Arhiva | 2:33 pm

DEPUTATUL MIHAIL BOLDEA ATAC DUR LA BASESCU CARUIA II CERE SOCOTEALA MENTIONAND SA NU FIE HARTUIT NIMENI DIN FAMILIA SA SI PRIETENII SAI!!

24 mart.

Primele declarații ale lui Boldea: Să nu mă caute domnul Băsescu, voi veni eu săptămâna viitoare. Sunt în Congo.

Deputatul Mihail Boldea a făcut primele declarații de când a plecat din țară și susține că nu a fugit și că se va întoarce de bunăvoie săptămâna viitoare.
l”Să nu mă caute domnul Băsescu, voi veni eu săptămâna viitoare. Acum caut bilet de avion. Vin să-mi ispăşesc păcatele în România, nu să stau fugar.”, a spus Boldea pentru Antena 3.

”Când am terminat audierile am plecat acasă. Am rugat jandarmul să dea un telefon la un taxi şi am plecat acasa. Seara am aflat cine a fost reţinut iar eu dimineaţa am plecat. La ora 11 am părăsit Galaţiul, ca un cetăţean onest. Nu am folosit paşaportul diplomatic, ci pe cel turistic. Nu am plecat ilegal. Am ieşit pe la Giurgiu, la ajuns în vama la turci, am luat avionul la Nairobi, din Nairobi am luat autobuzul VIA Congo. Eu sunt în Congo în safari.”, a mai psus el
Ce a mai spus Mihail Boldea

”Am făcut plângeri la Parchetul General, am făcut plângeri la Kovesi, la Codruţ Olaru, la CSM, la Băsescu. L-am înregistrat la Băsescu în ianuarie şi poate verificaţi chestia asta şi i-am zis, domnule, sunt chemaţi martorii şi se trage de ei să dea declaraţii cum vrea DIICOT-ul ca să îmi facă dosar. Şi s-a făcut…”

”Mi s-au încălcat toate drepturile la apărare.”

”Să nu mă caute domnul Băsescu, voi veni eu săptămâna viitoare. Acum caut bilet de avion. Vin să-mi ispăşesc păcatele în România, nu să stau fugar.”

”De ce nimeni nu sesizeasă că vărul procurorului Cărare este arestat pentru cel mai mare transport de ţigări din Galaţi. Kovesi a spus nu ştie de transport. Procurorul Cărare este împuternicit să facă verificări de CSAT pe contrabanda de ţigări. Iar Cărare controlează contrabanda cu ţigări la Galaţi. Sunt sute de oameni care spun că procurorul Cărare i-a bătut şi ce se întâmplă? CSM ia plîngerile şi le aruncă la gunoi”

”Şi doamna Kovesi, care a ieşit să facă acum punct electoral cu mine. Doamna Kovesi, atât vă întreb: drept la liberă apărare mai există în România? Iar Codruţ Olaru care a spus: Aa.. Boldea, un golan, îl facem noi! Până una alta, am bani la mine. Pot să rezist aici 2 ani de zile liniştit.”

Opt persoane au fost retinute de catre procurorii DIICOT Galati, in dosarul care il vizeaza pe deputatul Mihail Boldea care a fost audiat, vineri, in cazul privind inselaciunile cu terenuri din Galati, noteaza Antena 3.

Potrivit unor surse judiciare, cele opt persoane au primit ordonanate de retinere pentru 24 de ore.

Cei opt sunt fostul membru al Comisiei de Arbitraj si fostul subprefect de Galati Aura Luchiniuc, avocata Mihaela Bolboceanu, care facea parte din cabinetul de avocatura al lui Mihai Boldea, Elena Petrea, secretara aceluiasi birou, Alexandru Bogdan Boza, fost membru PDL, Tudorel Vranceanu, Sava Lucian Mirica, Carmen Mirica si Stefan Lazar.

Acestia urmeaza sa fie prezentati sambata Curtii de Apel Galati cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile.

PE CAND URMEAZA RETINEREA LUI IOAN OLTEAN(CEL CU BROSCOIUL IN GAT)PROTECTORUL CELOR RETINUTI LA BISTRITA?!

24 mart.

Procurorii fac selecția candidaților la alegeri
Lider local al PDL și un fost secretar de stat în ministerul lui Udrea, reținuți de DNA.

Fostul secretar de stat în Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Ioan Andreica, preşedintele şi vicepreşedintele Consiliului Judeţean Bistriţa au fost reţinuţi pentru 24 de ore, la capătul unei nopţi de audieri la sediul DNA. În dosar mai sunt cercetate alte 10 persoane.

Ioan Andreica, Liviu Rusu, preşedintele Consiliului judeţean Bistriţa Năsăud ,Luca Iancu, vicepreşedintele consiliului judeţean, precum şi Lazăr Popescu, un important om de afaceri, sunt cercetați pentru fapte de corupţie privind deturnarea de fonduri.

Ancheta arată cum se împărţeau banii veniţi de la Bucureşti, pe fonduri europene. Astfel, fonduri guvernamentale, spun procurorii, ar fi fost direcţionate de Andreica spre anumite primării, cu condiţia ca banii să ajungă la anumite firme.

De asemenea, cei doi şefi ai CJ Bistrița, Liviu Rusu şi Luca Iancu sunt acuzaţi că au deturnat fondurile primite de la Ministerul Dezvoltării și Turismului către firme preferenţial alese.

THEODOR PALEOLOGU IL SATIRIZEAZA PE FACEBOOK PE LEZ-PRIGOANA!

24 mart.

Paleologu îl ironizează pe Prigoană: Pliciul denotă bărbăţie, autoritate, pasiune.

Vicepreşedintele PDL îşi continuă disputa cu pedelistul care vrea să candideze la Primăria Capitalei.

„E foarte amuzant: Prigoană vrea acum să fim daţi afară din partid. Pentru ce? Pentru crima de lez-Prigoană? S-o fi născut jignit, pentru că eu nici nu i-am menţionat numele în interviul de la RFI care înţeleg că l-a scos din sărite. E drept, am evocat faimosul plici, dar nu văd de ce s-a supărat. Credeam că e un element de brand personal de care este mândru. Pliciul denotă bărbăţie, autoritate, pasiune”, scrie pe Facebook, Theodor Paleologu.

Britney Spears vs Timbaland: „Give More To Me”

24 mart.

Give More To Me!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Nelly Furtado feat. Timbaland – Give It To Me (Live) HD

24 mart.

Give it to Me!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Jessie J – Price Tag ft. BoB

24 mart.

Price Tag!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Basshunter – Why (Video).wmv

24 mart.

Why!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Basshunter – All I Ever Wanted (OFFICIAL VIDEO)

24 mart.

All I Ever Wanted!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

DYA – Don’t Know (Official Video)

24 mart.

Don’t Know!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

DEPUTATUL-FUGAR MIHAIL BOLDEA IL ATACA PE INTAIUL PENAL AL TARII:”VREAU SA AM PARTE DE O JUSTITIE CORECTA CUM A AVUT BASESCU CAND A FOST CERCETAT!”

24 mart.

Declarații-dinamită ale celui mai „căutat” român al momentului
Boldea: „Vreau să am parte de o justiție corectă cum a avut Băsescu când a fost cercetat”.

Deputatul „fugar” Mihail Boldea a aruncat în penibil autoritățile române, în frunte cu Traian Băsescu, care s-a grăbit să anunțe glorios unde se află acesta.

„Să nu mă caute domnul Băsescu, voi veni eu săptămâna viitoare. Acum caut bilet de avion. Vin să-mi ispăşesc păcatele în România, nu să stau fugar”, a anunțat Boldea vineri seară într-o intervenție la Antena 3.

După ce a anunțat presa unde se află, asigurând că se întoarce singur, parlamentarul, pe care Traian Băsescu s-a angajat să-l caute „și-n gaură de șarpe”, a aruncat săgeți în direcția acestuia, știut fiind că președintele a fost scos basma curată de justiție atunci când a fost cercetat.

„Eu nu am ştiut de nici un dosar. Nu m-a citat nimeni să mă duc să mă prezint. Domnul Băsescu, atunci când a fost cercetat a avut parte de o justiţie corectă. Acelaşi lucru îmi doresc şi eu, să se respecte justiţia. Îmi doresc să se constate că avizul care a fost dat de Parlament este ilegal, îmi doresc să se constate că au un mandat de arestare în lipsă pentru care eu nu am fost citat”, a declarat deputatul.

OANA SCHMIDT-HAINEALA VICEPRESEDINTA CSM II APARA PE CODRUTA SI CODRUT ANTEPRONUNTANDU-SE IMPOTRIVA DEMITERII LOR

24 mart.

Vicepreşedintele Consiliului Superior al Magistraturii, Oana Schmidt-Hăineală, a declarat, vineri, pentru AGERPRES, că nu există motive pentru care procurorul şef al DIICOT sau procurorul general al României să îşi părăsească funcţiile în urma scandalului iscat după plecarea din ţară a deputatului Mihail Boldea.

Întrebată care este poziţia CSM privind acest scandal, Oana Schmidt-Hăineală a precizat că Inspecţia Judiciară s-a sesizat din oficiu şi efectuează verificări privind modul de instrumentare a cauzei la Serviciul Teritorial Galaţi al DIICOT urmare a aspectelor vehiculate în spaţiul public.
„Trebuie avut în vedere faptul că procurorul este independent în soluţionarea cauzei şi în adoptarea măsurilor tactice de anchetă”, a explicat vicepreşedintele CSM.

În legătură cu solicitările publice de demitere a unor procurori cu funcţii de conducere legate de cazul Boldea, vicepreşedintele CSM a subliniat: „În raport de ce am afirmat anterior, nu văd motivele pentru care procurorul şef al DIICOT sau procurorul general să-şi părăsească funcţiile”.

Inspecţia Judiciară s-a sesizat din oficiu cu privire la aspectele apărute în mass-media în legătură cu plecarea din ţară a inculpatului Mihail Boldea, cercetat de DIICOT – Serviciul Teritorial Galaţi, a informat, vineri, printr-un comunicat de presă, Consiliul Superior al Magistraturii (CSM).

Potrivit sursei citate, în raport de conţinutul articolelor de presă, Serviciul de inspecţie judiciară pentru procurori urmează a efectua verificări prealabile, potrivit competenţelor.

Mihail Boldea, cercetat penal pentru săvârşirea infracţiunilor de constituire a unui grup infracţional organizat şi înşelăciune cu consecinţe deosebit de grave, a părăsit teritoriul României la data de 17 martie, anterior datei la care Camera Deputaţilor a avizat cererea de încuviinţare a percheziţiei domiciliare, reţinerii şi arestării preventive a inculpatului (20 martie)

BASESCU INTAIUL PENAL AL ROMANIEI DUPA CE ESTE LUAT LA MISTO DE BOLDEA PLEACA LA SEUL!

24 mart.

Preşedintele Traian Băsescu va participa în 26 şi 27 martie, la Seul, Republica Coreea, la cel de-al doilea Summit privind Securitatea Nucleară, la invitaţia omologului sud-coreean, Lee Myung-bak.

Potrivit unui comunicat al Administraţiei Prezidenţiale transmis vineri AGERPRES, la Summitul de la Seul vor fi reprezentate peste 50 de state şi patru organizaţii internaţionale – ONU, AIEA, UE şi INTERPOL.

Summitul de la Seul va prilejui evaluarea progreselor globale în eforturile de consolidare a securităţii nucleare în scopul dezvoltării capacităţii statelor de a preveni şi combate terorismul nuclear.

În cadrul sesiunilor de lucru, liderii de stat şi de guvern vor dezbate măsurile de cooperare necesare pentru întărirea condiţiilor de securizare a materialelor nucleare în vederea împiedicării accesului grupărilor neautorizate la aceste materiale şi la informaţia privind utilizarea lor.

Lucrările Summitului vor fi împărţite în trei sesiuni de lucru dedicate evaluării progreselor înregistrate după prima ediţie a Summitului privind Securitatea Nucleară (Washington, 2010), examinării politicilor naţionale în materie şi convenirii asupra unei agende de cooperare internaţională, respectiv abordării legăturii dintre securitatea nucleară şi siguranţa nucleară, ca urmare a accidentului produs în 2011 la centrala nucleară de la Fukushima.

SENATORUL PSD VALER MARIAN SOLICITA DEMITEREA CODRUTEI SI A LUI CODRUT IN CAZUL BOLDEA!

24 mart.

Laura Codruţa Kovesi şi Codruţ Olaru, reclamaţi la CSM
Demiterea procurorului general al României şi a procurorului şef al DIICOT.

Principalii vinovaţi pentru fuga din ţară a deputatului (ex-PDL şi UNPR) Mihail Boldea, care a scăpat astfel de măsura arestării preventive, sunt procurorul şef al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de crimă Organizată şi Terorism (DIICOT), Codruţ Olaru, şi procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Laura Codruţa Kovesi, care ar trebui demişi ori să-şi dea demisia. Responsabilitatea directă a acestora derivă, în primul rând, din faptul că, potrivit prevederilor art. 72 alin 2 din Constituţia României, art. 23 alin.2 din Legea 96/2006 privind statutul deputaţilor şi senatorilor şi art. 209 alin 4 raportat la art. 29 alin. 1 pct. 1 lit. a din Codul de procedură penală, competenţa de cercetare penală a parlamentarilor aparţine în exclusivitate Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, nicidecum unei structuri teritoriale a acestuia sau a DIICOT, care în speţă funcţionează în cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Galaţi. Responsabilitatea directă a acestora derivă şi din faptul că procurorul general Laura Codruţa Kovesi şi procurorul şef al DIICOT, Codruţ Olaru, au fost cei care i-au solicitat ministrului Justiţiei luni, 19 martie a.c., respectiv cu două zile înainte de a se afla de plecarea din ţară, încuviinţarea percheziţiei domiciliare, reţinerii şi arestării preventive a deputatului Mihail Boldea, cercetat de procurorii DIICOT pentru infracţiunile de constituire a unui grup infracţional organizat şi înşelăciune. Pentru a preveni o eventuală scăpare a deputatului Boldea, mai ales că acesta îşi anunţase public, la o televiziune, intenţia de a pleca din ţară, Kovesi şi Olaru ar fi trebuit să dispună subalternilor lor să ia măsura preventivă a obligării (interdicţiei) de a nu părăsi ţara, cum s-a procedat în cazul senatorului PSD Cătălin Voicu şi a ex-senatorului PDL Mircea Banias, pentru această măsură nefiind necesară încuviinţarea instanţei judecătoreşti şi aceasta neconstituind un impediment pentru arestarea sa preventivă ulterioară, cum susţin acum reprezentanţii Parchetului. Pe de altă parte, Kovesi şi Olaru ar fi trebuit să dispună Poliţiei şi Serviciului Român de Informaţii să ia măsuri de supraveghere a deputatului Boldea până la pronunţarea instanţei de judecată asupra cererii de arestare preventivă, cum s-a procedat în cazul senatorului PSD Cătălin Voicu.

Procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Laura Codruţa Kovesi, şi procurorul şef al DIICOT, Codruţ Olaru, sunt „operele geniale” ale fostei ministrese genitoare de justiţie, Monica Macovei. Pentru a-şi impune geniile şi ideile, Macovei a modificat în 2005, cu concursul preşedintelui Traian Băsescu şi a PDL, legile de organizare judecătorească în sensul ca numirea procurorilor să se facă de către preşedintele României, la propunerea ministrului Justiţiei (membru al puterii executive), nu a Consiliului Superior al Magistraturii (autoritatea judecătorească supremă), cum era anterior. După ce a obţinut acest favor legislativ, ministresa Macovei a pus în fruntea Parchetului procurori selectaţi conform principiului nulităţilor controlabile (relativ tineri, originari din provincie, mediocri profesional şi şantajabili moral)

Spre exemplu, procurorul şef al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Crimă Organizată şi Terorism (DIICOT), Codruţ Olaru, a fost numit în funcţie de preşedintele Traian Băsescu în 2007, la vârsta de 37 de ani, la propunerea ministrului justiţiei Monica Luisa Macovei, în urma unei preselecţii organizate de procurorul general al României, Laura Codruţa Kovesi. Anterior, în perioada 1996-1999 a lucrat ca procuror la Parchetul de pe lângă Judecătoria Bacău, în anul 2000 a fost numit prim-procuror al acestei unităţi de parchet, în anul 2002 a fost promovat procuror la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bacău, iar în 2003 s-a transferat în cadrul Biroului Teritorial Bacău al DIICOT. În anul 2006, sub ministeriatul Monicăi Macovei, este numit procuror şef al Serviciului Teritorial Bacău al DIICOT, dar, sub conducerea sa, această structură teritorială nu s-a remarcat cu niciun rechizitoriu de răsunet la bilanţul anual.

Procurorul Codruţ Olaru a fost numit în fruntea DIICOT fără ca procurorul general al României, Laura Codruţa Kovesi, ministrul justiţiei, Monica Luisa Macovei şi preşedintele Traian Băsescu să ţină cont de mapa sa profesională, din care rezulta că a fost implicat într-o serie de scandaluri şi că a fost subiectul unor acuzaţii grave venite din partea unor subalterni sau şefi ierarhici, privind săvârşirea unor fapte de abuz în serviciu, trafic de influenţă şi favorizarea infractorului, în calitate de prim-procuror al Parchetului de pe lângă Judecătoria Bacău. Concret, actualul şef al DIICOT a fost acuzat că, în anul 2001, ar fi încercat să determine pe prim-procurorul adjunct Gabriela Burcă să-i scape de starea de arest, pe membrii unei reţele care a falsificat 15.000 de cupoane agricole şi 29.500 de timbre de marcaj utilizate de mafia alcoolului din Moldova, prejudiciind astfel bugetul de stat cu peste 2 milioane de euro, care au fost trimişi în judecată în stare de arest în dosarul nr. 672/P/2000 (cunoscut sub numele “dosarul interlopilor Niki-Tonio-Duţu-Laloi-Bulgaru”).

În acest sens, prezentăm conţinutul referatului cu nr. 610/VI/14/2001 din 28 februarie 2001, întocmit şi semnat de către prim-procurorul adjunct de atunci al Parchetului de pe lângă Judecătoria Bacău, Gabriela Burcă, aflat în mapa profesională a procurorului Codruţ Olaru: „ Parchetul de pe lângă Judecătoria Bacău, nr.610/VI/14/2001. Referat – 28 februarie 2001. Burcă Gabriela, prim-procuror adjunct: Din anul 1998, lucrez în sectorul judiciar al Parchetului de pe lângă Judecătoria Bacău, iar din data de 8 noiembrie 1998 am fost numită în funcţia de prim procuror adjunct. În condiţiile unui volum foarte mare de activitate, în cadrul conducerii s-a stabilit împărţirea sarcinilor în aşa fel încât eu mă ocupam în întregime de sectorul judiciar, prin aceasta înţelegându-se şi semnarea întregii corespondenţe, planificarea serviciilor pe unitate şi planificarea procurorilor. Fără vreo discuţie prealabilă, de circa două luni, domnul Codruţ Olaru, prim procuror al Parchetului de pe lângă Judecătoria Bacău a început să modifice planificările făcute de mine, treptat ajungându-se în situaţia în care am constatat că atunci când voiam să fac planificările ele erau deja făcute de domnul Olaru (…), din aceste planificări el excluzându-l pe procurorul Cristi Ursulescu, deşi acesta are în lucru dosare. Am întocmit prezentul referat în urma discuţiei purtate în şedinţa de analiză din data de 23 februarie 2001. În data de 22 februarie 2001, am declarat recurs împotriva încheierii de şedinţă din dosarul nr.1412/2001 al Judecătoriei Bacău, prin care s-a dispus înlocuirea măsurii arestării preventive cu cea a interzicerii de a nu părăsi localitatea a inculpaţilor Mitoiu Antonio şi Ştefan Adrian, arestaţi de Parchetul Judeţean Bacău pentru art. 215, art. 282, art. 283 şi art. 285 C.P. În aceeaşi zi, domnul Codruţ Olaru a venit la mine în birou, întrebându-mă de ce nu l-am anunţat că am promovat recurs, reproşându-mi că fac asemenea gafe în timpul controlului de fond, afirmând că îl rugase cineva de la Curte şi că-i promisese, şi nu ştie ce să raspundă când îl va întreba. În final m-a întrebat ce mai putem face, iar eu i-am răspuns, cum era şi normal, că nu-mi rămâne altceva de făcut decât să motivez recursul. În ziua de vineri, 23 februarie 2001, domnul Olaru Codruţ, foarte agitat şi supărat, mi-a reproşat că am declarat recurs în dosarul sus-menţionat fără să-i spun, că i-am stricat relaţiile cu judecătorii, că a promis cuiva de la Curtea de Apel că nu va declara recurs şi că acum nu mai ştie ce să-i spună acelei persoane şi că, oricum, recursul ar fi fost declarat şi ar fi fost respins, iar eu ar fi trebuit să aştept ziua de vineri, să discutăm şi abia apoi să declarăm recurs. Precizez că am declarat acest recurs după ce am văzut soluţia din dosarul Judecătoriei, la fel ca în alte cauze cu arestaţi, întrucât, atunci când am aşteptat până în ultima zi de recurs, inculpaţii erau deja puşi în stare de libertate, iar judecătorii ne reproşau că am aşteptat atât. (…) Comportamentul domnului Olaru Codruţ a creat disensiuni în cadrul unităţii, toată discuţia purtându-se de faţă cu ceilalţi procurori”.

Totodată, redăm şi conţinutul adresei nr.776/VI/4/2001 din 5 martie 2001 întocmită şi semnată de prim-procurorul de atunci al Parchetului de pe lângă Tribunalul Bacău, Valeriu Macovei, aflată de asemenea în mapa profesională a procurorului Codruţ Olaru : „Parchetul de pe langa Tribunalul Bacau. Nr.776/VI/4/2001 – 5 martie 2001. Catre Procurorul General al PCA Bacau, Vasile Alixandri:

– este necesară o notă explicativă din partea domnului prim procuror Codruţ Olaru cu privire la cele petrecute şi de ce nu a informat conducerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Bacău în legatură cu soluţia instanţei, măsura arestării preventive a celor doi inculpaţi fiind luată de PT Bacău, care a soluţionat şi dosarul cu rechizitoriu;

– din referat rezultă că atmosfera din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Bacău este proastă, drept pentru care cerem explicaţii cu privire la modalitatea în care înţelege domnul Codruţ Olaru să conducă o unitate cu un mare volum de activitate în aceste condiţii (…). Prim-procuror Valeriu Macovei”.

Pe de altă parte, în calitate de procuror şef al DIICOT, Codruţ Olaru, a fost bănuit, potrivit fostului său adjunct Ciprian Nastasiu, că ar fi dosit stenogramele discuţiei dintre generalul Constantin Degeratu, consilier pe probleme de apărare de siguranţă şi apărare naţională al preşedintelui Traian Băsescu, şi inculpatul arestat Omar Hayssam din sediul Parchetului General privind două dosare strict secrete de importanţă deosebită, referitoare la Omar Hayssam, Viktor Bout şi traficul internaţional de armament (628/D/P/2005 şi 121/D/P/2007). Fostul procuror şef adjunct al DIICOT, Angela Ciurea i-a acuzat în noiembrie 2009 pe procurorul general al României, Laura Codruţa Kovesi, şi pe procurorul şef al DIICOT, Codruţ Olaru, că i-au cerut „să lase mai moale” ancheta în dosarul privatizărilor strategice. Pentru că nu au lăsat mai moale ancheta privind privatizările strategice, pentru că au mers în cazul Alro până la foştii consilieri prezidenţiali Elena Udrea şi Theodor Stolojan şi pentru că au ajuns la numele ministrului Transporturilor, Traian Băsescu, în dosarul traficantului de armament Viktor Bout, fosta adjunctă a procurorului şef al DIICOT, Angela Ciurea, a fost demisă, iar fostul său adjunct Ciprian Nastasiu a trebuit să demisioneze.

În toamna anului 2011, guvernul Statelor Unite ale Americii şi ambasadorul american la Bucureşti au adresat mulţumiri poporului şi guvernului român pentru contribuţia procurorilor români la anchetarea şi la condamnarea de către un juriu federal din SUA a lui Viktor Bout, considerat cel mai mare traficant de armament din lume. Având în vedere aceste aprecieri elogioase, am solicitat printr-o interpelare adresată ministrului Justiţiei şi Consiliului Superior al Magistraturii să mi se comunice numele procurorilor implicaţi în dosarul Viktor Bout, dacă au fost recompensaţi în vreun fel şi dacă mai activează în Parchet. Am rămas stupefiat când mi s-a comunicat răspunsul că DIICOT a refuzat să-i nominalizeze pe procurorii respectivi, probabil fiindcă era vorba de ostracizaţii Ciprian Nastasiu şi Angela Ciurea.

Procurorul şef Codruţ Olaru ridică mari semne de întrebare şi pentru că DIICOT nu s-a sesizat şi nu a instrumentat dosare cu privire la contrabanda şi corupţia generalizate din vămile României, în condiţiile în care aceste infracţiuni comise în regim de crimă organizată ar fi fost în primul rând de competenţa sa, nu a DNA. Suspiciunile au fost întărite de relaţia sa apropiată cu preşedintele ANAF, Sorin Blejnar, care s-a lăudat că sunt parteneri de pahar şi de vânătoare, în tandem cu fostul şef de cabinet al preşedintelui ANAF, Codruţ Marta, care a fost şi este cercetat de DNA în mai multe dosare penale. În vara anului 2008, procurorul şef Codruţ Olaru a fost implicat într-un accident de circulaţie cu maşina Parchetului General, iar anterior a fost implicat într-un accident de vânătoare, în care era să fie împuşcat de fostul primar al municipiului Bacău , Dumitru Sechelariu.

Solicit Consiliului Superior al Magistraturii să verifice motivele pentru care DIICOT nu s-a sesizat cu privire la contrabanda şi corupţia din vămile României, în condiţiile în care acestea aveau caracter de crimă organizată, şi să efectueze cercetări sub aspectul infracţiunii de favorizarea infractorului, având în vedere relaţiile apropiate dintre procurorul şef al DIICOT şi preşedintele ANAF. Solicit Consiliului Superior al Magistraturii să verifice împrejurările care au făcut posibilă scăparea deputatului Mihail Boldea şi să-i sancţioneze pe reprezentanţii Parchetului care sunt vinovaţi de aceasta. Solicit Consiliului Superior al Magistraturii să verifice măcar acum mapa profesională a procurorului şef al DIICOT, Codruţ Olaru, şi să solicite demiterea acestuia.

Senator

Valer Marian

Vicepreşedintele Comisiei pentru cercetarea abuzurilor,

combaterea corupţiei şi petiţii din Senatul României

GAZETARUL CRISTIAN TUDOR POPESCU:BOLDEA L-A FACUT DE RAS PE BASESCU!

24 mart.

CTP: Boldea l-a făcut de râs pe Băsescu.

Jurnalistul Cristian Tudor Popescu a criticat la România TV intervenţia lui Traian Băsescu în cazul Boldea şi spune că nu l-ar mira ca deputatul să se întoarcă în ţară şi să nu fie condamnat.

„Mărturia lui Boldea este relevantă în legătură cu starea în care se găsesc autorităţile statului român, de la nivelul procuraturii până la nivelul preşedintelui. Este o bătaie de joc la adresa tuturor acestor autorităţi. Traian Băsescu a avut grijă să se pună singur într-o situaţie ridicolă prin apariţia pe care a avut-o la televizor astăzi, unde a ţinut să ne comunice că ştie el că e în Kenya domnul Boldea. Un astfel de comportament, pe care îl vedem de şapte ani la domnul preşedinte, un comportament de tipul securistoid, şi nici măcar un securist serios, un securist pârât, pentru că un securist serios nu s-ar fi apucat vreodată să facă astfel de afirmaţii la nivel public. Procedeul acesta se foloseşte în relaţii individuale. Se folosea înainte în discuţia cu interogatul: Domnule ştim şi ce lapte au supt de la maica-ta (…) Domnul Băsescu practică acest tip de mecanism pentru a încerca să obţină capital politic de şapte ani, de atunci de când în timpul scandalul ostaticilor din Irak, în clipa în care au fost eliberaţi jurnaliştii răpiţi, a apărut domnul Băsescu la televizor şi a ţinut un fel de show securistic jamesbondist, de genul ce nu ştia Omar Hayssam. Eram într-o comedie de doi bani pe care domnul preşedinte a ţinut s-o ofere naţiunii”, a spus Cristian Tudor Popescu la România TV.

„Ceea ce a făcut domnul Boldea a fost să-l facă de râs pe domnul preşedinte, care a pierdut, vorba altui şef de stat, domnul Jacques Chirac, o excepţională ocazie de a tăcea”, a mai spus CTP.

Întrebat ce se va întâmpla dacă Boldea va reveni în ţară, dacă va continua show-ul, jurnalistul Cristian Tudor Popescu a răspuns: „Penibilul României, în clipa de faţă, faţă de Bruxelles, faţă de acolo unde ne durea când a început ridicarea imunităţii respectivului Boldea, e vorba de o pată pe obrazul României, care la plecare s-a făcut gaură şi acum arată cam ca la un lepros şi se măreşte în continuare. Ireparabilul s-a produs, tot ce vedem e grotesc. Chiar dacă Boldea vine înapoi în România, şi nu m-ar mira să vină şi nu m-am mira nici măcar să nu fie condamnat. Să asistăm la un alt circ în justiţia românescă, întins pe ani de zile, şi urma căruia nici măcar să nu fie condamnat. Procuratura din România s-a compromis grav cu această ocazie”.

LIDERUL PNL CRIN ANTONESCU A DECLARAT VINERI SEARA LA „VORBE GRELE”CA PD-STII LUI BASESCU AU INCEPUT SA FUGA IN CONGO!

24 mart.

Un adevăr rostit cu voce tare
Crin Antonescu: PD-iştii au început să fugă în Congo.

Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat vineri seară la emisiunea „Vorbe Grele” de la Antena 3 că despre Boldea au apărut informaţii că face lucruri ilegale încă de pe vremea când a candidat din partea PDL, „iar Traian Băsescu ştia acest lucru în calitatea lui de şef al serviciilor”. „Ce trebuie să reţinem este că pediştii au început să fugă în Congo”, a spus Antonescu, amuzat de situaţie.

„Boldea, inculpat sau nu, credibil sau nu, pare a avea nişte lucruri de spus despre familia politică în care a trăit atâţia ani”, susţine Antonescu. Mai mult, liderul PNL este convins că va avea mult de lucru în cazul în care va câştiga alegerile. „Va imaginaţi câtă treabă vom avea cu Interpolul după ce aceştia nu vor mai fi la putere (…) Ei sunt mulţi, probabil, Boldea e printre cei mici”, a afirmat Crin Antonescu.

Crin Antonescu este de părere că România este o ţară care trebuie construită pas cu pas, cu răbdare şi cu multă hotărâre. În opinia lui, „aceşti portocali nu trebuie înlocuiţi cu roşu sau cu galben. Trebuie făcută o depolitizare profundă, sinceră şi masivă”, a declarat Antonescu, la Antena 3.

În această ţară, conduita conducătorilor, începând cu preşedintele, trebuie să fie total schimbată, a adăugat Crin Antonescu.

Preşedintele României, Traian Băsescu, a declarat în cadrul unei emisiuni televizate, că i-a propus liderului PSD, Victor Ponta, să ocupe funcţia de prim ministru.

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, la scurt timp, că preşedintele Băsescu nu i-a propus niciodată nimic şi, prin urmare, nu avea ce să refuze, el amintind că şeful statului a declarat recent că numirea lui Mihai Răzvan Ungureanu premier era stabilită din decembrie.

Copreşedintele USL, Crin Antonescu susţine că încredinţarea funcţiei de premier lui Ponta a fost o scenă pusă la cale de Băsescu, iar ceea ce a făcut preşedintele este „un nou mănunchi de lucruri neacceptate pentru un politician cu funcţie în stat”. „Nu poţi să vorbeşti aşa într-un interviu”, a spus Antonescu catalogând modul în care Băsescu i s-a adresat lui Ponta (n.r. ăla micu) o „mitocănie absolut discraţioasă”.

Crin Antonescu spune că atunci când vor câştiga alegerile nu se vor mai face demiteri din administraţie pe criterii politice şi susţine că miniştrii PNL au fost net superiori celor alor PDL, aceştia „renunţând la scaun imediat ce asupra lor a planat vreo suspiciune deşi s-a dovedit în instanţă că nu sunt vinovaţi”. „Atanasiu, Păcuraru, David s-au comportat cu demnitate şi noi putem să ieşim cu ei în faţă nu ca hoţii de Blejnar sau Duţă care se agaţă de scaun”, a adăugat Antonescu.