Galerie

Tot satul credea ca am murit,… parca o mana vrajmasa m-a impins in spate, dar Dumnezeu si-a facut prezenta in ziua nenorocirii mele

2 Noi

agnus dei - english + romanian blog

N-am tras decat concluzia ca diavolul m-a aruncat, dar Domnul m-a pazit si nu m-a lasat, nu ca sunt bun, ci ca Domnul e bun! Astazi am aflat cate mii de oameni s-au rugat pentru mine- penticostali, baptisti, crestini dupa Evanghelie, ortodocsi, catolici si chiar arabi. M-au sunat si mi-au spus: M-am rugat pentru tine. Sunt atat de recunoscator.

Vezi marturia pe video –

  1. VIDEO UPDATE Cristiana Vaduva 1 – VESTI despre fratele CRISTIAN VADUVA
  2. PART 2 – VIDEO UPDATE Cristiana Vaduva – VESTI despre fratele CRISTIAN VADUVA
  3. AGNUS DEI: Presa despre accidentul lui Cristian Vaduva
  4. CRISTIAN VADUVA – Mesaj UPDATE de la SPERANTA si Cristiana Vaduva
  5. Apel la rugaciune pentru fratele Cristian Vaduva

CRISTIAN VADUVA marturie –

Transcriere Agnus Dei

Pacea Domnului,
sunt Cristiana [fiica fratelui Cristian Vaduva]. Aseara am publicat un anunt in care am specificat ca tata a avut un accident. Acest lucru s-a intamplat ieri in jurul orei 1…

Vezi articol original 1,354 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

