CAMELIA ŞI COPIII SĂI de George Alexander

17 Noi

agnus dei - english + romanian blog

Camelia Smicala

CAMELIA ŞI COPIII SĂI
de George Alexander

Este campanie electorală, iar noi, politicienii, bineînțeles, nu mai vedem oamenii… Nu i-am văzut, de fapt, niciodată! Nici chiar când am profitat, din oportunism, de ei, de suferința lor şi i-am târât pe la ambasade sau prin alte locuri publice, ca să facem poze, apoi, cu ei! Nici chiar când am anunțat, cu surle şi trâmbițe, luând chiar numele Domnului în desert!, că deja am mai repurtat încă o victorie!, când noi, ipocriții, săracii, am stat numai pe margine, mâncând doar … resturi, cățărându-ne pe cadavre…
Să ne vadă o lume întreagă cât suntem de buni şi de simțitori!, cât de mult ne pasă nouă, de durerea altora!, mai ales atunci când îi ademenim cu frazele noastre…

După ce lumina reflectoarelor s-a stins şi noi am mai bifat încă o “medalie” pe facebook, păcălind, din nou, nişte fraieri, mergem mai departe, mulțumiți. Să…

Vezi articol original 752 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

