Știri pentru viață: Schimbarea la față a Americii: La discursul de nominalizare ca vicepreședinte, Mike Pence a adus un omagiu emoționant familiei sale

16 Noi

agnus dei - english + romanian blog

mike-pence-new-york-daily-news FOTO New York Daily News

Mike Pence: Pentru aceia dintre voi care nu mă cunosc – adică majoritatea: Am crescut în prim-planul visului american. Bunicul meu a emigrat în această țară. Am crescut într-un orășel din sudul statului Indiana, într-o familie numeroasă și cu un lan de porumb în spatele casei.

Deși familia noastră nu prea avea nicio legătură cu politica, eroii tinereții mele au fost J.F. Kennedy și Rev. Dr. Martin Luther King Jr.

Când eram mic, i-am văzut pe părinții mei construind tot ce era important: o familie, o afacere și o bună reputație.

Am crescut învățând să-mi pun încrederea în valoarea muncii serioase, în credință și în familie.

Tata, Ed Pence, a fost veteran în luptele din Coreea. Tata avea o benzinărie în orășelul nostru. A fost un tată extraordinar. Dacă ar mai fi cu noi astăzi, am sentimentul că ar fi savurat acest moment. Și probabil că…

Vezi articol original 108 cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

