Fostul impresar sportiv, Victor Becali, condamnat la patru ani şi opt luni în dosarul ”Transferurilor”, scapă de închisoare.

Magistraţii Tribunalului Bucureşti au decis eliberarea condiţionată. Decizia Instanţei este definitivă.

Victor Becali a declarat, joi, la ieșirea din Penitenciarul Jilava, după ce a fost eliberat, că „își duce crucea”, prin faptul că a executat pedeapsa primită în dosarul „Transferurilor”, susținând, că șefi ai serviciilor secrete spun că se știa dinainte ce sentință va fi dată în acest caz.

„Am ajuns aici, ne ducem crucea, ne facem pedeapsa. Timpul va demonstra. Vedeți ce vorbesc oamenii la televizor. Nu am spus eu că se știau pedepsele din dosarul Transferurilor, au spus foști directori de servicii secrete. Eu mi-am ispășit pedeapsa”, a declarat Becali, joi seara.

Victor Becali a fost încarcerat la Penitenciarul Poarta Albă, după condamnarea din 2014. În 16 august 2017, magistraţii Tribunalului Ilfov au respins precedenta cerere de liberare condiţionată din penitenciar a fostului impresar de fotbal Victor Becali şi au stabilit termen pentru o nouă cerere de liberare în noiembrie 2017. Atunci, Judecătoria Sectorului 4 a admis cererea de eliberare condiţionată dar decizia nu era definitivă.