Marturia unui arab musulman convertit la crestinism

30 Oct

agnus dei - english + romanian blog

marturia-unui-arab-musulman-convertit-la-crestinism

Mulți musulmani sunt transformați prin vise și viziuni. Vom urmări mărturia deosebită a unuia dintre miile de credincioși.

Mi-am început călătoria la 14 ani. Sincer să fiu, a fost surprinzător pentru mine, fiindcă eu credeam că voi reuși să-mi schimb viața dedicându-mă vieții și rugăciunilor islamice. Dar pur și simplu n-am reușit! Crescând, n-am îndrăznit să critic islamul. Nu îndrăzneam vreodată să întreb despre Mahomed, profetul islamului, sau despre Allah, dumnezeul Coranului.

70% din populația Orientului Mijlociu e sub 30 de ani. Această nouă generație… Stilul de viață al părinților noștri nu ni se potrivește nouă. Avem Facebook, Twitter, internet, computere și televiziune prin satelit. Toate acestea ne dau nouă, arabilor din Orientul Mijlociu, curajul să gândim liber dincolo de granițele satelor.

Eram tânăr și ignorant, dar eram sincer în căutarea lui Dumnezeu. Credeam că dacă mă dedic mai mult islamului, mă va atrage mai mult. Cu un an și…

Vezi articol original 369 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

