TRAIAN BASESCU sau TOAMNA PACTELOR BASESCIENE!

23 sept.

Presedintele Traian Basescu a prins drag de incheierea de Pacte:cu Justitia,dar dupa ce o comisie parlamentara care va evalua situatia din sistemul juridic,ce urmeaza sa gaseasca solutii la problemele magistratilor prin formularea si semnarea unui Pact pe Justitie,urmeaza a fi constituita joi,a declarat marti presedinta AMR,Mona Pivniceru.
Dupa ce Sindicatul CFR Marfa a denuntat Pactul de sustinere a PDL si a candidatului acestuia la presedentie,datorita ca nu le-au fost solutionate de ministru Berceanu revendicarile,Traian Basescu sustine un Pact National pentru Protectia Sociala care sa fie insusit de toate partidele(?!) si societatea civila(?!) dezbaterile acestui proiect urmand a se declansa in luna ianuarie 2010 seful statului comentand ca „este nevoie sa limpezim cu alegerile prezidentiale”(?!)

10 răspunsuri to “TRAIAN BASESCU sau TOAMNA PACTELOR BASESCIENE!”

  1. daxinte 23 septembrie 2009 la 9:57 am #

    Da din gura saracu

    Apreciază

    • octavpelin 23 septembrie 2009 la 10:02 am #

      @daxinte.Ai perfecta dreptate,o zi frumoasa ,cu stima Octav 🙂
      p.s.sa-mi scrii sub ce nume sa te trec in blogroll.

      Apreciază

    • octavpelin 23 septembrie 2009 la 11:04 am #

      Daniel,este OK,o zi minunata 🙂

      Apreciază

  2. daxinte 23 septembrie 2009 la 10:04 am #

    Axinte Daniel 🙂

    Apreciază

  3. daxinte 23 septembrie 2009 la 10:12 am #

    dar fa asta doar daca iti place ce scriu
    🙂

    Apreciază

  4. octavpelin 23 septembrie 2009 la 11:06 am #

    Daniel,da o sa fac acest lucru ,dar nu pot accesa blogul tau?!,o zi buna,cu respect Tavi 🙂

    Apreciază

  5. daxinte 23 septembrie 2009 la 11:10 am #

    de ce nu poti?

    Apreciază

  6. daxinte 23 septembrie 2009 la 11:28 am #

    Lafel si tie.Pa

    Apreciază

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.