CINE SE SCUZA SE ACUZA.MATRACUCA ISTERICA BASISTO-JOHANNISTA DANA A LUI GRECU ,MAREA STIRISTA URLA DIN TOTI BOJOCII LA ADRESA FOSTULUI PREMIER VICTOR PONTA CA :”NU SUNT OITER ACOPERIT!”

17 mai

Cine se scuză se acuză!!!
Imagini pentru dana grecu,,poze

În mai multe postări pe Facebook, Victor Ponta a pomenit-o și pe Dana Grecu. Jurnalista a ținut să facă o precizare extrem de importantă.

Se vede de pe luna ca ai ceva cu Ponta, altfel nu se explica de ce il pomenesti in fiecare emisiune. Pe de alta parte ai declarat clar ca-ti este antipatic.

Dl Ponta stie multe despre tine! Dar mai ales ca esti o proasta increzuta si ciufuta! Liber schimbista de doi lei! S-a ales praful de Antene!. Fa, pitesteanca cu pruna-n gura, ia-o pe urmele Topeascai, fa pasi la Digi sau la Orcan!

 Chiar asa este Dana Grecu este securista .Unde a lucrat taica-su,nu cumva in Irak?,Ce legaturi are sotul ei cu afacerea RAFO? Asta in fiecate campanie se activeaza nenorocita. Dana Grecu tu esti tupeista si nesimtita. Sa iti fie rusina ca lucrezi la Antena 3 . Mars la B1 sau digi nu ai ce cauta intre oamenii normali. Tu si Radu Tudor mars securistilor. Eu de cativa ani spun de voi ca sunteti securisti. Voi aveti dubla comanda.
Imagini pentru dana grecu,,poze
Nu este exclus sa fi si acoperita.Ca doar nu esti proasta sa recunosti cum a facut Turcescu.Dintr-o pedelista convinsa,lingatoare a Malakului penal Johannis, a marelui Busoi si a otrepei Hilde Brandl nu te poti astepta la altceva.
Imagini pentru dana grecu,,poze
 Turcescu tot pitestean, se pare ca de acolo provin multi d-astia pititi, adica acoperiti.

„Am de făcut o precizare importantă. Domnul Ponta mă tot pomenește. Are ieșiri pe Facebook, foarte bine, să fie. Toți cei care vorbesc sunt ascultați. Doar că făcea așa o aluzie că sunt jurnaliști ai sistemului care se bucură ori de câte ori se întâmplă ceva cu dosarele sale penale, că sunt unii care îi vor răul, că nu știu ce.

Într-o înșiruire despre ziariștii sistemului și acoperiții din presă, mă pune și pe mine acolo, undeva. Nu are tupeu să spună că sunt acoperită sau securistă sau că sunt a sistemului pentru că nu are cum să zică așa ceva. Este foarte complicat să spui așa ceva; doar dacă ești nesimțit și tupeist poți spune așa ceva, dar el nu este nici nesimțit și nici tupeist.

Simte nevoia să mă împingă în grupul acesta cu acoperiții pentru că prea le zic, cum ar veni. Nu am nimic cu domnul Ponta. Când a fost de bine de guvernul său, am zis mereu. Domnul Ponta are niște lucruri pe care nu le-a explicat îndeajuns și mi se pare că sare prea mult la Dragnea pentru un om care nu a explicat foarte mult niște probleme. Domnul Ponta știe că nu sunt acoperită, știe că nu sunt securistă, știe foarte bine toate aceste lucruri. L-aș ruga… mai puțin cu Securitatea. L-aș ruga să mă bage în alt grup, dar nu cu Securitatea. Atât am vrut să spun”, a zis Dana Grecu la Antena 3.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.