Viorel Iuga – Domnul preşedinte a afirmat câteva lucruri care m-au lăsat mască..

10 Noi

agnus dei - english + romanian blog

Viorel Iuga Captura de Agnus Dei

Credeam că voi avea o seară liniştită, dar mi-a stricat-o domnul preşedinte. Am deschis calculatorul, am ascultat şi nu mi-a venit să cred. Am avut impresia că nu aud bine. După aproape un an de discuţii pe toate fronturile, este drept, discuţii camuflate de massmedia aservită agendelor multicolore, după decizii luate la cel mai înalt nivel juridic, în cadrul dialogului deschis cu studenţii de la Ştiinţe Politice, mai precis la întrebarea studentului Andrei Popa, domnul preşedinte a afirmat câteva lucruri care m-au lăsat mască.

În primul rând, domnul preşedinte ne spune că declaraţiile făcute de cei care susţin familia tradiţională nu au avut vreun impact în a modifica atitudinea unor grupuri faţă de temă. Apoi, preşedintele ne spune că deşi tema a fost ridicată cu 3 milioane de semnături şi are susţinători importanţi „nu cred că este o temă care a penetrat societatea românească”. În final, după alte câteva afirmaţii…

Vezi articol original 559 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

