Arhiva | 7:40 am

TRAIAN BASESCU si TURKMENISTANUL!

20 iul.

Presedintele Traian Basescu va efectua in perioada 21-22 iulie,o vizita oficiala in Turkmenistan,la invitatia omologului sau Gurbanguli Berdamuhamedov,informeaza un comunicat al Administratiei prezidentiale remis agentiei NewsIn.

VIKTOR ORBAN DIXIT”I-AM SUSTINUT LA INTRAREA in PPE!

20 iul.

Intilnirea lui Traian Basescu cu Viktor Orban,Laszlo Tokes si populatia din Harghita a avut o miza politica interstatala si una electorala.
Atat Traian Basescu cat si Viktor Orban au in vedere alegerile viitoare,cele parlamentare din Ungaria si cea prezidentiala din Romania.
Primul spune in fata maghiarilor stransi pe un platou insorit la 35 de grade,ca intelege nevoia de autonomie administrativa ,ca ceidin Odorheiu Secuiesc nu vor avea mai multa autonomie decat cei din Tulcea sau Caracal.
Celalalt Viktor Orban ii spune multimii care-l huiduise pe Traian Basescu ca vede in acesta un partener de dialog,daca va fi din nou presedinte al Romaniei.”Relatiile mele cu domnul presedinte Traian Basescu sunt bazate pe dialog.Suntem colegi,fostul partid al domniei sale si al nostru(FIDESZ) sunt in grupul popular al PE.I-AM SUSTINUT LA INTRAREA IN ACEST GRUP?!.Am convingerea ca dupa ce vom fi la guvernare,vom putea lucra impreuna la un pachet de idei”.(Unul dintre acesta este proiectul irealizabil Nabucco).