REUTERS.PRESEDINTELE RUSIEI,VLADIMIR PUTIN A DECLARAT CA PRESEDINTELE ALES AL USA ,DONALD J.TRUMP VREA SA NORMALIZEZE RELATIILE-RUSO-AMERICANE!

21 Noi

Preşedintele rus Vladimir Putin a declarat că preşedintele ales al SUA Donald Trump i-a confirmat că vrea să normalizeze relaţiile ruso-americane, liderul rus afirmând totodată că l-ar primi bucuros pe preşedintele Barack Obama în Rusia, relatează Reuters.

„Preşedintele ales mi-a confirmat că este dispus să normalizeze relaţiile ruso-americane. I-am spus şi eu acelaşi lucru. Nu am discutat despre (locul) unde şi când să ne întâlnim”, a declarat duminică Putin, într-o conferință de presă pe care a susţinut-o la Lima, după încheierea summitului APEC.

În ce-l privește pe Barack Obama, Putin a spus că i-a mulţumit preşedintelui american în exercițiu, cu care s-a întâlnit duminică, la Lima, „pentru anii de muncă în comun”.

„I-am spus că am fi fericiţi să-l vedem (pe Obama) în Rusia oricând vrea, poate şi doreşte”, a declarat Putin.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

