CALINE(KUKI),REPETI GRESEALA LUI CRIN!,DACA MAI TRAIA TATAL TAU VITREG ,FATA DE CARE VOI AVEA INTREAGA PRETUIRE DAN AMADEO LAZARESCU TE FUGAREA CA IN 1990,IN JURUL MESEI CU BASTONUL ,PENTRU CA DUPA CE UN SAS CARE NU TE-A PRIMIT LA ZIUA NATIONALA DE 1 DECEMBRIE CA ESTI”PENAL”,NU AI AVUT TARIA DE CARACTER SA NU DAI CURS INVITATIEI”CAPCANA”A CONDAMNATULUI PENAL KLAUS WERNER JOHANNIS,UNDE TI S-O PROPUS PRELUAREA SEFIEI „NOULUI PNL-PPE=PNLP!

16 dec.

Update Copreședintele ALDE Călin Popescu-Tăriceanu a declarat, vineri, că i s-a propus să preia șefia PNL, lucru pe care l-a refuzat, anunțând totodată că a avut „o discuție” cu președintele, Klaus Iohannis, dar nu la Palatul Cotroceni.

„Am văzut astăzi știri că m-am întâlnit cu președintele Iohannis. Astăzi, în niciun caz, pentru că din câte știu președintele e la Bruxelles. În această perioadă, poate anumite contacte nu ar trebui să surprindă pe nimeni. Am avut o discuție, dar nu la Cotroceni. Am avut o discuție cu președintele și mai mult de atât nu am ce să vă spun, pentru că poziția noastră oficială v-am comunicat-o mai devreme”, a spus Tăriceanu, menționând că nu a fost o discuție instituțională.

„Nu am plecat de la nicio premisă, pentru că eu nu am solicitat, nici Daniel (Constantin — n.r.) această discuție. Am făcut o discuție cu președintele și mai mult de atât, îmi pare rău, nu am să pot să vă spun. Nu pot să vă dau alte detalii, dar cred că logica simplă vă ajută în chestiunea asta având în vedere că am fost împreună cu Daniel Constantin. Nu a fost o discuție instituțională”, a adăugat liderul ALDE.

Tăriceanu a declarat anterior că au existat „încercări” pentru a convinge ALDE să se ralieze unei „așa-numite formule de centru-dreapta” și că i s-a propus inclusiv să preia conducerea PNL, fără a preciza cine i-a făcut propunerea.

„Pot să vă confirm că, într-adevăr, au fost numeroase încercări de a fi convinși să ne raliem unei astfel de formule, așa-numita formulă de centru-dreapta. Pentru acest lucru ofertele au început ca la licitație. Ni s-a oferit din ce în ce mai mult, doar, doar ne-or convinge să acceptăm. Pentru mine, reunificarea mișcării liberale nu este un lucru care să mă lase indiferent, mi s-a propus chiar să preiau conducerea PNL. (…) Eu cred că PNL are nevoie, înainte de orice, de o clarificare ideologică. (…) Astăzi, pentru toată lumea, inclusiv pentru PNL, trebuie să fie clar că orice opțiune politică trebuie să plece de la voința electoratului. (…) Nu îmi schimb poziția și atitudinea și nu voi face concesii acolo unde nu este nevoie. (…) Aceste propuneri care au venit din partea PNL nu le putem lua în considerare din aceste motive”, a afirmat Tăriceanu, într-o conferință de presă.

Tăriceanu a reiterat continuarea colaborării cu PSD, afirmând totodată că desenarea viitorului politic pentru ALDE nu poate să se disocieze de votul pe care l-au dat cetăţenii.

„Suntem consecvenţi colaborării din Parlament, pe care am avut-o cu PSD, cu Victor Ponta si acum cu Liviu Dragnea. Am spus foarte clar ca vom merge în continuare cu această colaborare. În campania electorala am anunţat foarte clar că dacă cetăţenii ne vor da un vot de încredere vom merge cu o colaborare cu PSD. Împreuna putem să facem majoritatea necesară pentru a forma viitorul guvern, a spus Tăriceanu.

„Tot ce se decide la Bruxelles noi aprobăm, nu aveam nicio obiecţie”

„Suntem în discuţii cu cei de la PSD, negociem programul de guvernare. Sunt câteva chestiuni la care noi ţinem foarte mult. Restabilirea suveranităţii depline a României, restabilirea ca prioritate zero a ceea ce se numeşte interesul naţional.

Prea mult, în ultima vreme, România este ţara care este euroconformă. Tot ce se decide la Bruxelles noi aprobăm, nu aveam nicio obiecţie. Interesul naţional rămâne în România.

Vreau ca România să nu fie călcată în picioare de nimeni. Acesta este un mesaj catre toţi cei care lucrează în administraţie: să pună pe primul loc interesul national. După aceste alegeri, România trebuie sa-şi reclădescă interesul naţional”, a mai precizat Tăriceanu.

„Ambasadorii nu trebuie să ne spună ce facem. Nu înseamană că vrem să reclădim relaţiile cu partenerii noştri, ele vor rămâne foarte solide. Eu voi pleda ca România să fie în rândul celorlaţi parteneri aşa cum noi îi respectam. Şi noi avem dreptul la promovarea interesului national”, a conchis Tăriceanu.

Daniel Constantian:

„După discuţia pe care am avut-o cu PSD am trecut la compatiblizare programelor de guvernare.

Nu vor exista măriri de taxe şi impozite în România următorilor ani. În campania electorala sa adere la in pacte in zona de investitii. Vom avea mininum 6% din PIB în zona de investiţii, aşa se va întâmpla încă din 2017.

Domenii energie, agricultură , educaţie, sănătate, mediu, infrastructură lucruri pe care le-am compatibilizat”.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.