MINISTRUL DE INTERNE ,DRAGOS TUDORACHE,A DECLARAT LUNI,LA SEDIUL DRPCIV,CA VA DISCUTA CU MINISTRUL FINANTELOR ASTFEL INCAT GHISEELE TREZORERIEI DIN SEDIUL PIPERA SA AIBA PROGAM PRELUNGIT CA SI CELE CARE SE OCUPA DE ACTE AUTO!

28 Noi

Ministrul Afacerilor Interne, Dragoș Tudorache, a declarat luni, la sediul DRPCIV, că va discuta cu reprezentanții Ministerului Finanțelor astfel încât ghișeele Trezoreriei din sediul de la Pipera să aibă același program prelungit ca și cele ce se ocupă de acte auto.

 

„Măsurile pe care le-am luat vineri le-am luat foarte repede și au fost doar măsuri care priveau Ministerul Afacerilor Interne, acum va trebui să discutăm și cu colegii de la Finanțe să ne asigurăm că programul lor va fi același cu cel al nostru”, a spus Tudorache, după ce i s-a atras atenția că ghișeele Trezoreriei se deschid la ora 08,30, în timp ce ale MAI funcționează de la 7,00, iar oamenii nu au putut să plătească taxele aferente actelor auto.

Ministrul Afacerilor Interne a efectuat luni o vizită inopinată la Direcția pentru eliberarea permiselor și înmatricularea vehiculelor din Pipera, pentru a verifica cum sunt implementate măsurile anunțate vineri pentru eliminarea cozilor care se formează la sediul DRPCIV.

„Ceea ce voiam să văd, în primul rând, este dacă toate ghișeele sunt în lucru, sunt deschise și acesta e deja un lucru foarte bun. Este important și că programul va merge până la 9,00 seara. (…) Începând de azi sper, încet-încet, să intrăm în normalitate”, a spus Tudorache.

El a precizat că personalul instruit sâmbătă și duminică va asigura partea de ghișeu, unde nu este nevoie de o specializare „ieșită din comun”.

„Oricum, de acum plănuiesc să trec cam în fiecare zi, dacă pot”, a afirmat Tudorache.

Ministrul de Interne a anunțat vineri că DRPCIV va lucra de luni în două schimburi, între orele 7,00 și 21,00, iar tot de luni va funcționa un sistem de programări online și vor fi și ghișee separate pentru acestea.

El a dispus alocarea imediată a 60 de posturi suplimentare din rezerva Ministerului de Interne, ca soluție temporară, prin detașarea unor lucrători MAI din aparatul central, care au fost instruiți în weekend.

„Tot din 28 noiembrie, se va trece la un sistem de programare online pentru București și Ilfov, există un astfel de sistem în câteva județe din țară. (…) Am discutat cu prefectul de la Suceava, unde acest sistem este deja implementat și pe care îl poate pune la dispoziția prefecturilor București și Ilfov gratuit”, preciza Tudorache vineri.

Pentru aceste programări vor exista ghișee dedicate, astfel încât să nu se suprapună cu cei care își iau programarea de la aparatele instalate în cadrul direcției.

O altă măsură pentru eliminarea cozilor anunțată vineri de ministru a fost aceea privind mutarea Direcției Generale de Pașapoarte într-un spațiu special amenajat într-un mall, ceea ce va duce la eliberarea mai multor ghișee de la sediul din Pipera, iar programul lucrătorilor de acolo va reveni la normal.

AGERPRES/

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: