Galerie

O duminică împreună cu familia Bodnariu – Cristian Cazacu

17 Noi

agnus dei - english + romanian blog

COMUNICAT AL FAMILIEI MARIUS ȘI RUTH BODNARIU: DUPĂ UN AN, NOI SPERANȚE ȘI… O NOUĂ VIAȚĂ!

A trecut exact un an de când lui Marius și lui Ruth le-au fost confiscați cei cinci copii de către Barnevernet. S-au scris multe, părerile au fost împărțite, au ieșit la iveală opinii diferite—unele foarte dure atât la adresa părinților cât și a convingerilor lor religioase. Pe străzi au ieșit zeci de mii de oameni solidari cu tragedia familiei Bodnariu și nu numai, protestând împotriva Barnevernet atât in ianuarie cât și în aprilie 2016.

Eu am contribuit cu un cântec. Din clipa în care am auzit de tragedia celor doi necunoscuți, Marius și Ruth, nu mi-am putut scoate din minte cuvintele Mântuitorului Hristos, “lăsați copilașii să vină la mine și nu-i opriți,” (Lc. 18:16). În plus, nu îmi venea să cred că o țară precum Norvegia, în care am familie și prieteni dragi mie…

Vezi articol original 892 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

