VIOREL IUGA: „ A fi TOLERANT nu înseamnă a fi TĂNTĂLĂU!”

11 Noi

agnus dei - english + romanian blog

respect-foto-prodocens-media

„ A fi TOLERANT nu înseamnă a fi TĂNTĂLĂU!”

Cuvintele acestea, care îi aparţin în întregime domnului preşedinte Iohannis, m-au determinat să îmi pun, la modul cel mai sincer, următoarea întrebare: am fost tolerant sau tăntălău? Când am acceptat ca semenul meu să aibă valori diferite de ale mele şi am continuat să îl iubesc şi să trăim în pace, am fost tolerant sau tăntălău? Când am văzut că el începe să calce în picioare şi să distrugă valorile naţiunii noastre creştine şi l-am lăsat să o facă, am fost tolerant sau tăntălău? Când am auzit că unii batjocoresc ceea ce preţuim şi când am acceptat etichetările lor jignitoare şi umilitoare, am fost tolerant sau tăntălău?

Până acum, văzând, auzind și suportând în tăcere multe lucruri de genul acesta, am crezut că sunt tolerant. Am ales să fiu tolerant, nu pentru că sunt tăntălău, ci pentru că sunt un urmaş…

Vezi articol original 303 cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

