FILIALA PENALA A NOULUI PNL DI’BOTOSANI AFACERE DE FAMILIE:FRATII FLORIN SI MIHAI TURCANU!

28 mart.

Un important lider al Partidului Național Liberal se va retrage din toate funcțiile deținute în partid și urmează să fie înlocuit chiar de fratele său.

Este vorba de Florin Ţurcanu, care  a decis să renunţe la toate funcțiile din partid. Potrivit acestuia, echipa de conducere a fostului PNL, între care parlamentarii partidului şi primarii, au decis să-l susţină pentru funcţia de conducere pe Mihai Ţurcanu, proaspătul europarlamentar PNL şi frate al lui Florin Ţurcanu.

„Aşa cum am spus şi săptămâna trecută, am făcut o analiză responsabilă şi am luat această decizie. Prefer să lucrez în mediul privat, departe de agitaţie, şi să rămân simplu membru al PNL. Dacă îmi va fi cerută părerea, o voi oferi, însă am luat această decizie pentru binele familiei mele”, declară Florin Ţurcanu, potrivit monitorulbt.ro.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.