FELICITARI,GICA HAGI: VIITORUL CONSTANTA CAMPIOANA NATIONALA!

14 mai

FC Viitorul Constanța a câștigat în premieră titlul de campioană națională la fotbal, sâmbătă, după ce a învins-o pe CFR Cluj cu scorul de 1-0 (0-0), pe teren propriu, la Ovidiu, în etapa a 10-a a fazei play-off a Ligii I de fotbal, ultima a sezonului, potrivit Agerpres.

„Sunt mândru, împlinit, fericit, pentru că această Academie și echipa mare, acești copii au luptat până la ultima picatură de energie și au obținut imposibilul! Ne odihnim, că de mâine încolo începe altă planificare, altă strategie”, a spus Hagi după meci, potrivit gsp.ro.

FC Viitorul, echipă antrenată și patronată de Gheorghe Hagi, a reușit o performanță istorică, grație golului marcat de Gabriel Iancu (65), dintr-un penalty acordat în urma unui duel între Ionuț Larie și Florinel Coman.

FC Viitorul are același număr de puncte în clasament ca FCSB, dar departajarea s-a făcut în urma rezultatelor directe din play-off, echipa lui Hagi câștigând cu 3-1 pe teren propriu și remizând la București, 1-1.

Becali a spus că îşi va căuta dreptatea la TAS, după ce a pierdut titlul în faţa celor de la Viitorul.

„Luni mergem la FRF să contestăm clasamentul şi gata. Trebuie să se mişte repede, că le ţinem încurcate ca să inverseze TAS locurile apoi”, a spus Becali la Sport.ro.

„O să vedeţi, nu mai vreau să comentez, să mă cert cu nimeni. Doar atât spun. Eu îmi apar familia mea, ei şi-o apară pe a lor. Vreau să se facă dreptate. Mergem la TAS şi vedem cine este campionul. Din punctul meu de vedere, suntem 100% campioni. O să vedeţi. Asta e, Larie a făcut penalty, ce să-i facem. Nu e dezamăgire, asta e situaţia. Important e că am câştigat, noi suntem campioni după regulament, nu depinde de mine. Eu nu ştiu de Reghe, habar nu am ce face. Întrebaţi-l pe el”, a mai spus Becali.

Pentru prima oară în ultimii 39 de ani trei echipe au avut șanse la titlu înaintea ultimei etape, FC Viitorul, FCSB și Dinamo.

https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FAcademiaHagi%2Fvideos%2F1480199688698571%2F&show_text=0&width=560

Alte rezultate

FCSB a învins-o cu 3-0 pe CS Universitatea Craiova și a ocupat astfel locul al doilea în clasament. După ce a marcat două goluri, atacantul Denis Alibec a încheiat meciul în galeria ”roș-albaștrilor”, unde s-a dus după ce a fost schimbat.

Dinamo a remizat cu campioana de anul trecut, Astra Giurgiu, 1-1, în Ștefan cel Mare, încheind pe locul al treilea al podiumului.

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.