LA ORDIN.GABRIELA FIREA-PANDELE, APASA ACCELERATIA LA TVR,CERAND DIN NOU DEMISIA LIDERULUI PSD,LIVIU DRAGNEA!

5 sept.

Războiul din interiorul PSD se acutizează. Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a declarat, marți seara, că o retragere a lui Liviu Dragnea de la conducerea partidului „ar fi benefică”, în cazul în care liderul PSD nu reuşeşte să îşi schimbe modul de lucru, ceea ce nu crede că se poate întâmpla.

„Este doar punctul meu de vedere, nu m-am consultat cu alţi colegi. Din punctul meu de vedere, da (ar trebui să facă un pas în spate, n.r.). (…) Este doar punctul meu de vedere, nu m-am consultat cu nimeni, nu am cerut acceptul nimănui. Ori schimbă modul de lucru şi renunţă la a se mai consulta doar cu două-trei persoane – multe care nici nu fac parte din Guvern – deci ori schimbă total modul de lucru, dar nu cred că poate să lucreze în acest sens, pentru că ar fi făcut-o – dacă poate, ar fi minunat – dacă nu, cred că o retragere ar fi benefică pentru partid şi nu atât pentru partid, cât pentru ţară”, a spus Gabriela Firea, la TVR, întrebată fiind dacă Liviu Dragnea ar trebui „să facă un pas în spate”.

Firea a relatat la același post TV cum ar fi sabotată, în vreme ce, acuză ea, „Dragnea zâmbeşte şi ocoleşte adevărul foarte frumos, dar în subterane şi în întâlnirile pe care le are cu doar câţiva apropiaţi deciziile sunt cu totul altele”.

„Din primele zile (de la câştigarea alegerilor pentru Primăria Capitalei – n.r.) am solicitat colaborarea pentru câteva proiecte strategice dintre Primărie şi Guvern. La acel moment nu am găsit un răspuns bun, pentru că domnul Cioloş era prim-ministru, dar m-am gândit că după 6 luni cu Guvernul tehnocrat lucrurile se vor îmbunătăţi. Iată că avem un an şi jumătate de când la Palatul Victoria s-au succedat trei Guverne PSD şi lucrurile nu au evoluat. Cu părere de rău, e o afirmaţie pe care pot să o probez”, a spus  Firea.

Gabriela Firea a susţinut că se dorea ca primarul general să fie „o figură politică ştearsă, neimportantă, nesemnificativă”.

„Probabil că se dorea ca primarul general, femeie şi PSD, la Primărie să fie o figură politică ştearsă, neimportantă, nesemnificativă şi să nu lupte atât de mult pentru proiecte. Am avut câteva tentative de a discuta cu domnul Dragnea şi a-i explica că PSD ca echipă va pierde dacă nu se realizează lucruri importante în Capitală. (…) Acum, domnul Dragnea zâmbeşte şi ocoleşte adevărul foarte frumos, pentru că niciodată nu ne confruntă direct, ci totul este lapte şi miere în întâlniri şi în şedinţe, dar în subterane şi în întâlnirile pe care le are cu doar câţiva apropiaţi deciziile sunt cu totul altele”, a mai afirmat primarul Capitalei.

Ea a mai susţinut că a încercat să menţină parteneriatul politic cu Liviu Dragnea, dar „răspunsul nu a fost acelaşi”, iar unii colegi i-au spus că Dragnea o considera „un pericol politic” pentru alegerile prezidenţiale.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.