Anglia – Autoritatile au luat copilul unei familii de romani

30 Noi

agnus dei - english + romanian blog

Va prezentam un caz nou in care autoritatile britanice au luat din familie un baiat de 6 ani pentru o mica vanataie la buza de la joaca cu tatal. Desi nu au fost gasite urme de abuz la examinare, autoritatile nu vor sa dea copilul inapoi si, ci l-au pus in foster care. Iar Consulatul Roman, cum suntem deja obisnuiti, zice ca nu poate sa faca nimic pentru familie.

Mama, Chirita Mihaela, ne scrie:

chirita-mihaelaBuna seara, imi cer scuze ca trebuie sa apelez la dvs dar sunt disperata.Locuiesc in UK lincoln de mai bine de 1 an si 3 luni , acum 6 luni mi am adus copilul care a fost imediat inscris la scoala. Marti saptamana acesta am fost la scoala sa imi ridic copilul si am fost luata de doamna directoare intr o camera si informata caci copilul nu se poate intoarce acasa, ca protectia sociala este chemata si…

Vezi articol original 530 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

