EXCLUSIV:OMUL LUI LIVIU DRAGNEA DESPRE „SABOTAJ,MISIUNEA ACOPERITILOR,REALITATEA ASASINARII!”

25 iun.

George Harabagiu

Exclusiv: Omul lui Dragnea, despre ”Sabotaj, misiunea acoperiților, realitatea asasinării”

”Atunci când am observat că NIMENI nu s-a sesizat când Dragnea a afirmat că a fost urmărit de asasini plătiți, mi-a fost clar totul – asta pentru că mi-a fost confirmat , la VIENA… faptul ca Dragnea avea dreptate”

BUCUREȘTI, 25 iun – Sputnik, Evan Răutu. Am primit multe semnale după ieșirea publică de la sfârșitul săptămânii trecute a omului care s-a ocupat, din partea lui Liviu Dragnea, de bătălia ”nevăzută” – dar din ce în ce mai importantă – din mediul online. George Harabagiu este un personaj controversat, are mulți dușmani, ceva mai puțini prieteni – și un simț special pentru ceea ce înseamnă presă.

Experimentat jurnalist de televiziune, a înțeles printre primii importanța noii ”vedete” a comunicării și influențării opiniei publice, mediul online. Jurnalistul a fost considerat ”mâna dreaptă a lui Liviu Dragnea” în bătălia nevăzută din mediul online – și la un moment dat a fost aruncat în mijlocul unui scandal ciudat – și ”făcut” să demisioneze. Poveste cu multe date și… câteva personaje!…

Am decis, de comun acord, să detaliem mai multe aspecte… care nu pot fi spuse oriunde. Asta pentru că, se știe, patronatele din presa română sunt legate prin fire… nebănuite. Iată deci, în exclusivitate pentru Sputnik Moldova – România, dezvăluirile lui George Harabagiu.

Sabotaj la europarlamentare

Pentru început, înfrângerea PSD la europarlamentare. Să vorbim de cifre – fiindcă la asta se rezumă, în final, evaluarea activității unei ”armate” on line.

”Da, corect, și ca să spulber orice comentariu (neavizat) pe marginea eficienței comunicării online a PSD în alegerile europarlamentare , să vă prezint cifre și statistici care NU POT FI CONTESTATE”, spune George Harabagiu. ”

Conform datelor prezentate de specialistul lui Liviu Dragnea, extrase din portalurile specializate pe analiză de trafic, situația este următoare:

”Similarweb.com publică statistica eficienței platformei online.psd.ro  – de pe care social democrații au distribuit content de propagandă online: ”a contabilizat în luna mai (în perioada de vârf a campaniei)… 340.000 de vizite”, arată Harabagiu.

Iar George Harabagiu explică: ”Pentru cunoscători asta înseamnă că în Cpanel apar aproximativ 700.000 vizualizări cu aproximativ 200.000 vizitatori reali”.

Ori, din aceste cifre se desprind doua concluzii clare, pe care specialistul le prezintă fără ocolișuri:

”Prima concluzie – traficul național a fost cel puțin jenant, iar a doua – campania online a fost SABOTATĂ de către firmele care au asigurat “ consultanța“”, spune George Harabagiu.

”NIMENI din PSD nu a fost informat despre REALITATE”

Să detaliem, căror factori se datorează aceste cote de trafic – pe care le caracterizați ca ”jenante”?

”Pentru mine e clar – s-a datorat EXCLUSIV lipsei de asumare a activiștilor din județe, lipsei de mobilizare și implicare a acestora ȘI NICIDECUM RESPONSABILILOR ONLINE DIN JUDEȚE”, spune Harabagiu.

Responsabilii online livrau content ”pe care nu îl diseminau decât maxim 8,4 % dintre membrii PSD care dețin profiluri de FB”, explică George Harabagiu. ”Gestionarea și promovarea platformei a fost cel puțin jenantă”.

”Din analiză, rezultă că din 6793 profiluri (monitorizate) de FB aparținând primarilor, consilierilor județeni și locali, coeficientul de diseminare a materialelor de propagandă NU a depășit 11,7 % ”, spune Harabagiu care subliniază: ”Mai direct spus – cu unele excepții, majoritatea aleșilor locali PSD NU S- AU IMPLICAT în comunicarea online”!

Concluzie foarte dură! Dar în privința ”sabotării” campaniei online de către „consultanți”, care sunt argumentele lui George Harabagiu?

”Consultanții, firmele au prezentat “clientului“ PSD cifre de impact din zona de socializare de unde provine 86.23% din traficul online.psd.ro – dar i s-au ascuns cifrele reale de trafic din platformă”, explică Harabagiu.

Adică liderilor PSD nu li s-au comunicat situații reale? Că unii dintre ei sunt pasionați de online…

”Sunt ferm convins ca NIMENI din PSD nu a fost informat despre REALITATE!”, răspunde ferm Harabagiu. ”ALFEL nu se explică lipsa de reacție a comunicatorilor, care au abordat teme de dezbatere, care nu au înregistrat IMPACT maximizat și nu au insistat pe subiecte de MAXIM interes care au fost tratate superficial”.

Ca o primă concluzie a lui George Harabagiu: ”Lipsa de interactivitate, sabotajul, neasumarea și teama de expunere publică au fost factori care au contribuit decisiv la dezastrul din comunicarea social-democraților”.

Au fost ”factori” – singurii, principalii, unii dintre… ?… ”Nu, sigur… Nu trebuie neglijată nici “misiunea“ acoperiților care au urmărit destructurarea echipei câștigătoare din 2016”.

”După eliminarea mea (în urma unei “conspirații“ din iunie 2018 – despre care voi vorbi la momentul oportun) a urmat deloc “întâmplător“ hărțuirea lui Mircea Drăghici, coordonatorul online al PSD – trimis in judecata de DNA, după două dosare fabricate la comandă”, spune Harabagiu.

La ”comandă”? Detalii?… ”Nu chiar acum… Nu am nici acceptul lui Mircea Drăghici de a vorbi despre problemele lui…”.

Demonizarea lui Dragnea putea fi un atu pentru PSD!

De acord, dar majoritatea analiștilor consideră că principala lucrarea anti-PSD a fost ”demonizarea” lui Liviu Dragnea. ”Da… ”demonizarea“ lui Liviu Dragnea – sunt unii ”deontologi” care afirma că a “tras“ în jos PSD”.

”Aceasta este cea mai mare capcană în care au căzut social-democrații”, afirmă George Harabagiu, ”de departe, personajul cu notorietatea cea mai mare din partid este LIVIU DRAGNEA! Altfel spus, este bunul cel mai prețios într-o campanie!”.

Ei bine, aici apare greșeala, nepriceperea, trădarea, ”lucrarea”.

”Faptul că nu s-a reușit “convertirea“ imaginii negative a lui DRAGNEA (atent creată în laboratoarele adversarilor) se datorează faptului că în staff-ul de campanie NU S-AU REGĂSIT PROFESIONIȘTI în reajustarea percepției publice”, acuză George Harabagiu.

Și, atenție – ”Imaginea demonizată a lui Dragnea ar fi trebuit să reprezinte un AVANTAJ (ținând cont de notorietatea uriașă) pentru promovarea acestuia ca o VICTIMĂ A INTERESELOR OSTILE ROMÂNIEI!”

”Este evident acum , CĂ ORI NU S-A VRUT, ORI NU S-A ȘTIUT a se aplica aceasta strategie”, acuză George Harabagiu.

Dar ”demonizarea” lui Dragnea continuă – iar acum s-a trecut la etapa următoare – dezicerea și aruncare în capul lui Dragnea a tuturor relelor și greșelilor. Ce părere are specialistul în campanii online de această ”strategie”?

”Am scris-o pe Internet și mă repet acum: DACĂ PSD continuă să SE DEZICĂ DE LIVIU DRAGNEA și să aplice “epurarea“ pe criterii revanșarde, atunci șansele la Prezidențiale sunt NULE  – iar scenariul din 2014 se va repeta: NU va câștiga Iohannis alegerile – LE VA PIERDE PSD!”.

Acoperiți în PSD

Totuși, să detaliem puțin, apropo de ”conspirații” din interiorul PSD, cu ”acoperiți”. Mi-e greu să cred că George Harabagiu nu a observat câte ceva…

”Așa cum am spus, nu am permisiunea – și nici nu am decis – să spun tot ce știu. Dar, ca să înțeleagă cititorii dv. mai bine care este dimensiunea întregii “conspirații“, o să vă exemplific prin câteva aspecte… atât cit pot spune”.

Am “ mirosit “ imediat după CEX-ul în urma căruia a fost schimbat Tudose, spune Harabagiu – ”am mirosit că se “pregătește“ ceva”.

”Mi-a fost solicitat un raport detaliat de către Marian Neacșu – fostul secretar general  – se dorea monitorizarea întregii echipe online! Mi s-a părut suspect faptul că Neacșu voia să controleze tot…”

Și, din nou atenție: ”Ulterior, o “sursă“ mi-a șoptit că Neacșu și Țuțuianu, nu sunt “safe“ – implicit nici oamenii lor, infiltrați în structura de comunicare”.

”Imediat după întâlnirea avută cu sursa (într-o locație de lângă Ambasada Chinei) am fost monitorizat non-stop… monitorizat tehnic în restaurantul în care obișnuiam să iau cina”, afirmă Harabagiu. ”În apartamentul în care locuiam singur, am găsit anumite lucruri mutate de la locul lor… Restul, într-un episod viitor…”.

”Asasinarea” lui Dragnea

O singură chestiune să mai lămurim – o impresie ciudată a făcut povestea cu asasinatul, Dragnea a povestit cum era urmărit de o echipă de asasini. Multora li s-a părut o chestie trasă de păr…

”Mda… atunci când am observat că NIMENI nu s-a sesizat când Dragnea a afirmat că a fost urmărit de asasini plătiți, mi-a fost clar totul! Asta pentru că mi-a fost confirmat , la VIENA… faptul ca DRAGNEA AVEA DREPTATE!”

Cum adică – ați avut confirmarea că urmau să-l asasineze pe Dragnea?

”Au vrut să îl lichideze!… Pot să spun doar atât – după ce m-am întâlnit cu ”contactul” de la Viena, am fost filat non-stop în Austria… Și să lămurim o chestiune – eram la Viena pentru o întâlnire cu experți în IT, nu cu lume de o vreo anume factură! Mai mult, nu pot sa spun… acum…”.

Read more: https://ro.sputnik.md/analytics/20190625/26567272/Exclusiv-Omul-lui-Dragnea-despre-Sabotaj-misiunea-acoperitilor-realitatea-asasinarii.html

Reclame

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: