Tag Archives: MIRCEA MARIAN

LUMEAJUSTITIEI.RO SESIZEAZA PROCURORUL GENERAL AL ROMANIEI,TIBERIU NITU PRIVIND POSIBILA „DIVULGARE A INFORMATIILOR SECRETE DE SERVICIU SAU NEPUBLICE”COMISA DE UN PROCUROR DNA, FLORENTINA MIRICA ,IAR LAURA CODRUTA KOVESI ,PROCUROR SEF DNA,POATE RASPUNDE IN SOLIDAR CU SCURGERILE DE INFORMATII CATRE PRESA BASISTA,VEZI CAZUL MIRCEA MARIAN!

1 mai

GROAZNICUL INDICIU – Lumeajustitiei.ro sesizeaza Procurorul General al Romaniei privind posibila infractiune de “divulgare a informatiilor secrete de serviciu sau nepublice” comisa de un procuror DNA. Pe documentul electronic furnizat pe sest presei, continand referatul privind propunerea de arestare a judecatorului Stan Mustata, metadata fisierului indica autor “fmirica”. Aceasta poate fi procuroarea Florentina Mirica

Scurgerea de informatii si stenograme din dosare de coruptie, in publicatiile apropiate DNA, a devenit o practica frecventa in ultimii ani. Se cunoaste deja, ca inainte ca judecatorii sa se pronunte asupra cererilor de arestare preventiva a inculpatilor, formulate de procurori, in presa apar fragmente din referatul cu propunerea de arestare, daca nu chiar intreg documentul. Iar referatele sunt livrate pe mail, in format electronic, asta desi inclusiv instanta le primeste pe hartie. In ciuda convingerilor ca DNA este sursa informatiilor, pana acum nimeni nu a avut interesul de a dovedi acest lucru si de a stopa asemenea practici.

Iata insa ca in cazul lui Stan Mustata, judecatorul arestat marti noapte pentru posibile fapte de coruptie, a aparut un indiciu cat se poate de clar privind locul de unde s-ar putea scurge informatii clasificate catre publicatiile agreate.

La rubrica “Author” a documentului PDF cu referatul de arestare a judecatorului Stan Mustata este mentionat “fmirica”

La fel ca in alte dati, si in ceea ce-l priveste pe Stan Mustata, chiar in orele in care se decidea libertatea lui Mustata, in presa a fost publicat referatul cu propunerea DNA de arestare. Site-urile anumitor ziare au redat fragmente din referat. In schimb, publicatia stiripesurse.ro, intr-un articol postat la ora 00:13, a atasat referatul in format PDF, iar documentul contine un indiciu extrem de important in legatura cu posibila sursa.

Modalitatea de a afla sursa este extrem de simpla si se poate realiza din metadata fisierului. Orice document PDF contine si numele autorului acestuia. Mai exact, este vorba despre denumirea unitatii de calculator de pe care s-a redactat documentul. Iar acest lucru este foarte usor de aflat. Documentul PDF trebuie doar descarcat, iar apoi cu un “click dreapta” se poate accesa rubrica “properties”. Ulterior, se “intra” in rubrica “PDF information”, unde exista mai multe detalii despre document, printre care si “Author”. Iar in cazul referatului cu propunerea de arestare a lui Stan Mustata, la “Author” apare trecut: “fmirica” (vezi facsimil). Ceea ce ne duce cu gandul la procuroarea DNA Florentina Mirica (foto).

Lumeajustitiei.ro sesizeaza Procurorul General al Romaniei, pentru declansarea unei anchete in urma careia sa se stabileasca daca Florentina Mirica a incalcat articolul 304 din Codul penal privind “Divulgarea informatiilor screte de serviciu sau nepublice”

La prima vedere, tinand cont de toate aceste lucruri, s-ar putea crede ca autorul PDF-ului cu referatul de arestare preventiva a lui Stan Mustata este procuroarea DNA Florentina Mirica. Si ca tot ea l-a trimis presei. S-ar putea sa fie asa, s-ar putea sa nu fie. S-ar putea ca un alt procuror sau angajat DNA sa fi luat documentul din calculatorul denumit „fmirica” si sa-l fi trimis presei. Oricum, se poate afla verificandu-se daca nu cumva calculatorul de pe care lucreaza Florentina Mirica la DNA este denumit „fmirica”.

Tocmai de aceea, Lumeajustitiei.ro il sesizeaza pe Procurorul General al Romaniei, Tiberiu Nitu, pentru declansarea unei anchete in urma careia sa se stabileasca daca procuroarea DNA Florentina Mirica este cea care a livrat presei pe sest referatul de arestare a judecatorului Stan Mustata. Si daca a incalcat articolul 304 din Codul penal, intitulat “Divulgarea informatiilor screte de serviciu sau nepublice”.

Potrivit art 304 din Codul penal, divulgarea fara drept a unor informatii secrete de serviciu sau care nu sunt destinate publicitatii, ceea ce este cazul de fata, se pedepseste chiar si cu inchisoare de la 3 luni la 3 ani:

(1) Divulgarea, fara drept, a unor informatii secrete de serviciu sau care nu sunt destinate publicitatii, de catre cel care le cunoaste datorita atributiilor de serviciu, daca prin aceasta sunt afectate interesele sau activitatea unei persoane, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 3 ani sau cu amenda”.

In incheiere, trebuie sa amintim ca Florentina Mirica este cea care, alaturi de procurorul Viorel Cerbu, a instrumentat si dosarul judecatoarei Veronica Cirstoiu, dosar in care a fost “aruncat” si numele lui Stan Mustata.

Reclame

„APOCALIPSA DUPA LAZESCU”.TVR A STOPAT REMUNERAREA COLABORATORILOR :IOANA LUPEA,MIRCEA MARIAN,ANDREEA PORA,CRISTIAN PATRASCONIU,CRISTIAN TURTURICA SI CATALIN PRISACARIU!

28 mai

Televiziunea Română a stopat remuneraţia pentru toţi colaboratorii TVR care sunt angajaţi ai altor instituţii de presă, printre aceştia numărându-se Ioana Lupea, Mircea Marian, Andreea Pora, Cristian Pătrăşconiu, Cristian Turturică şi Cătălin Prisăcariu.

 

 

 

 

 

Decizia a fost luată de Consiliul de Administraţie (CA) al TVR, vineri, într-o şedinţă extraordinară în care a fost discutată situaţia Televiziunii Române, ale cărei conturi au fost blocate, pe 22 mai, de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF).

Astfel, CA al TVR a decis ca, în condiţiile grave ale situaţiei financiare a TVR, să aprobe „încetarea remuneraţiei pentru colaboratorii din publicistică ce sunt angajaţii altor instituţii de presă”, au declarat pentru MEDIAFAX, luni, reprezentanţii Televiziunii Publice.

Contactată luni de MEDIAFAX, Lucia Hossu Longin, membru al CA, a declarat că remuneraţia a fost oprită doar pentru jurnaliştii de la diverse instituţii de presă care colaborau cu TVR „pe sume foarte mari”, nu şi pentru colaboratorii din cultură, care au un alt tip de contracte cu Televiziunea Română.

„A fost stopată remuneraţia pentru colaboratori precum cei de la Evenimentul zilei, România Liberă, 22 şi alţii, care aveau contracte cu Televiziunea Română de valori foarte mari. Aceştia nu mai pot fi remuneraţi în condiţiile date, în care nu se mai face nicio plată a drepturilor de autor”, a spus Lucia Hossu Longin.

Potrivit acesteia, cei afectaţi de decizia CA sunt: Mircea Marian, Ioana Lupea, Cristian Pătrăşconiu, Cristian Turturică, Andreea Pora şi Cătălin Prisăcariu.

„Unii dintre aceştia aveau contracte de colaborare cu TVR pe sume uriaşe, de 100 de milioane de lei pe lună. Vorbim de contracte precum cele de angajare, în care colaboratorii primeau o sumă fixă, în fiecare lună. Suntem asediaţi de câte plăţi se fac pentru colaboratori. Avem suficient de mulţi profesionişti în TVR care pot să facă comentarii politice”, a spus Lucia Hossu Longin.

„Nu putem să ne mai îngăduim asemenea sume. Trebuie să tăiem în carne vie. S-a pus lacătul pe TVR şi trebuie să acţionăm ca atare”, a spus Lucia Hossu Longin. „Chiar şi colegii de la PDL din CA al TVR sunt foarte responsabili. Au fost alături de noi în foarte multe momente esenţiale, cum este şi cel privind încetarea remuneraţiei pentru aceşti colaboratori”, a explicat Longin.

În schimb, TVR nu renunţă la colaborări cu personalităţi precum Horia Roman-Patapievici, Alex Ştefănescu, Daniel Cristea-Enache, care au rubrici la TVR Cultural, a spus Lucia Hossu Longin.

Ea a făcut referire şi la emisiunea „La mustaţă”, difuzată la TVR 2, de luni până joi, şi prezentată de Constantin Trofin, care este şi redactor-şef al Redacţiei Programe Speciale din TVR.

„Pe lângă salariul pe care îl primeşte ca redactor-şef, el mai primeşte bani şi pe fiecare ediţie a emisiunii ‘La mustaţă’. Atunci salariul pentru ce îl mai ia, dacă îşi alocă bani şi pentru fiecare ediţie a emisiunii sale?”, a spus Lucia Hossu Longin.

Referitor la faptul că în şedinţa de vineri a CA s-a luat în discuţie o eventuală defiinţare a televiziunilor TVR 3 şi/ sau TVR Info, din punctul de vedere al Luciei Hossu Longin TVR 3 nu poate fi desfiinţat pentru că „este oglinda televiziunilor regionale”.

Situaţia TVR Info va fi analizată însă în următoarea şedinţă a CA al TVR, a cărei dată nu a fost încă stabilită, a mai spus Longin.

„Sunt sume foarte mari de bani alocate pentru TVR Info şi multe persoane angajate. La TVR Info s-au făcut foarte multe angajări, dar ştirile TVR Info sunt realizate tot de către cei 17 reporteri de la Jurnalul TVR 1. Aceştia fac ştirile şi pentru TVR Info şi pentru site-ul tvrinfo.ro, lansat recent şi pentru care au mai fost angajaţi vreo 20 de oameni. În loc să fie angajaţi oameni la Jurnalul TVR 1, cei 17 reporteri de acolo sunt alergaţi în condiţiile în care li s-au diminat şi plăţile pe weekend”, a spus Lucia Hossu Longin.

Ea a mai spus că deşi Alexandru Lăzescu, preşedintele – director general al TVR, ar fi afirmat că pe perioada mandatului său au fost angajate 50 de persoane, numărul total este mult mai mare. „Au fost angajaţi 600 de oameni de când conduce el instituţia”, a spus Longin.

Pe de altă parte, Lucia Hossu Longin a spus că CA al TVR a decis şi „îngheţarea emisiilor pe perioada verii”. „O să fie produse doar ştiri şi, în rest, vor fi difuzate reluări”, a spus Lucia Hossu Longin, precizând că nu este nicio ruşine în acest lucru, având în vedere că majoritatea televiziunilor difuzează reluări pe perioada verii.

„De multă vreme cerem o listă a emisiunilor şi costurilor lor”, a mai spus Lucia Hossu Longin.

Totodată, CA aşteaptă de la Lăzescu şi raportul controlului efectuat de Curtea de Conturi la TVR, pe baza căruia au fost blocate conturile Televiziunii Române.

De cealaltă parte, reprezentanţii TVR, au declarat, vineri, pentru MEDIAFAX, că Alexandru Lăzescu a deschis şedinţa de vineri a Consiliului de Administraţie al Televiziunii Române, propunând discutarea unor soluţii pentru situaţia creată de blocarea conturilor TVR, pe 22 mai, de ANAF.

„99% din tot ce s-a discutat vineri în CA nu a avut însă nicio legătură cu ANAF şi cu rezolvarea situaţiei”, au susţinut reprezentanţii TVR. Aceştia au precizat că, deşi a propus în CA în repetate rânduri reforma TVR, membrii CA nu şi-o asumă. „Reforma TVR nu a fost votată niciodată”, au spus reprezentanţii Televiziunii Române.

Cu toate acestea, vineri după-amiază, opt membri ai CA al TVR, între care Anne Jugănaru, Cristian Niţulescu şi Lucia Hossu Longin, au solicitat, într-o scrisoare deschisă adresată lui Traian Băsescu şi lui Victor Ponta, ca autorităţile să facă lumină „în ilegalităţile” comise de Alexandru Lăzescu, spunând că acesta ar trebui să demisioneze.

Scrisoarea deschisă, intitulată „Apocalipsa după Lăzescu”, este semnată de Anne Jugănaru, Cristian Niţulescu, Claudiu Brânzan (membri în CA din partea PSD), Lucia Hossu Longin (din partea PNL), Sorin Burtea şi Traian Bărbulescu (din partea angajaţilor TVR), Raico Cornea (din partea minorităţilor) şi Karen Sebesi (UDMR).

Scrisoarea este adresată de semnatari preşedintelui Traian Băsescu, premierului Victor Ponta, comisiilor de Cultură din Senat şi din Camera Deputaţilor, „din dorinţa de a găsi sprijin întru salvarea televiziunii publice, în ceasul al 12-lea, de la un colaps nemeritat”.

Potrivit scrisorii, CA al Societăţii Române de Televiziune (SRTv) a fost înştiinţat marţi, 22 mai, că instituţiei i-au fost blocate toate conturile de ANAF, pentru neplata taxelor şi impozitelor.

„Mai mult, membrii CA au aflat cu această ocazie că preşedintele-director general Alexandru Lăzescu nu a autorizat plata CAS în ultimii doi ani, de când a preluat conducerea SRTv. Fapta, de o gravitate fără precedent, din registrul penal, vine să se adauge multor altor derapaje şi acte de corupţie săvârşite de acelaşi PDG (preşedinte director general n.r.), semnalate de-a lungul timpului de către diverşi membri ai CA comisiilor de Cultură din Parlamentul României, cât şi de către mass media”, se spune în scrisoare, adăugându-se că situaţia SRTv, după doi ani de la preluarea de către Alexandru Lăzescu a funcţiei de preşedinte-director general, „se poate rezuma simplu şi trist: falimentară, obedientă politic, neprofesionistă, într-un cuvânt, dezastruoasă”.

Alexandru Lăzescu a prezentat, joi, într-o conferinţă de presă, cauzele care au făcut ca Televiziunea Română să aibă datorii acumulate – din 2005 până la sfârşitul lui 2011 – către bugetul de stat în valoare de 272.699.000 lei. Din cauza acestor datorii, pe 22 mai, ANAF a blocat în totalitate conturile operaţionale ale Televiziunii Române.

La aceeaşi conferinţă de presă, Lăzescu a mai spus că nu a luat în calcul posibilitatea de a demisiona, pentru că nu este el responsabil de actuala situaţie financiară a instituţiei, iar dacă demersul ANAF de blocare a conturilor televiziunii este unul politic, el trebuie asumat ca atare. „Eu, personal, nu am luat în calcul posibilitatea de a demisiona. Aş lua în calcul posibilitatea asta dacă m-aş simţi responsabil faţă de situaţia asta (…) Sigur că se pot face discuţii întotdeauna, dar nu văd cum demisia mea ar rezolva ceva. Suntem într-o situaţie obiectivă”, a declarat Alexandru Lăzescu, precizând că „în mod explicit” nimeni nu l-a îndemnat să-şi dea demisia.

El a mai spus că, dacă demersul ANAF de blocare a conturilor operaţionale ale TVR este unul politic, el trebuie asumat ca atare de factorul politic.

Totodată, Lăzescu a precizat că Televiziunea Română va trimite o adresă la ANAF în care va solicita reeşalonarea datoriilor Televiziunii Române, precizând că speră că ANAF va avea suficientă deschidere pentru a debloca funcţionarea televiziunii.

„Propunerea viabilă este să discutăm o sumă de plată, un anumit cuantum plătit regulat, şi să negociem o formulă de reeşalonare a datoriei restante şi sper, cum s-a făcut şi în alte părţi, la o ştergere a penalităţilor (…). Trebuie stabilit un calendar de plăţi care să aibă şi o perioadă de graţie, urmând ca în această perioadă factorii politici, cei care sunt interesaţi să rezolve situaţia Televiziunii Române să ajungă la o soluţie care poate fi în diferite forme”, a spus Lăzescu.

Lăzescu a mai spus că, dacă situaţia cu ANAF nu se rezolvă, probabil, începând de săptămâna viitoare, Televiziunea Română va fi nevoită să îngheţe cu totul producţia în premieră. De asemenea, el a mai spus că decizia ANAF duce la blocarea activităţii TVR în campania electorală, dar este posibil să ducă şi la blocarea Campionatului European de Fotbal, dar şi a Jocurilor Olimpice.

Pe de altă parte, Lăzescu a explicat că, spre deosebire de companiile private, Societatea Română de Televiziune nu poate să ceară insolvenţa. De asemenea, el a precizat că, în condiţiile în care Televiziunea Română are conturile blocate, TVR nu poate accesa un împrumut de la bănci pentru a plăti datoriile la stat.

Totodată, Alexandru Lăzescu a precizat că nu este de acord în niciun caz „cu ideea jafului”. „Nici vorbă de aşa ceva”, a mai spus Lăzescu.

În plus, el a spus că situaţia financiară dificilă a TVR este cauzată de istoricul instituţiei, pierderile televiziunii publice adâncindu-se în timpul a trei mandate – cel al lui Tudor Giurgiu, cel al lui Alexandru Sassu şi cel al lui, care a început în 2010.

Potrivit SRTv, preluarea mandatului de către noul Consiliu de Administraţie, la data de 30 iunie 2010, s-a făcut în contextul unei pierderi fiscale cumulate de 243.500.000 de lei, echivalent a circa 61 milioane de euro, dar şi a unui contract în curs de derulare pentru drepturi de difuzare UEFA Champions League, care generează pierderi cumulate, începând cu semestrul al doilea al anului 2009, de peste 38 milioane de euro pentru următorii trei ani.

„JURNALISTUL””RROMANUL”MIRCEA MARIAN ,CARE I-A FACUT PE MOTII DIN ABRUD „TEMBELI”:IN 2010 CEREA DESFIINTAREA TVR,IAR IN 2011 PRIMESTE O EMISIUNE ZILNICA LA TVR!

23 mart.

Mircea Marian, care i-a făcut pe moţii din Abrud “tembeli”: În 2010 cerea desfiinţarea TVR, în 2011 primeşte o emisiune zilnică la TVR

Cotidianul.ro: Un grup de angajaţi ai TVR ne-a trimis la redacţie un mic dosar de presă privind un viitor coleg de-al lor. Cel în cauză solicita vehement până anul trecut desfiinţarea postului public de televiziune, iar acum va fi vedetă la un canal TV dedicat actualei Puteri.

Un post de ştiri pentru liniştea Puterii

Site-ul economic dailybusiness.ro publica marţi dimineaţă o declaraţie a directorului general al TVR, Alexandru Lăzescu, prin care acesta anunţa că postul TVR Info va fi regândit pentru a concura Realitatea TV şi Antena 3. “TVR Info era un canal fără nicio noimă, aşa cum l-am găsit noi, dar cred că televiziunea publică trebuie să aibă un canal de ştiri. Şi asta facem acum, îl regândim şi deja am început să facem câteva schimbări. Unul dintre proiectele importante pe care le avem în vedere este ca în câteva săptamâni să-l relansăm din toate punctele de vedere, ca un canal de ştiri care să facă un serviciu public real, pentru că sunt lucruri pe care celelalte canale le fac mult mai puţin decât ar trebui. De exemplu, politica externă sau alte lucruri care sunt extrem de importante”, a declarat Lăzescu. Şeful TVR (desemnat pentru conducerea instituţiei de către preşedintele Traian Băsescu – n.a.) a mai afirmat că, teoretic, “TVR Info ar trebui să fie prezent, ca orice alt canal, ca şi Antena3, ca şi Realitatea, peste tot în grilele de satelit si de cablu din România”.

Cine va “oficia” pe acest nou post de ştiri nu este greu de ghicit: ziarişti favorabili actualei Puteri. Deja avem şi două nume. Pe data de 17 martie a.c., site-ul paginademedia.ro informa: “Jurnaliştii Ioana Lupea şi Mircea Marian de la Evenimentul Zilei vor avea un talk-show zilnic, de luni până vineri, la canalul public TVR Info. Până în prezent, ei au realizat o emisiune de interviuri la B1 TV”. Marţi am primit şi confirmarea acestei informaţii din partea unor angajaţi ai TVR, împreună însă cu o serie de luări de poziţii ale lui Mircea Marian despre instituţia care îl va plăti cu bani foarte frumoşi de la buget.

TVR trebuie desfiinţat

Pe 5 noiembrie 2008, într-un editorial în „Evenimentul Zilei”, Mircea Marian spunea: “O sută de ani de acum încolo nu cred că mentalitatea celor care vor conduce TVR se va schimba. Politruci cu carnet de partid sau artişti cu aere de libertini – toţi au făcut un singur lucru: i-au slujit pe cei care i-au numit în funcţie şi au sifonat banii celor aproape şase milioane de plătitori ai taxei TV. Legea este făcută în aşa fel încât majoritatea parlamentară poate controla consiliul de administraţie. Dacă raportul anual de activitate este respins de legislativ sub un pretext oarecare, consiliul este demis în mod automat. Urmare a acestei prevederi, orientarea politică a TVR se modifică de fiecare dată când se schimbă puterea. (…) Cum scoatem deci cenzura şi obedienţa din televiziunea publică? Simplu. Desfiinţând instituţia. Jumătăţi de măsură precum elaborarea unei noi legi de funcţionare sau restructurarea celor peste 3.000 de angajaţi care lucrează în acest mastodont de sorginte comunistă nu vor schimba mare lucru. În 2005, preşedintele Traian Băsescu a cerut să se «depolitizeze» instituţia şi a refuzat să numească un membru în consiliul de administraţie până la adoptarea unor noi reglementări. Parlamentul nu a răspuns apelului său, iar în 2007 Băsescu a acceptat regulile existente şi a făcut propuneri pentru CA al TVR”.

Pe 17 martie 2010 (când Alexandru Sassu era deja cu bagajele făcute – n.a.), acelaşi Mircea Marian insista şi scria pe blogul comun kiseleff.ro următoarele: “De ce trebuie contribuabilii români să suporte o instituţie-mamut, nereformată, politizată şi care nu slujeşte aproape deloc interesului public? Potrivit unui raport al comisiei parlamentare de anchetă a TVR, în 2006, în această instituţie lucrau 3193 de angajaţi, plus 3248 de colaboratori externi! (…) Eu unul nu cred că noua lege de depolitizare a TVR, propusă de Raluca Turcan, de la PD-L, va înbunătăţi situaţia. Mai degrabă va reuşi să-i confere imunitate viitorului preşedinte al TVR, care ar putea să fie Florin Călinescu sau Robert Turcescu. Întrebarea mea este: credeţi că televiziunea publică ar trebui desfiinţată? Eu am un răspuns nuanţat: să păstrăm doar TVR Cultural şi, eventual, să transformăm unul din posturile existente într-unul de muzică clasică şi jazz, gen Mezzo. Nu cred că în România ar putea să apară posturi publice susţinute din contribuţii private, deşi asta ar fi ideal”.

Marian trebuie să decidă: mai doreşte desfiinţarea TVR sau nu?

Mircea Marian este acum dator faţă de plătitorul de impozite să-şi clarifice poziţia. Îşi mai menţine opiniile din 2008 şi 2010 sau nu. Este adevărat, în editorialul din 5 noiembrie 2008 – deci în plină campanie electrală -, jurnalistul de la EVZ ataca în primă instanţă conducerea de atunci a postului public de televiziune, dovadă şi titlul dat: “Cum scoatem PSD din TVR? Desfiinţând-o”. Trecând însă peste elanul nihilist şi peste atacul direct la adresa conducerii de atunci a TVR, trebuie să remarcăm că Mircea Marian, atât în EVZ, cât şi pe site-ul mai sus amintit, solicita desfiinţarea TVR şi din alte motive, unele de ordin general şi care sunt şi astăzi perfect valabile. Amintim doar unul dintre ele: cheltuielile mari cu colaboratorii externi. Adică exact ce urmează să devină în aceste zile Mircea Marian.

Întrebări ale căror răspunsuri trebuie să le afle opinia publică:

Pentru Mircea Marian

– De ce era rău în timpul conducerii desemnate de PSD să existe colaboratori externi şi de ce acum când este o conducere a PD-L este bine?

– Actuala majoritate parlamentară controlează CA al TVR?

– Orientarea politică a instituţiei este pro puterea actuală?

Pentru Alexandru Lăzescu

– Se consideră un politruc cu carnet de partid?

– Trebuie desfiinţată TVR?

– Îl mai angajează pe Mircea Marian?

%d blogeri au apreciat asta: