Profesorul Leon Dănăilă, sancționat pentru că a sprijinit familia tradițională

6 ian.

agnus dei - english + romanian blog

Profesorul Leon Dănăilă, sancționat pentru că a sprijinit familia tradițională: Reputatul neurochirurg a fost amendat de CNCD pentru „declarații homofobe”.

Neurochirurgul Leon Dănăilă, reclamat la CNCD de o asociație obscură care susține drepturile homosexualilor, a fost sancționat. Potrivit antena3.ro, profesorul Leon Dănăilă a fost amendat  cu suma de 2.000 de lei. de Consiliul pentru Combaterea Discriminării  pentru  declarații defăimătoare la adresa homosexualilor.
Apreciatul neurochirurg care la vârsta 84 de ani încă operează la Spitalul „Gh. Marinescu” din București, și-a atras furia homosexualilor anul trecut, în urma unor comentarii în care se pronunța în favoarea familiei tradiționale.
„Eu sunt pentru căsătoriile de sex opus, heterosexuale. Eu așa am învățat, eu sunt de la țară. Eu n-am pomenit la mine homosexuali. Eu aici am auzit. N-am pomenit așa ceva.Un homosexual poate să cumpere copii, poate să-i fure, poate să-i achiziționeze pe alte căi. Să-i învețe să devină tot așa. Eu asta nu…

Vezi articolul original 73 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.