Tag Archives: ASMUTE „DULAII”DE LA DNA PE ANTENA TV GROUP!

LA ORDINUL LUI BASESCU ,LAURA CODRUTA LASCU (KOVESI),ASMUTE „DULAII”DE LA DNA PE ANTENA TV GROUP!

30 mai

Sorin Alexandrescu, director general al ANTENA TV GROUP, este urmărit penal de procurorii DNA, structura centrală. Alexandrescu este acuzat de șantaj.

1369919362anche

Potrivit DNA, în perioada 16 aprilie – 24 mai 2013, „Alexandrescu George Sorin, director general al ANTENA TV GROUP, a constrâns un administrator al unei societăți comerciale să semneze un contract în condiții prestabilite, impuse de inculpat, sub amenințarea că, în caz de refuz, va da în vileag fapte presupus compromițătoare pentru persoana în cauză”.

Alexandrescu s-a ales cu dosar penal în urma unui denunț care ar fi fost făcut de RCS – RDS. Şeful Antena Group a fost audiat joi la DNA.

Postul Antena 3 acuză faptul că ancheta DNA nu este străină de numirea lui Kovesi în fruntea instituţiei, ştiut fiind faptul că aceasta este favorita lui Traian Băsescu.

Antena 3 relatează, pe pagina online, că din informaţiile pe care le-a obţinut neoficial, acuzaţia pare să fie bazată pe o plângere făcută de RCS-RDS. În urma acestei plângeri, SRI şi DNA ar fi organizat o acţiune de supraveghere a convorbirilor telefonice şi personale purtate de Sorin Alexandrescu, în încercarea de a-i fabrica un dosar de şantaj.

În plus, site-ul Antenei 3 scrie că RCS-RDS a declanşat de doi ani de zile un război deschis cu trustul Intact, eliminând abuziv toate posturile de televiziune ale grupului de presă din grila de distribuţie.

Site-ul citat mai scrie că în mandatul cabinetului Boc, compania RCS-RDS a fost acuzată de alţi operatori de pe piaţă că a fost favorizată politic la cel mai înalt nivel, în schimbul unor favoruri PDL.

Ancheta DNA vine în contextul în care anul trecut RCS&RDS a scos televiziunile Antena 1, Antena 3 şi Euforia TV de pe platforma sa de satelit Digi, în noaptea de 19 spre 20 aprilie 2012.

Într-un comunicat ulterior, citat de Mediafax, RCS&RDS a anunţat că nu mai difuzează Antena 1, Antena 3 şi Euforia TV pe platforma de satelit Digi, întrucât compania de telecomunicaţii nu mai poate accepta să plătească peste 7 milioane de euro pe an, sumă care ar fi fost solicitată de Antena TV Group pentru difuzarea prin satelit a acestor televiziuni.

Totodată, RCS&RDS a precizat, în comunicat, că Antena TV Group a declarat libere la retransmisie televiziunile sale, fără condiţionări tehnice sau financiare, fapt pentru care, pentru cablu, distribuitorii au dreptul şi obligaţia de a transmite gratuit aceste posturi, însă pentru satelit au dreptul, nu şi obligaţia să le retransmită.

În schimb, Intact Media Group a afirmat pe 20 aprilie 2012, într-un comunicat, că RCS&RDS a retras de pe platforma proprie DTH, în mod abuziv, Antena 1 şi Antena 3, acuzând, totodată, compania de telecomunicaţii de rea credinţă. Potrivit comunicatului Antena, RCS&RDS a refuzat să încheie un acord cu grupul media, motivând că televiziunile în cauză au fost declarate libere la retransmisie.

În ultimii ani, reprezentanţii RCS&RDS au susţinut în faţa membrilor CNA că grupul Antena pretinde societăţii de telecomunicaţii anumite sume de bani pentru retransmisia Antena 1 şi Antena 3, deşi aceste televiziuni sunt libere la retransmisie, potrivit principiului „must carry”.

În schimb, reprezentanţii Antena Group au spus în repetate rânduri că grupul nu condiţionează financiar retransmisia Antena 1 şi Antena 3.

Pe de altă parte, CNA a aplicat mai multe amenzi RCS&RDS pentru că operatorul a scos din grilă, de-a lungul timpului, fără să aibă aprobarea Consiliului, mai multe televiziuni, printre care şi unele din portofoliul Antena Group.

%d blogeri au apreciat: