PREMIERUL VICTOR PONTA ATAC DUR LA TRAIAN BASESCU,DUPA CE I-O TRIMIS O SCRISOARE:” BASESCU ESTE SLAB!,SE DUCE LA CONSILIUL EUROPEI CU 6 %!”

27 mai

ponta-basescu

Meciul dintre Victor Ponta și Traian Băsescu intră în prelungiri. Ponta i-a trimis președintelui o scrisoare pentru a-i cere să-i cedele locul de participare la reunirea Consiliului European de marți, de la Bruxelles. ”M-am adresat oficial lui Traian Băsescu, nu am primit un răspuns. Eu oricum mă duc la întâlnirea premierilor social democrați din Uniunea Europeană, mă văd cu Martin Schulz, cu ceilalți, și voi expune poziția României. România se exprimă prin Guvern.”, a declarat Ponta.

Premierul spune că Băsescu nu este un bun reprezentant al României, în condițiile în care partidul pentru care președintele le-a cerut votul la europarlamentare, o obținut puțin peste 6 procente. Ponta se teme că România, prin prezența lui Băsescu la summitul de la Bruxelles, ar putea pierde singurul mandat de comisar european pe care îl deține. ”Băsescu a luat 6%, mai puțin decât Mircea Diaconu. Acum, Diaconu e mai îndreptățit să fie el acolo decât Băsescu. Important pentru noi e să păstrăm portofoliul de comisar european al Agriculturii. Dacă nu, să luăm unul important. O să avem o putere slabă de convingere, pentru că cel puternic, adică eu, nu e acolo. Se duce cel cu 6%. Îmi e teamă că Băsesescu, dezinteresat de ce se întâmplă în România, o să piardă portofoliul Agriculturii și o să rămânem fără nimic.”, a comentat Ponta.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.