Donald Trump, scrisoare anti-avort ignorată de media: Cultura vieții acestei țări a început să alunece spre o cultură a morții. Aceasta este viziunea mea asupra unei culturi a vieții

14 Noi

agnus dei - english + romanian blog

donald-trump-foto-abc-news
Discursurile lui Donald Trump au fost considerate încă din primele zile ale campaniei o sabie cu două tăișuri. Mai ales în subiecte sensibile precum avortul, pe care contracandidata sa, apărătoare a drepturilor femeilor și susținătoare a celor de la Planned Parenthood, l-a speculat la maximum. În seria luărilor de poziție ale lui Trump figurează și o scrisoare, publicată de cotidianul  Washington Examiner la 23 ianuarie sub titlul „Viziunea mea asupra unei culturi a vieții”, text ignorat complet de presa occidentală.
Acesta este textul scris de  Donald Trump înainte de alegerea sa ca președinte al SUA.
„Permiteți-mi să fiu clar. Eu sunt pentru dreptul la viață. Aceasta este poziția mea, cu excepția cazurilor de viol, incest sau când în pericol este viața mamei. Nu am gândit așa mereu, dar o experiență personală extrem de semnificativă m-a făcut să reconsider darul prețios care este viața. Episodul este cunoscut și nu mă voi…

Vezi articol original 322 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

