Lucky – Jason Mraz featuring Colbie Caillat (Official Music Video)

10 oct.

Noroc!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

4 răspunsuri to “Lucky – Jason Mraz featuring Colbie Caillat (Official Music Video)”

  1. Lorena 10 octombrie 2009 la 9:00 pm #

    Imi place atat videoclipul cat si muzica … valurile, pescarusii, cei doi … ma poarta cu gndul departe, poate mult prea departe …

    Apreciază

    • octavpelin 10 octombrie 2009 la 9:09 pm #

      Lorena,chiar ma gandeam la tine si la scrierile tale,ma bucur ca iti place videoclipul,weekend placut 🙂

      Apreciază

  2. supravietuitor 11 octombrie 2009 la 7:55 am #

    Creatia mea.

    Apreciază

    • octavpelin 11 octombrie 2009 la 11:04 am #

      Gabi,mi-ai facut o bucurie fara seaman in aceasta duminica prin postarea melodiei Imagine,o tempora ,o duminica minunata 🙂

      Apreciază

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.