Velvet – Rock down to (Electric Avenue)

14 mart.

Rock down to!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

4 răspunsuri to “Velvet – Rock down to (Electric Avenue)”

  1. snake 14 martie 2009 la 9:33 pm #

    esti jucaus foc! iti place ritmul! am venit in vizita sa-ti urez o seara placuta.

    Apreciază

    • octavpelin 14 martie 2009 la 10:06 pm #

      dar si tu esti la fel,te-am vizitat pe blog ca sa-ti urez o seara buna,dar nu erai,asa ca mi-a ramas da astept pana ce rasi ca o raza de luna si ai rasarit,iti multumesc Snake 🙂

      Apreciază

  2. snake 14 martie 2009 la 10:15 pm #

    vai, ce romantism…eu sunt jucausa, dar parca incep sa uit joaca, cu toate ca ludicul ar trebui sa nu dispara din sufletul niciunui om.

    acum voi trece la un ness, apoi ma las in bratele lui Ene, asta pt ca ness-ul si cafeaua nu-mi afecteaza deloc somnul! hihihi

    iti urez o duminica speciala, poate va fi cald. eu nu am chef sa mai ies pe nicaieri…prefer linistea caminului si muzica mea. Noapte buna!

    Apreciază

    • octavpelin 14 martie 2009 la 10:27 pm #

      Snake,la noi ninge,este zapada este frig,magura este acoperita cu o plapuma de zapada,vroiam sa te invit la o cafea,da vad ca mi-ai luat-o inainte,dorm ca un prunc,dupa cafea.
      Sufletul tau gingas este plin de sentimente romantice si de tandrete,iar acel romantism si firea ta jucausa,pe care o ai de cand erai copila nu dispare niciodata,ea ramane in fiecare dintre noi intr-un loc bine pazit inima.
      iti urez si eu o duminica placuta si speciala,dar poate iti schimbi planul si o sa iesi la o plimbare,eu nu ies nicaieri ca la noi a nins si ninge si este frig,o sa pun muzica si o sa stau la caldurica.Somn usor ,vise placute ,mii de ingerasi sa te sarute !Noapte buna!

      Apreciază

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.