TIGANCUSA DE IATAC LENUTA DI’PLESCOI LOVESTE IN INGERUL EI PAZITOR ,PENALUL TRAIAN BASESCU!

13 sept.

udrea
Elena Udrea a declarat că în opinia sa, președintele Băsescu a greșit atunci când a spus că nu este încă vremea ca în România să câștige o femeie funcția de președinte:

”Nu sunt de acord cu afirmația președintelui, mai ales că el a susținut femeile în cariera politică. Și am și argumente, am văzut un sondajc care arată că românii sunt dispuși să aleagă femei. Apoi, eu am candidat la parlamentare, am fost minstru numit, eu zic că m-am descurcat onorabil.(…)
Nu numai că există cercetări care atată că oamenii votează femei, dar există femeie care au fost realese. Proababil președintele nu era la curent cu sondajele. Eu nu am gărzi de corp, suntem câțiva colegi care mergem între oameni.
Eu merg în benzinării noaptea, merg la coafor și lumea spune:” Doamnna Udrea, vă susținem”. Deci președintele a greșit. Întotdeaua am fost consecventă în ce am făcut, au fost opiniile mele”, a spus Udrea la Realitatea TV.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.