APROAPE DE CRUCE, DAR DEPARTE DE HRISTOS

15 Apr

agnus dei - english + romanian blog

Postare pe Facebook de Marius Cimpoae

Max Lucado: APROAPE DE CRUCE, DAR DEPARTE DE HRISTOS

La piciorul crucii s-au jucat zaruri.
Tragerea la sorți pentru posesiunile lui Hristos. Capetele aplecate. Privirile îndreptate în jos. Crucea uitată. Simbolismul este izbitor. Îl observi?
Mă duce cu gândul la noi. Cei religioși. Cei care se identifică cu crucea. Mă gândesc la noi toți. La fiecare credincios de pe pământ. Cei conservatori. Cei liberali. Cei stricți. Cei simpli. Biserica superioară. Biserica inferioară. „Cei plini de Duhul”. Mileniștii. Evanghelicii. Adepții politicii. Misticii. Adepții interpretării literale a Scripturii. Cinicii. Cei în sutană. Cei cu guler preoțesc. Cei îmbrăcați la patru ace. Adepții nașterii din nou. Adepții amin-ului.
Mă gândesc la noi.
Mă gândesc că nu suntem chiar atât de diferiți de acei soldați. (Îmi pare rău să o spun).

Și noi ne jucăm la piciorul crucii. Ne batem pentru membrii. Ne zbatem pentru statut. Judecăm și…

Vezi articol original 455 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

