Galerie

Pastorul Bryan Holcombe, invitat să predice duminică dimineața, a murit împreuna cu alti 8 membrii ai familiei, în atacul armat asupra Bisericii Baptiste din Sutherland Springs, Texas

8 nov.

agnus dei - english + romanian blog

Tânăra din imagine era fiica de 14 ani a lui Sherri și Frank Pomeroy, pastorul oficial al bisericii, care era în afara orașului în momentul în care au avut loc împușcăturile.

„Am pierdut-o nu doar pe Belle ieri, dar singurul lucru care mă încurajează este faptul că Belle era înconjurată de familia de la biserică, care o iubea.”, a spus Sherri Pomeroy.

Am mâncat împreună, am râs împreună, am strigat împreună și ne-am închinat împreună. Acum majoritatea familiei noastre bisericești a dispărut, clădirea bisericii este distrusă și puținii dintre noi care am rămas în urmă am suferit pierderi enorme. Pe cât de lipsită de sens este această tragedie, draga noastră Belle nu ar fi făcut față pierderii atâtor oameni de suflet.”, a mai declarat Pomeroy.

Și opt membri ai familiei Holcombe au murit în timpul împușcăturilor. Bryan Holcombe a fost pastorul invitat să țină slujba de duminică. Locuia…

Vezi articolul original 154 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.