Manipularea prin mass media în societatea de consum

13 mai

n32

In România, după o lungă perioadă de comunist, am devenit liberi (zicem noi) şi am intrat în lumea modernă, occidentală, capitalistă (societatea de consum).

Goana după modernism cu orice preţ, strădania generală de a prelua de la capitalism a tot ce are el, bun sau rău, fără nici un discernământ, totul de-a valma, fără a cântări avantajele, dezavantajele, consecinţele imediate precum şi cele în perspectivă. Elementele negative specifice României (numite de unii drept balcanisme) au cunoscut o desvoltare explozivă: ciubucul, corupţia, furtul, minciuna, înşelăciunea.

Şi toate astea în detrimentul valorilor tradiţionale materiale, culturale, umane, morale, religioase, naţionale şi folclorice ale mult încercatului popor roman. A dispărut interesul şi preocuparea pentru păstrarea patriotismului, a iubirii de neam şi de ţară, totul se vinde şi se cumpără, singura valoare recunoscută a rămas doar banul. Ici colo mai rezistă pe baricate câte un anacronic, un entuziast optimist sau un patriot încăpăţânat. Dar până…

Vezi articolul original 1.160 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: