FOSTUL DICTATOR ,TRAIAN BASESCU CARE A CREAT STATUL POLITIENESC DIN ROMANIA DE AVANTAJUL CARUIA SE BUCURA PENALUL KLAUS WERNER JOHANNIS SI BINOMUL ATAC DEVASTATOR LA ADRESA SEFILOR DNA SI SRI:” KOVESI ,COLDEA ATI VRUT SA-MI DATI O LECTIE NEELIBERANDU-L PE MIRCEA?”

2 Noi

Fostul preşedintele Traian Băsescu a declarat, miercuri, că fratele său, Mircea Băsescu, a devenit una din marile excepţii de refuz a punerii condiţionate în libertate, transmiţându-le pe Facebook lui Florian Coldea şi Codruţei Kovesi că au greşit dacă au vrut să îi dea o lecţie astfel.

Koveși și Coldea, deschideți șampania! Ați reușit! Mircea Băsescu rămâne în închisoare.
Ca om care a depășit vârsta de 60 ani, fratele meu, condamnatul Mircea Băsescu, nu a fost eliberat condiționat după ce a efectuat o treime din pedeapsă. Avea dreptul să fie eliberat. Ați considerat voi că nu s-a îndreptat (am văzut pledoaria furibundă și mincinoasă a procurorului DNA în fața unei judecătoare timorate).
Fratele meu a devenit una din marile excepții de refuz a punerii condiționate în libertate. În rest, cei mai mulți oameni ca el au fost considerați îndreptați după ce au efectuat o treime din pedeapsă. L-ați ținut în arest preventiv mai bine de un an înainte de condamnare, dar nu v-a ajuns. Asta-i viața.
Dar, dacă aveți impresia că asta mă înmoaie, greșiți fundamental.
Ați vrut să mă descurajați , sau să-mi dați o lecție? Ce greșeală…
NB – N-am să uit niciodată că cel care m-a anunțat că fratele meu va fi arestat a fost Coldea și nu Koveși.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

