FOSTUL LIDER AL PNL DAN RADU RUSANU DESPRE ACTUALA SITUATIE DIN NOUL PDL:”DACA AS COMENTA,AS SPUNE PREA MULTE SI AR USTURA!,PACAT DE PNL!

20 Apr

Imagini pentru DAN RADU RUSANU POZE

 

Fostul vicepreşedinte al PNL – l-am numit pe controversatul Dan Radu Ruşanu, recent achitat în dosarul ASF (printr-o decizie nedefinitivă) la Curtea de Apel Bucureşti, după 111 zile în arest preventiv şi alte 3 luni în arest la domiciliu – rupe tăcerea.

Concret, Ruşanu îşi anunţă retragerea definitivă din viaţa politică şi mărturiseşte că se abţine să emită comentarii referitoare la situaţia PNL, deoarece, „dacă aş comenta, aş spune prea multe şi ar ustura!”

„Mi-a ajuns politica! Îmi împart viaţa între Sinaia şi Rucăr”

Categoric, eu nu mă voi mai întoarce niciodată în viaţa politică. Aceasta este o decizie definitivă şi irevocabilă. Mi-a ajuns! Modul în care se face acum politică este sub orice critică… După experienţele personale din trecutul recent, am luat hotărârea să nu-mi mai reiau nici activitatea universitară. Vă mărturisesc că, în prezent, îmi împart viaţa între Sinaia şi Rucăr, fapt ce mă face să mă simt foarte bine. Familia, liniştea şi sănătatea sunt cele mai importante aspecte ale vieţii. Nu mai am nevoie de politică!”, ne-a încredinţat Dan Radu Ruşanu.

E păcat că PNL a ajuns într-o astfel de situaţie!

În ceea ce priveşte situaţia din PNL, fostul vicepreşedinte (odinioară lider cu greutate sub toate conducerile liberale, până în 2013) ne-a mărturisit că se abţine de la comentarii, doar fiindcă ar spune prea multe, ceea ce „ar ustura”.

Nu vreau să comentez nici rezultatele PNL din anul electoral 2016, şi nici situaţia în care se află acest ultim partid istoric din România. Dacă aş comenta, aş spune prea multe şi i-ar ustura pe cei responsabili. Nu are sens… PNL a însemnat enorm pentru mine, doar am activat nu mai puţin de 25 de ani în acest partid. Eu sunt suspendat din PNL încă din 2013. Totuşi, e păcat că PNL a ajuns într-o astfel de situaţie, cu atât mai mult cu cât din acest partid au făcut parte intelectuali de renume ai României, cât şi politicieni redutabili. E păcat de partid! a declarat Dan Radu Ruşanu.

„Mai sunt judecători la Berlin”

Vă reamintim că, actualmente, Ruşanu se pregăteşte de lansarea primei sale cărţi – „Mai sunt judecători la Berlin” –, în paginile căreia operează mai multe dezvăluiri referitoare la dosarul ASF, la perioada detenţiei, cât şi la cele mai fierbinţi episoade ale carierei sale politice, dintre care exemplificăm: dărâmarea guvernului Boc prin parafarea unei înţelegeri PSD-PNL, dedesubturile acestei înţelegeri şi, finalmente, culisele alcătuirii USL. Totodată, Dan Radu Ruşanu „dă din casă” şi povesteşte despre partidele de poker savurate în compania lui Crin Antonescu, un împătimit al jocului.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

