PRINCIPESA MARINA STURDZA A DECEDAT!,DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA!

23 oct.

Principesa Marina Sturdza, descendentă a două vechi familii princiare, a murit la vârsta de 65 de ani. Anunțul a fost făcut duminică de jurnalista Marilena Rotaru într-un mesaj pe pagina sa de Facebook.

Marina Sturdza s-a născut la 1 aprilie 1952 în România, iar de la vârsta de 3 ani a trăit în exil.

A fost jurnalistă, vicepreşedinte al casei de modă Oscar de la Renta, director UNICEF și a avut o activitate caritabilă remarcabilă.

În Republica Moldova a contribuit la deschiderea primului centru de îngrijire paliativă pentru pacienţi cu boli în stadii terminale – Hospice „Angelus”.

În România s-a întors după 1990, iar ultima dată a fost în țara noastră în luna aprilie, cu ocazia vizitei Prinţului Charles.

“Ai mei se întreabă mereu cum ar fi fost viața noastră dacă nu veneau comuniștii și dacă nu am fi fost dezrădăcinați complet. Eu nu mă întreb. Sunt mulțumită de tot ce a fost până acum, de oamenii pe care i-am cunoscut, de toate cele care mi-au antrenat, de-a lungul timpului, tenacitatea și voința. Nu m-am lăsat și nici nu am fost vreodată cu adevărat înfrântă. Eșecurile mi s-au părut întotdeauna chestiuni de moment. N-a ieșit ceva, nu-i nimic, îl facem mai bine data viitoare. (…) Noi suntem, până la urmă, cei care au fost șterși din cărțile de istorie. Eu, însă, am fost atât de bine primită de generațiile tinere, cu atâta delicatețe și cu atâta generozitate, încât cred că există speranță. Nu sunt genul care să facă precizări cu privire la titlurile nobiliare, am vorbit rar despre acest lucru de-a lungul timpului. În primii ani de viață nici măcar nu l-am menționat vreodată. Cine știe, știe, iar cine nu, poate că nici nu trebuie să știe”, spunea Marina Sturdza.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.