DUPA MODELUL LUI TRAIAN BASESCU, IPOCRITUL MIRCEA BASESCU O SCOATE LA INAINTARE PE SOTIA SA DOINITA BASESCU!

22 iun.

Fotografie0532

Sotia lui Mircea Basescu a oferit, duminica dimineata, primele declaratii dupa arestarea sotului ei. 

Cumnata lui Traian Basescu a relatat ca i-a dat un mesaj sotiei presedintelui in care roaga familia prezidentiala sa ii ierte ca nu s-au ridicat “la nivelul rangului”.

“Am trimis un mesaj cumnatei mele (Maria Basescu, n.red.) in care ii rog sa ne ierte si sa inteleaga faptul ca intotdeauna i-am respectat si de asemenea regret ca nu am putut sa ne ridicam la nivelul demnitatii, rangului la care am ajuns. Probabil ca nu am fost pregatiti. Toata lumea a invatat ceva din asta”, a declarat sotia lui Mircea Basescu pentru RTV.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.