CRIMINALI ÎMBLÂNZIȚI!

6 Apr

{:ro}Lupta cea bună{:}{:en}The good fight{:}{:es}La buena batalla{:}

Nu știu cât de mulți oameni își doresc astăzi să se mai implice în a ajuta pe semenii lor căzuți să își găsească din nou echilibrul și astfel să o poată lua de la capăt, trăind o viața normală. Am scris că nu știu; dar, de fapt, nucriminali-imbalnziti cred că ar fi foarte mulți oameni în România anului 2017 care să fie gata să renunțe la ceva ce este a lor pentru un pușcăriaș, pentru un om care a greșit. Și totuși se găsesc oameni a căror inimă și viziune depășesc tiparele normale și astfel se implică pe diferite căi în ajutorarea celor pe care marea majoritate a societății îi ignoră.

Cu ceva timp în urmă, am avut prilejul să ascult o întâmplare reală petrecută în Statele Unite ale Americii. M-am întristat dar am și zâmbit și m-am bucurat în același timp. Despre ce este vorba?

Vezi articol original 978 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

