Mișcare de trezire în rândul pigmeilor

18 Noi

agnus dei - english + romanian blog

screen-shot-2016-11-17-at-9-55-07-pm

Veți vedea imagini care nu au mai fost prezentate până acum. Din adâncul junglei luxuriante din Africa, vă prezentăm unul dintre cele mai vechi triburi de pe acest continent.

Jovanis Nyirakayanje: În junglă am trăit ca niște animale.
Jovanis Nyirakayanje este un pigmeu Batwa . Timp de secole, semenii ei au trăit în junglă.
Jovanis Nyirakayanje: Am fumat, am băut, am practicat vrăjitoria și ne-am închinat diavolului.
Dr. Scott Kellermann, un medic american, studiază tribul Batwa : Sunt de statură foarte mică, au doar 1.35 metri înălțime. Ei vânează cu săgeți otrăvite și cu plase. Strâng roadele din pomi sau de pe pământ.

Au trăit în pădurea Bwindi din sud-vestul Ugandei.
Dr. Scott Kellermann: Au trăit ca în epoca pre-neolitică. Nu au avut unelte din epoca neolitică, Din acest motiv nu există prea multe consemnări despre tribul Batwa .
Tribul Batwa a fost paznicul junglei. Situația s-a schimbat în mod…

Vezi articol original 543 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

