Adevărul – INTERVIU Pastorul care l-a somat pe Iohannis să intervină în favoarea familiei tradiţionale: „Oricum am întoarce-o, homosexualitatea este un păcat”

31 Oct

agnus dei - english + romanian blog

pastorul-viorel-iuga-este-presedintele-aliantei-evanghelice-din-romania-si-al-uniunii-baptiste-din-romania-foto-facebook

Eu nu i-am cerut domnului preşedinte să se pronunţe pro creştinism, ci pro familie.

Homosexualitatea, oricum am întoarce-o, este păcat.

Preşedintele Alianţei Evanghelice din România, pastorul baptist Viorel Iuga, cel care a transmis un mesaj public prin care i-a cerut preşedintelui Klaus Iohannis să se exprime „pro creştinism”, a acordat un interviu ziarului „Adevărul”, în care a explicat ce l-a determinat să îi scrie preşedintelui, dar a explicat şi cum trebuie, în opinia sa, să se raporteze un creştin la homosexuali şi homosexualitate.

ADEVĂRUL: Mesajul prin care îi cereţi preşedintelui Klaus Iohannis să se exprime „pro – creştinism” a provocat o dezbatere intensă, care a dus inclusiv la o reacţie a domnului Iohannis. Ce v-a determinat să transmiteţi acest mesaj?

VIOREL IUGA: Eu nu i-am cerut domnului preşedinte să se pronunţe pro creştinism, ci pro familie….

A fost un mesaj venit în urma unor demersuri anterioare în care v-aţi lovit…

Vezi articol original 545 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

