracte cu statul şi prieten al premierului Ponta. Am plecat în oraş (e sâmbătă seara totuşi), ajunsă acasă am privit cu o detaşare care m-a surprins până şi pe mine întreaga emisiune.
Inutil să spun unor oameni ca dvs care îmi urmăresc emisiunile că nu am nicio legătură cu intoxicarea ţesută, că nu-l presez pe Şova şi pe nimeni să dea contracte unei firme care a mai şi fost subiect de Exces (tocmai pentru contractele căpuşă cu statul). Asta chiar m-a amuzat pentru că spunând o asemenea gogomănie cred că şi-au rezolvat singuri cazul. Ca o intoxicare să fie reuşită măcar, e nevoie de un minim de inteligenţă al autorilor ei, ceea ce la RTV nu s-a putut detecta.

Pot însă să vă răspund la întrebarea „De ce?”. E foarte simplu:

rtv-ghita-290x180

1. Ghiţă trebuie să discrediteze Antena3. Astfel, speră să vă facă pe dvs. să nu mai credeţi în veridicitatea anchetelor legate de afacerile sale sau mai bine zis oneroasele sale afaceri. Ultima – extrem de toxică pentru noi toţi dacă se duce la capăt – cea legată de decontaminarea navei Flaminia, care nu a fost primită de nicio ţară, a primit-o România, iar contractul a fost obţinut de 3 firme cu Ghiţă în frunte. Garda de mediu a descoperit că apele de la decontaminare urmau să ajungă la staţia de epurare de la Ploieştiul lui Ghiţă, numai că staţia nu funcţionează şi nu are nici aviz de mediu. Aşa că şeful Gărzii a fost demis de premierul Ponta a doua zi după ce eu am facut publice aceste informaţii şi numit un om de la Prahova lui Ghiţă! Perfect!

2. Ghiţă trebuie să distrugă Antena 3 pentru că din cauza dezvăluirilor noastre ar putea avea probleme cu premierul căruia îi păteaza imaginea.

3. Ghiţă trebuie să distruga Antena 3 pentru o miză esenţială: BANII. Antena stă cu ochii pe contractele cu statul, ca atare şi pe contractele lui Ghiţă cu statul şi asta îi limitează accesul la ele.

4. Ghiţă trebuie să distrugă presa credibilă. Are această misiune de la structurile cărora le aparţine. A început să facă asta din momentul în care a apărut la Realitatea TV. Nu pentru că ne-a dat pe mine şi pe Ursu afară spun asta, ci pentru că a pus o televiziune întreagă la picioarele puterii politice.

5. Ghiţă are nevoie să distrugă Antena 3 pentru că are nevoie de publicul ei. Ca să îşi facă jocurile, se visează mogul, nu mogulaş. Când dă el o ştire falsă despre Crin Antonescu trebuie să se uite la ea sute de mii de oameni nu câteva mii ca în prezent. Aşa că trebuie să fure publicul de la Antenă şi să-l facă să se uite la RTV. (Încă o dovadă că nu îl duce capul prea tare când crede că dvs. sunteţi aşa uşor de mutat de colo colo)

6. Şi nu în ultimul rând, Ghiţă trebuie să se răzbune. Altfel, pare papagal în faţa grupărilor de interlopi din Prahova, cu care a făcut campanie electorală, în faţa şmecherilor cu care face afaceri şi în faţa politicienilor din PSD. Trebuie să arate că „nu-l face pe el Antena 3”, ci invers. Un golan gândeşte ca un golan şi despre ceilalţi, fără ca aceştia să aibă vreo preocupare în viaţă „să-l facă pe Ghiţă”.

Subiectivitate marca RTV

De cealaltă parte, RTV vine cu o analiză comparativă dintre acuzaţiile de şantaj care au dus la arestarea patronului fostului OTV, Dan Diaconescu, şi cele ale directorului general de la Antene, Sorin Alexandrescu.

„Şefii celor două grupuri de presă, Intact Media Group şi OTV, au fost arestaţi pentru aceeaşi acuzaţie: şantaj, informează România TV. Asemănările nu se opresc aici. Şi Dan Diaconescu, şi Sorin Alexandrescu au fost arestaţi de aceeaşi judecătoare, Elena Zamfir. Mai mult, Dan Diaconescu a povestit cum a fost ajutat de mai multe ori de Dan Voiculescu.

La momentul arestării, Dan Diaconescu a fost făcut albie de porci la televiziunile coordonate de Sorin Alexandrescu. Dar soarta a făcut ca, după ani, aceeaşi judecătoare să îl aresteze şi pe Alexandrescu pentru aceeaşi acuzaţie: şantaj prin televiziunile pe care le controla.

Arestarea lui Alexandrescu, însă, a scos la iveală un totul alt discurs al vedetelor antenelor: „E ilogică toată demonstraţia care justifică cererea de transformare a ordonanţei de reţinere de 24 de ore în mandat de arestare pe 29 de zile”, a spus Adi Ursu.

„Nu ştim care e competenţa DNA în acest caz”, a precizat şi Alessandra Stoicescu.

Şi Alexandrescu, şi Diaconescu au fost ridicaţi de DNA pentru aceeaşi acuzaţie. Diaconescu a şantajat un primar din Arad pentru 200.000 de euro, în timp ce şantajul lui Alexandrescu viza o sumă mult mai mare, peste 30 de milioane de euro. Ameninţările au fost şi ele trase la indigo: posturile lor de televiziune ar fi difuzat informaţii compromiţătoare despre victime.

„Sorin Alexandrescu: (…) Va ieşi foarte nasol, şi o dată cu asta o să vă tragă şi pe voi! E imposibil să nu vă tragă!

Denunţător: Nu, dom’ne, pe mine mă interesează persoana mea, persoana…să nu fiu de… defăimat de… pun-te în locul meu, am doi copii, dom’ne!

Sorin Alexandrescu: Tu n-ai cum să nu fii tras pentru că tu ai semnat documentul ăla!”, se arată într-un referat al DNA.

Şi Diaconescu şi Sorin Alexandrescu au fost arestaţi de Judecătoria Sectorului 1 pentru 29 de zile. În 2010, însă, şeful OTV a stat mai puţin de o săptămână după gratii după ce recursul său a fost admis la Tribunalul Bucureşti. Deocamdată, şeful antenelor aşteaptă după gratii să-i fie judecat şi lui recursul.

Numărul coincidenţelor nu se încheie aici. Dan Diaconescu a fost ajutat de mai multe ori de Dan Voiculescu.

„Eu am reuşit să îl întorc şi să îl fac pe Voiculescu să spună „ba da nu vreţi mă şi voi nişte case?” şi zic „domn profesor eu nu am venit să vă cer case, am venit să vă spun de oamenii pe care i-am angajat”. „Dar dacă aţi deschis subiectul despre case eu m-am gândit că ar fi bine să îi cumpărăm lui Marius o casă, avem bani foarte mulţi în cont, putem să mai cumpărăm o tipografie, dar hai să-i cumpărăm lui Marius o casă”, declara Dan Diaconescu.

Trimis de Marius Tucă să îi obţină o casă de la Voiculescu, Diaconescu a povestit că s-a folosit de colegul său de la ziar pentru a face rost de locuinţă şi pentru el.

„Şi Voiculescu zice „băi apropo tu unde stai mă?”. „Ei, stau şi eu cu chirie într-o garsonieră”. „Cum bă la valoarea ta, tu să stai într-o garsonieră?”. „Ce să fac, eu nu prea stau pe acasă”. „Hai, băi, las-o dracu’ dacă îi iei lui Marius, ia şi ţie una, nu se poate să nu îţi iei o casă. Ia-ţi o casă!”, a adăugat Diaconescu.

Patronul OTV a povestit şi episodul când s-a dus la patronul său de la acea vreme, cu propunerea de a face un radio şi o televiziune.

„Domn profesor, nu vă supăraţi, mă lăsaţi şi pe mine din banii dvs., care sunt de fapt ai mei, să fac şi eu post de tv şi unul de radio?”, spunea Diaconescu.

Patronul OTV a primit şi multe cadouri de la Voiculescu, pe care însă a trebuit să le restituie când au încheiat colaborarea. Este vorba de un video, o maşină, o Dacie galbenă, dar şi mobila pe care i-o dăruise de ziua lui, când şi-a luat apartamentul”, se afirmă pe site-ul rtv.net.

„BINOMUL KOABITARII”BASESCU & PONTA INTREVEDERI CU PRINTUL CHARLES AL MARII BRITANII,CARE SE AFLA IN VIZITA PRIVATA IN ROMANIA!

2 iun.

Traian Băsescu şi premierul Victor Ponta vor avea luni întrevederi cu prinţul Charles al Marii Britanii, care se află într-o vizită privată în România.

ponta-aduce-acuza-ii-grave-la-adresa-pre-edintelui-basescu-vezi-despre-ce-e-vorba-172682

Conform unui comunicat al Administraţiei Prezidenţiale emis duminică, prinţul de Wales este aşteptat la ora 15,00 la Palatul Cotroceni, iar de la 15,35 vor avea loc convorbiri în Salonul Ambasadorilor, cu participarea membrilor celor două delegaţii.

Întrevederea dintre primul-ministru Victor Ponta şi prinţul moştenitor al Marii Britanii va avea loc la ora 14,00, potrivit Biroului de Presă al Guvernului.

Moştenitorul coroanei britanice a sosit joi după-amiază în România.

SA RADEM CU OMUL DE CASA A LUI PETRU GROZA,ROMULUS ZARONI,UN TARAN AJUNS MINISTRU AL AGRICULTURII!

2 iun.

OMUL DE CASA AL LUI GROZA
Romulus Zaroni, un taran din Nadastia de Sus, om cu sapte clase primare, a ajuns ministru tocmai pentru ca era omul de casa al lui Petru Groza.

07-Untitled-1

N-aţi mai auzit demult de ROMULUS ZĂRONI (1906-1962), ministru al Agriculturii şi Domeniilor (1945-1946) şi al Cooperaţiei (1946-1948) în guvernele dr. Petru Groza. A absolvit liceul din Deva, iar apoi o şcoală tehnică în Germania . A devenit omul dr. Petru Groza în cadrul „Frontului Plugarilor”. Graţie lui Groza, Zăroni fu numit subsecretar de stat în guvernul generalului N. Rădescu (dec. 1944-martie 1945), iar apoi ministru la Agricultură şi Domenii (1945-1946, 1946-1947) sau Cooperaţie (1947-1948). Alături de regele Mihai I, a contrasemnat faimosul Decret-lege nr. 187/23 martie 1945 pentru Reforma Agrară privind exproprierea pământurilor împărţite apoi plugarilor cu loturi sub 5 hectare. Ulterior, în 1949, când regimul comunist a decis colectivizarea agriculturii, Zăroni a preferat munca „la colectiv”, dar numai după ce a divorţat de prima soţie. În 1944-1948 Romulus Zăroni a devenit subiectul predilect şi ţinta multora dintre bancurile politice deosebit de gustate şi răspândite ale timpului.

Inimitabilul Al. O. Teodoreanu (Păstorel) i-a dedicat mai multe epigrame lui Petru Groza, dintre care una era cu adresă precisă:

Caligula Imperator
A făcut din cal senator!
Domnul Groza, mai sinistru,
A făcut din bou – ministru!
La care, tot potrivit lui Păstorel, „replica” lui Zăroni ar fi fost:

No, mă rog, de ce-i sinistru,
Că eu nu-s prim-ministru?!
Eu nu sunt decât ecoul …
Domnul Groza este boul!
În atare situaţie, Păstorel se adresează „direct” ministrului Zăroni, atunci când acesta şi-a cumpărat – pentru cerinţe de … protocol –
costum şi pălărie melon:
Îl costă o avere pălăria,
Căci, după rigidul protocol,
Nu se cădea să vadă România
Ministru circulând cu curul gol!
În general, Păstorel avea probleme „tari” cu guvernul Groza, cel care a aplicat Convenţia de Armistiţiu spoliatorie pentru ţară în folosul URSS (1944-1947):
Armistiţiul ne-a impus
Să dăm boii pentru rus!
Ca să completăm noi doza
L-am trimis pe Petru Groza!
Disperat, Păstorel a sperat în intervenţia SUA pentru a salva România de sub jugul Kremlinului, iar, în disperare de cauză, s-a adresat americanilor:
Dacă şi de astă dată
Se retrag din Orient,
Mă fac porumbelul păcii
Şi mă piş pe Occident!
Dintre toţi membrii cabinetelor dr. Petru Groza,
preferinţa lui Păstorel se îndrepta spre Ana Pauker, titular al Externelor, şi Teohari Georgescu (Burăh Tescovici), titular al Internelor, acestuia din urmă adresându-i-se fără reticenţe:
Democrat întârziat,
Ne-ai băgat pe toţi la grătii,
Dar poporul democrat
Te-a băgat în pizda mă-tii!
Păstorel, desigur, nu l-a neglijat pe însuşi liderul comunist Gh. Gheorghiu-Dej, care a realizat, sub Hrusciov, plecarea Armatei Roşii din România (1956):
Măi Gheorghiţă, cum făcuşi,
De-i futuşi în cur pe ruşi?
… Aşa suntem noi, românii:
Ne-am futut în cur stăpânii!
Comentariu: nu numai noi pe alţii sau alţii pe noi, ci şi … noi pe noi! …
Gluma ce urmează nu o datorăm lui Păstorel, ea a circulat intens prin 1947:
Ana Pauker:
– Salve, Romulus Zaronius!
Zăroni:
– Ce-nseamnă asta?
Ana Pauker:
– Te-am … latinizat! …
După ceva timp, Zăroni, drept replică:
– Salve, Ana Paukurus!
Ana Pauker:
– Ce-i asta?
Zăroni:
– Te-am … latrinizat!!!

VICTOR CIUTACU APARA ANTENA GROUP DE LINSAJUL MEDIATIC AL „SCREMUTEI ” SORINA MATEI ,AMICA LUI BASESCU!

2 iun.

În timp ce postul unde lucrează, mai nou, fostul antenist publică dezvăluiri despre modul de operare al șefului Antena Group, Victor Ciutacu spune, într-o postare pe blogul său, că altele sunt mizele arestării lui Sorin Alexandrescu și intră în corul celor care plâng de mila suspectului acuzat de șantaj sau acuză procurorii că au acționat pentru interese ascunse.

ciutacu-matei_2b75dae7a6

Ciutacu se înscrie astfel în grupul vedetelor care anatemizează Justiția de dragul mogulului. La polul opus, Sorina Matei reamintește că nu jurnaliștii fac dreptatea, ci Justiția.

România TV, postul pentru care prestează fosta vedetă antenistă plătită regește, Victor Ciutacu, a dezvăluit mai multe lucruri în neregulă care se întâmplau în trustul de presă al familiei Voiculescu, inclusiv încercarea lui Dan Voiculescu de a schimba datele unui sondaj realizat de CCSB.
Pe blogul personal, Victor Ciutacu comentează arestarea șefului de la Antena Group, Sorin Alexandrescu.

Reamintim că Alexandrescu a fost arestat 29 de zile pentru șantaj, după ce, în perioada 16 aprilie – 24 mai 2013, el l-ar fi constrains pe administratorul RCS&RDS să semneze un contract în condiții prestabilite, impuse de șeful Antena Group, sub amenințarea că, în caz de refuz, va da în vileag fapte presupus compromițătoare pentru persoana în cauză. Pentru Victor Ciutacu acest lucru este unul insignificant, jurnalistul căutând motive ascunse ale arestării șefului de la Antena Group, omul lui Dan Voiculescu.
Victor Ciutacu acuză indirect procurorii.
După nouă ani de muncă în trustul familiei Voiculescu, Ciutacu “identifică” trei scopuri din spatele acțiunii de arestare a lui Sorin Alexandrescu, un șef cu care Ciutacu, după cum mărturisește, nu s-a întâlnit decât “de trei ori în viață”, din care „de două ori în lift”.

Iată cum abordează Victor Ciutacu acest caz:

“1. Tragerea la fund a altcuiva. Evident că mă refer la Dan Voiculescu, cel mai dorit (de mulţi) trofeu politic. De-a lungul celor 30 de zile (sau, prin recurs, mai puţine) petrecute în arest, Sorin Alexandrescu poate deveni cooperant. Şi începe să scrie. Cum că, spre exemplu, ar fi fost nevoit s-o facă. Pentru că avea obiective de performanţă înalte, multe lefuri de plătit şi un patron nemilos. Altul, în realitate, decât cel din acte. Perspectiva de a-ţi petrece următorii mulţi ani în puşcărie, într-un meci care oricum nu-i al tău, e infinit mai sumbră decât posibilitatea de a colabora cu anchetatorii în schimbul pronunţării unei pedepse, să zicem, cu suspendare.

2. Minarea credibilităţii postului de ştiri al trustului şi a vedetelor sale. Antena 3 s-a branduit, de-a lungul anilor, drept singura staţie tv care nu se îndoaie în faţa abuzurilor autorităţilor şi care nu face compromisuri. Simbolistica utilizată pentru asta a fost cea a convingerilor. Vedetele sale au devenit apreciate şi, în unele cazuri, chiar iubite. Odată cu fireasca, dar forţata, asociere a lor cu un personaj acuzat de şantaj (oamenii dezbat cazul la televizor, asta-i meseria lor), în mentalul colectiv apare întrebarea dacă nu cumva toţi sunt la fel. Omul obişnuit, pe de o parte, asociază Antenele cu un tot (efect al branduirii ca mare familie), respectiv, pe de altă parte, începe să aibă îndoieli. Îl ajută, în acest sens, şi nebunia cifrelor vehiculate: s-a plecat de la 1,7 milioane şi, la o zi distanţă, s-a ajuns la miliardul de euro.
3. Tăierea finanţărilor din piaţă şi inducerea incapacităţii de plată. Antena Group e, între altele, vehicului financiar al televiziunilor din Intact. Odată implicat numele său într-un scandal penal de proporţii, multinaţionalele vor deveni, subit, mai atente la cheltuirea banilor în această direcţie. Şi vor fi ajutate-n decizie de marile agenţii de publicitate, aflate-n război deschis cu Intact după aprobarea ordonanţei de urgenţă care le afectează drastic veniturile (povestea rebate-urilor). O televiziune secătuită de lichidităţi începe să-şi piardă din percutanţă şi, ulterior, oamenii care au cotă-n piaţa de specialitate. Şi-i scade treptat forţa (cazul Realitatea TV, după ce SOV a rămas fără bani de lefuri, e elocvent). De aici şi până la capitulare mai e un singur pas.”

Prin poziția exprimată, Victor Ciutacu acuză – indirect – procurorii anticorupție, înscriindu-se astfel în corul vedetelor care anatemizează justiția de dragul mogulului.

Sorina Matei: “Nu ziariștii fac dreptatea, ci Justiția”

Un exemplu de jurnalist aflat la polul opus acțiunii de denigrare a judecătorilor și procurorilor este Sorina Matei. Ca și Ciutacu, și Sorina Matei a lucrat cândva în trustul Intact, de unde a plecat făcând publică părerea ei despre grup, dar și despre Ciutacu.

Sorina Matei a scris sâmbătă pe pagina ei de facebook că nu ziariștii fac dreptatea, ci Justiția. “Dacă de la politic nimeni nu mai are nicio speranță, pe ziariști nu-i înțeleg de ce simt mereu nevoia să ia apărarea tuturor infractorilor, indiferent cum s-ar numi ei și din ce zonă ar fi. Nu ziariștii fac dreptatea, ci Justiția. Și fiecare trebuie să răspundă.”, scrie jurnalista.

DOUA REBUTURI ALE ANTENEI 3:PAULA RUSU SI SORINA MATEI,LA ORDIN ,IN RITM DE „BREAKING NEWS”LINSEAZA MEDIATIC ANTENA 3 LA RTV-GHITA SRI!

2 iun.

Linșaj mediatic în regim de Breaking News. România TV atacă dur televiziunea concurentă, Antena 3, acuzând vedetele postului de știri aparținând lui Dan Voiculescu, de faptul că fac presiuni asupra miniștrilor.

antena-3-atacata-de-romania-tv

Antena 3, linșată mediatic în regim de Breaking News la România TV, de foste două angajate: Paula Rusu și Sorina Matei.

În regim de Breaking News, sâmbătă seară, Paula Rusu, fost angajată a Antena 3, a prezentat în cadrul unei Ediții Speciale, informații potrivit cărora, vedetele Antena 3 au repartizați miniștri din Guvernul ponta asupra cărora efectuează presiuni la comanda lui Voiculescu.

Potrivit România TV, Mihai Gâdea îi are repartizați pe liderii USL, Crin Antonescu și Victor Ponta, cu scopul de a-i presa și toca mărunt pentru a răspunde cerințelor lui Voiculescu.

Oana Stancu ar avea sarcină să-l preseze pe Ministrul Marilor Proiect, Dan Șova, motivul fiind alocarea de bani către anumite firme, pentru construcția de drumuri și autostrăzi.

Adrian Ursu l-ar avea în vizor pe Ministrul Cercetării, Mihnea Costoiu.

Radu Tudor pe Ministrul Apărării, Mircea Dușa și pe Ministrul de Interne, Radu Stroe, motivul fiind banii de la apărare și numirea șefului serviciului intern de la interne.

Sandra Stoicescu le-ar avea repartizate pentru presiune și atac pe Mariana Câmpeanu, Ministrul Muncii și Rovana Plumb, Ministrul Mediului.

Sorin Alexandrescu, director Antena 1, arestat preventiv pentru 29 de zile, pentru șantaj, i-ar fi avut în grijă pe Ministrul Finanțelor, Daniel Chițoiu și Șerban Pop, fost șef al Fiscului.

Camelia Buda, angajat al Intact Media Group, ar fi primit sarcină de la Voiculescu să îi preseze pe Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, pe Ministrul Turismului și IMM-uri, Maria Grapini și pe Ministrul delegat pentru Energie, Constantin Niță.

Alte două vedete de calibru ale Antena 3, Mircea Badea și Dana Grecu au fost ratate de România TV, întrucât celor doi nu li s-a alocat niciun ministru pentru presiune și amenințări.

Paula Rusu susține că aceste informații cu vedetele Antena 3 care fac presiuni asupra miniștrilor USL, sunt venite de la oameni apropiați miniștrilor dar și de la jurnaliști din Trustul Intact.

România TV susține că din cauza acestor presiuni și imixtiuni asupra politicului dar și a CCR, Antena 3 a fost menționată în raportul MCV din luna februarie 2013.

Rivalitatea dintre cele două televiziuni de știri atinge astfel cote alarmante. Până acum, Trei nume grele de la Antena 3, au trecut în barca România TV: Victor Ciutacu, Sorina Matei și Paula Rusu.

REPLICA RCS &RDS LA „SANTAJUL” ANTENA TV GROUP,IN CARE ESTE IMPLICATA SI FAMILIA TRAIAN BASESCU!

2 iun.

Santajul celor de la Antena TV Group este o continuare a unei campanii mediatice negative exercitate in ultimii ani impotriva RCS&RDS de catre trustul de televiziune, in incercarea de forta operatorul telecom sa plateasca „sume exorbitante” pentru difuzarea celor cinci canale de televiziune ale grupului (Antena1, Antena2, Antena3, Euforia si GSPTV), au declarat intr-un comunicat de presa oficialii RCS&RDS, o companie cu afaceri de 478,7 milioane de euro in 2011.

149418_articol

„Unul din administratorii RCS&RDS a depus o plangere in legatura cu un santaj exercitat asupra sa de Antena TV Grup, prin directorul general Sorin Alexandrescu.

Scopul santajului era sa forteze incheierea unui contract de retransmisie prin satelit a canalelor Antena TV Group, in conditiile impuse de aceasta, pentru o suma de peste 30 milioane de euro. Acest santaj este o continuare a unei campanii mediatice negative exercitate de Antena TV Grup impotriva companiei noastre in ultimii ani, in incercarea de a ne forta sa platim sume exorbitante pentru difuzarea canalelor sale.

RCS&RDS nu a acceptat si nu va accepta niciodata astfel de practici si nici nu poate fi de acord sa mareasca factura abonatilor sai in interesul unui astfel de grup de presiune.

In ceea ce priveste contractul legal dintre compania noastra si BODU SRL, este vorba de un contract de asociere in participatiune pentru constructia, amenajarea si exploatarea unui complex de cladiri, cu o capacitate totala de peste 3.000 de locuri, destinate organizarii de evenimente, care nu are nicio legatura cu LPF si difuzarea meciurilor de fotbal.

Acest contract de asociere a fost incheiat conform prevederilor Codului comercial din Romania. Toate operatiunile privitoare la acest contract sunt evidentiate in documentele financiar contabile, iar toate platile s-au realizat prin intermediul conturilor bancare cu respectarea legislatiei aplicabile.

Mentionam ca drepturile de difuzare a meciurilor de fotbal, au fost adjudecate de RCS&RDS impreuna cu Antena 1, printr-o licitatie publica desfasurata cu 16 luni inainte de incheirea acestui contract, iar suma oferita in licitatie a fost cu mai bine de cinci ori mai mare decat in contractul anterior”, scrie in comunicatul transmis de catre RCS&RDS.

Compania de telecomunicatii este detinuta de omul de afaceri oradean Zoltan Teszari si are peste trei milioane de clienti de televiziune, dintre care in jur de un milion pentru serviciile de televiziune digitala prin satelit (DTH).

Cei aproximativ un milion de abonati de DTH ai RCS&RDS nu mai au acces din primavara anului trecut la cele cinci canale ale Antena TV Group (Antena1, Antena2, Antena3, Euforia si GSPTV), de aici si pornind scandalul dintre cele doua companii.

Stirea initiala
Procurorii Directiei Nationale Anticoruptie au cerut, vineri, Judecatoriei Sectorului 1 Bucuresti arestarea preventiva a lui George Sorin Alexandrescu, directorul general al Antena TV Group, urmarit penal pentru santajarea administratorului RCS&RDS, Ioan Bendei, scrie Mediafax.

In referatul cu propunerea de arestare a lui Sorin Alexandrescu, procurorii DNA arata ca acesta a constrans in mod repetat administratorul unei societati comerciale ca va da in vileag fapte compromitatoare, care ar putea sa ii afecteze afecta viata personala si cariera profesionala.

Sorin Alexandrescu a urmarit ca, in acest mod, sa il detemine de administratorul societatii comerciale sa semneze in numele companiei un contract avand ca obiect retransmisia si distributia prin satelit a programelor apartinand Antena TV Group, in conditii prestabilite, respectiv pe o perioada de cinci ani, valoarea acestuia fiind de 7,2 milioane de euro anual, ceea ce implica incasarea unui pret de 0,6 euro pe lunar pe abonat, au notat procurorii in documentul citat.

Procurorii mai arata ca administratorul companiei a fost contactat telefonic de Sorin Alexandrescu la jumatatea lunii aprilie, acesta cerandu-i o intrevedere urgenta. Intalnirea dintre cei doi a avut loc in 16 aprilie, la un hotel, Sorin Alexandrescu spunandu-i ca are un contract incheiat in 2009 de acesta, in numele companiei pe care o administreaza, cu o societate comerciala (SC BODU SRL, firma lui Dumitru Dragomir, n.r.), valoarea totala a acestuia fiind de 3,5 milioane de euro.

Alexandrescu i-ar fi spus administratorului companiei ca, in opinia lui, acel contract era, in realitate, o modalitate de a acoperi primirea cu titlu de mita a sumei de 3,5 milioane de euro de catre o persoana, in schimbul careia aceasta a intreprins demersuri in a sustine compania in castigarea licitatiei privind transmiterea TV a meciurilor de fotbal.
„In acceptiunea inculpatului, contractul respectiv reprezinta, in realitate, o modalitate de a acoperi primirea cu titlu de mita a sumei de 3,5 milioane euro de numitul (…) in schimbul careia acesta din urma a intreprins demersuri in a sustine compania (…)in castigarea licitatiei organizate de (…) privind transmiterea TV a meciurilor de fotbal disputate in cadrul (…). Expunandu-i aceasta situatie, inculpatul i-a comunicat partii vatamate ca pentru a nu initia o campanie mediatica negativa la adresa sa, campanie care i-ar afecta viata personala si cariera profesionala, ar trebui sa accepte semnarea unui contract in numele societatii pe care o reprezinta cu ANTENA TV GROUP S.A. avand ca obiect retransmisia si distributia prin satelit a programelor apartinand trustului mentionat anterior pe o perioada de 5 ani, la pretul de 0,6euro/abonat/lunar. Totodata, incheierea unui asemenea contract ar determina stingerea tuturor litigiilor existente intre S.C. (…) si ANTENA TV GROUP S.A.”, se arata in referatul cu propunerea de arestare preventiva a procurorilor DNA.

In urma acestei intalniri, Sorin George Alexandrescu a fost denuntat la DNA si s-au emis autorizatii pentru interceptarea convorbirilor telefonice si ambientale ale acestuia cu administratorul RCS&RDS, dar si cu alte persoane.

Alexandrescu si administratorul RCS&RDS au avut apoi mai multe intalniri, cu scopul semnarii contractului privind retransmisia si distributia prin satelit a programelor Antena TV Group.

„In cadrul urmatoarei intalniri, desfasurata in ziua de 19.04.2013, inculpatul Alexandrescu reitereaza ideea ca are posibilitatea reala de a-i compromite viata de familie si cariera profesionala, urmand sa-l determine pe acesta sa-si exprime acordul in semnarea contractului de retransmisie intre S.C. (…) si ANTENA TV GROUP S.A. in conditii impuse referitoare atat la durata derularii contractului, cat si la pretul acestuia”, se arata in documentul citat.

Sorin Alexandrescu i-ar fi spus administratorului firmei ca daca nu se va perfecta contractualui de retransmisie, va expedia o serie de adrese celor doua firme care au incheiat contractul de 3,5 milioane de euro si va solicita date concrete despre incheierea si derularea acestuia.

Mai mult, procurorii sustin ca, Alexandrescu i-ar fi spus administratorului ca in urmatorul interval de timp intentiona „sa dea publicitatii mateialele compromitatoare pe care le detine la adresa sa sub forma unei anchete jurnalistice”, dandu-i si un ultimatum pentru a-i comunica pozitia sa referitoare la semnarea contractului.

La urmatoarea intalnire, din 22 aprilie, Alexandrescu a adus o copie a contractului cu care il santaja pe administratorul RCS&RDS.

La sediul central al DNA a dat declaratii, joi, si presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir. Acesta a spus, la iesirea din sediul DNA, ca intre trustul Intact si RCS&RDS este o lupta „intre doi elefanti”, iar el nu a gresit „din punct de vedere legal” cu nimic si nu a incasat niciun leu.

Dragomir a precizat ca a fost chemat la DNA in calitate de martor in dosarul directorului general al Antena TV Group. „Am fost chemat martor la DNA. Am dat raspunsuri la toate intrebarile procurorilor. Am dat o declaratie, nu stiu acum daca este o plangere sau declaratie. Am declarat tot ce mi s-a intamplat fara sa mint, pentru ca am jurat pe Biblie. Mai ales ca toate discutiile s-au purtat pe telefon, iar stenogramele sunt la ordinea zilei”, a afirmat seful LPF.

Dumitru Dragomir a explicat si contextul in care s-ar fi simtit santajat. „Pe scurt, am fost anuntat la telefon de Sorin Alexandrescu (directorul general al Antena TV Group – n.r.) sa vorbesc cu un director, sau eu sa ma duc la el, de la RCS&RDS, sa-l trimit la el, pentru ca are ceva foarte tare cu domnia sa, si ca le-a scos niste TV-uri de pe grila si ca erau ei in mare scandal. Mi-a spus ca vine a doua zi pe la mine, pe la Liga, dar nu a mai venit. Mi-a trimis apoi o hartie, fara data, fara semnatura, dar cu antetul de la Intact, si cerea sa raspund la niste intrebari, asa, nu stiu, foarte…despre un contract dintre firma Bodu cu RCS&RDS. Fiind ani de zile patron de presa, le-am trimis un raspuns corect. Bineinteles ca m-am simtit santajat, oricine se simte, mi-a dat si telefon. In orice caz, nu vreau sa fac rau cuiva, dar ei fata de mine au gresit, nu m-am simtit bine…”, a relatat seful LPF.

Dumitru Dragomir a adaugat ca nu a mers la „acel director” despre care ii vorbise Alexandrescu. „Nu am mers la acel director. Nu am vorbit cu el. I-am spus lui Sorin Alexandrescu: «Du-te, bai, de-aci cu vaca. Ce treaba am eu cu Bendei?»”, a spus el, facand referire la un reprezentant al RCS&RDS.

In acelasi context, Dragomir a spus ca nu poate preciza „scopul santajului”. „Eu nu pot spune scopul santajului. Asta este treaba procurorilor, judecatorilor. (…) Este treaba lor, santajul lor, unul, altul, dar sa nu ma bage pe mine in asta, pentru ca eu nu am gresit cu absolut nimic”, a tinut sa sublinieze el.
Giovanni Francesco s-a asociat cu RCS&RDS la data de 16 octombrie 2009, pe vremea când era partenerul de viață a Ioanei Băsescu. La încheierea afacerii, RCS&RDS SA a fost reprezentată de Ioan Bendei, iar compania a a devenit acţionar (50%) în firma Music Channel SRL, deţinătoarea licenţei pentru postul de televiziune Music Channel.

În urma afacerii, Giovanni Francesco şi Ioan Bendei au fost numiți administratori ai Music Channel SRL . Cei doi sunt şi astăzi administratorii societăţi

„PRIMUL ISTORIC „AL ROMANIEI,TRAIAN BASESCU SI INVAZIA ROMANA DIN 101!

2 iun.

Traian Basescu le-a spus oamenilor de afaceri italieni o gluma auzita de la un politician important din tara acestora despre momentele istorice dintre Romania si Italia, respectiv invaziile din perioada Daciei raportate la cele din perioada moderna.

basescu-mesaj-de-la-bruxelles-sunt-sigur-ca-cei-588-de-intelepti-din-parlament-vor-judeca-bugetul-tinand-cont-de-prioritatile-europei-18437964

„Vin la niste oameni care au demonstrat ca in Romania se poate, la niste oameni hotarati sa dezvolte afacerile in continuare in aceasta tara. Nu pot sa nu imi aduc aminte gluma unui important politician italian, cu care discutam la un moment dat, si rememoram istoria cu invazia romana din 101-102, 105-106. Si rememoram legaturile istorice, culturale, de limba, iar el mi-a replicat: «bine, noi v-am invadat in 101-102, 105-106, dar voi ne-ati invadat acum, cu vreun milion de romani». Ceea ce parea un schimb istoric echitabil. Asta spune foarte multe, cand ne face placere sa constatam momente istorice importante, cand, intr-un fel sau altul, natiunile noastre s-au integrat. Si au luat una de la alta ce au avut fiecare mai bun”, a spus Basescu.

Presedintele a tinut sa sublinieze faptul ca oamenii de afaceri italieni au creat in ultimii zece ani un numar impresionant de firme, asigurand 60.000 de locuri de munca in economia romaneasca, investind 1,6 miliarde de euro.

%d blogeri au apreciat asta: