România – țara în care se „plantează” Biblii pe stradă – Tony Berbece

9 Mai

agnus dei - english + romanian blog

Astăzi dimineață trecând pe la Eroilor am văzut acest Nou Testament pus intenționat de cineva pentru un trecător flămând după neprihănire. Mă gândeam că e minunat să trăiesc într-o țară în care se „plantează” Cuvântul lui Dumnezeu pe stradă. Dar oare se citește Biblia în România?

Am răsfoit cartea de religie pe care a primit-o băiatul meu la școală și nu am găsit nici un Psalm sau un verset în ea în schimb am găsit poze cu popa sfințind mașini. Nu cu o „mătură” cu apă ne sfințim viețile, ci cu al Domnului Cuvânt citit și împlinit.

Mi-am adus aminte de cuvintele lui Pavel care fiind cu lanțurile pe mâini scria scrisori creștinilor din primul secol și le spune că deși el este în lanțuri Cuvântul lui Dumnezeu nu va fi niciodată încătușar. Niciodată, nici măcar în Koreea de Nord, poate că acolo citesc mai mulți Biblia ca într-o țară…

Vezi articol original 63 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

