Andreea Brădeanu – Întâlnire cu directorul protecției copilului si ofițerul de plângeri

14 Apr

agnus dei - english + romanian blog

Astazi am avut intalnire cu directorul protectiei copilului si ofiterul de plangeri. Am discutat calm, despre ce ma impins sa merg public si sa am contact cu copii fara voia lor. Le-am spus ca vreau sa ne reparam relatia si sa am contact cu copii. I-am intrebat ce cred ei ca trebuie sa fac sa ne reparam relatia. Le-am spus ca mai bine pun efort si timp sa ne reparam relatia. A fost o intalnire buna. Mi-au spus despre copii.

Ne-a promis un nou asistent social si sa facem o intelegere in scris pentru amandoua parti si sa o semnam si eu si ei. Au promis sa imi trimita informatii despre copii regulat. Aceasta este intentia pentru a ne repara si reconstrui increderea si sa ne dea contact cu copii. Pentru ca copii sunt furiosi, au spus ca ei vor vorbi cu copii ca este ok sa ne vedem in…

Vezi articol original 302 cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

