6 Noiembrie va fi „Duminica bisericii persecutate” RUGACIUNE organizata de Porti Deschise

6 Noi

agnus dei - english + romanian blog

afis ziua internat de rugaciune FOTO afis ziua internat de rugaciune FOTO

6 Noiembrie va fi „Duminica bisericii persecutate” organizata de Porti Deschise.

Dragi fraţi, în curând creştini din zeci de ţări se vor uni în rugăciune, cu ocazia “Zilei Internaţionale de Rugăciune pentru Biserica Persecutată” sau “Duminica Bisericii Persecutate”. Vrem ca şi noi, românii, să fim parte la aceasta. De aceea, în prima duminică din luna Noiembrie, vă chemăm să o dedicăm fraţilor noştri dragi care, din pricina credinţei lor în Isus, suferă persecuţie. Motivaţi pentru aceasta de însuşi Neprihănitul nostru Mântuitor şi Domn, Isus.

“Eu nu mai sunt în lume, dar ei sunt în lume, şi Eu vin la Tine. Sfinte Tată, păzeşte, în Numele Tău, pe aceia pe care Mi i-ai dat, pentru ca ei  fie una, cum suntem şi Noi.

Mă rog ca toţi  fie una, cum Tu, Tată, eşti în Mine şi Eu…

Vezi articol original 491 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

