„VOIEVODUL „PENAL ,KLAUS WERNER JOHANNIS GAFA IN FATA LUI JEAN-CLAUDE JUNCKER:”PERMITETI-MI SA VI-L PREZINT SE SEFUL ARMATEI MELE!”

14 mai

Image may contain: 3 people, people standing
Guvernul lui Johannis – „guvernul meu”. Suparat, dupa ce a castigat alegerile prezidentiale, ca Ponta nu mai pleaca odata de la palatul Victoria, Johannis s-a exprimat in cateva randuri, in public si in privat, cu formula „vreau sa am si eu guvernul meu”. Dupa inscenarea si manipularea din #Colectiv, Johannis s-a vazut in sfarsit in postura de a numi un „guvern al lui”, avandu-l ca sef pe singurul premier de trista amintire al Romaniei – Dacian Ciolos. „Guvernul lui” a facut rahatul praf si l-a presarat peste intreaga Romanie, dar cu siguranta ca nu asta il interesa pe Johannis ci pur si simplu oportunitatea de a rosti celebra expresie „guvernul meu”. Bine, acum, dupa ce la Palatul Victoria a fost inscaunat Sorin Grindeanu, Johannis nu mai poate sa spuna „guvernul meu” pentru ca…na, e guvernul lu’ Dragnea. Si, din cate se vede, nici macar al lui nu mai e… Poporul lui Johannis – „poporul meu” Aflat la Bruxelles intr-o perioada in care corporatistii iesisera in strada, manipulati sau trimisi pur si simplu de sefii lor, pentru a protesta „spontan” (cat de spontane or fi fost coregrafiile alea cu tricolorul sau pietrele si petardele aruncate catre jandarmi, doar ei stiu), Johannis se exprima din nou in legatura cu prostimea din Romania si o denumea „poporul meu”. Johannis – nu e nici poporul tau, nici a lu’ ma-ta, nici a lu’ tac-tu! E pur si simplu poporul roman care nu apartine (inca) nimanui si care traieste (inca) liber.

Armata lui Johannis – „armata mea” Zilele trecute, Johannis a comis-o din nou – aflat la o receptie pe care o oferea in cinstea sosirii in Romania a lui Jean-Claude Juncker, el s-a exprimat, prezentandu-l sefului Comisiei Europene pe seful Marelui Stat Major al Armatei Romane, generalul Nicolae Ciuca, ca fiind „seful armatei mele”. Pana atunci, dupa cum observati, Johannis a mai prezentat sefi de institutii (seful BOR sau seful Bisericii Catolice) dar, nefiind nici crestin ortodox si nici catolic, Johannis nu s-a exprimat cu „seful bisericii mele”. Posibil ca, daca era prezent la ceremonii si „popa lui” care-i slujeste lui la „biserica lui” la „Sibiul lui” s-ar fi exprimat cu „popa meu de la biserica mea din Sibiul meu”. Cu scarba pentru „presedintele” Johannis Johannis – nu iti apartine nici guvernul, nici poporul si nici armata dupa cum, zic unii, nu ti-ar mai apartine nici nevasta. Apropos – te mai exprimi cu „nevasta mea” cand vorbesti de Carmen? Acum, nu te supara, dar in opinia noastra ar trebui sa iti corectezi acest mic defect de exprimare si sa iti vezi matale de treaba la tine la Cotroceni! Apropos – nici asta nu e al tau, desi ai aterizat acolo, ca si chirias, si ai mutilat spatiile verzi pentru a-ti face tu teren de tenis si cine stie ce altceva… (Articolul apartine integral portalului Politic Scam pe care vă invitam să-l vizitati zilnic pentru alte articole cel putin la fel de interesante)

Acest text este protejat de drepturile de autor. Il puteti copia pe site-ul dumneavoastra doar cu citarea sursei si link activ. http://sokant.ro/in-tara-asta-totul-apartine-lui-johannis-guvernul-poporul-si-armata-politic-scam/

Preşedintele Iohannis sau ”Voievodul” Iohannis? ”Permiteţi-mi să vi-l prezint pe şeful armatei MELE”. Astfel a fost prezentat preşedintelui Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, şeful de stat major al Armatei Române, Nicolae-Ionel CIUCĂ, de către preşedintele Klaus Iohannis, potrivit zf.ro.  Nu este prima gafă de acest gen! Prezent în Malta, în luna februarie pe când erau protestele în țară provocate de OUG 13 în cadrul unei reuniuni informale (Summit-ul informal din Malta) din cadrul Consiliului European, preşedintele Klaus Iohannis a criticat Guvernul. El s-a arătat optimist că în cele din urmă ”statul de drept şi valorile europene vor triumfa”. Atunci el a afirmat că românii LUI sunt în stradă! ”Sunt foarte îngrijorat. Trebuie să admit chiar dacă îmi e foarte greu că situaţia e foarte complicată. Românii mei sunt în stradă. Am încredere în ei. Sunt sute de mii de români în stradă în care am încredere. Sunt convins că vom găsii soluţii. Statul de drept şi valorile europene trebuie să triumfe. Asta cred că se va întâmpla”, a transmis atunci preşedintele României jurnaliştilor.

Acest text este protejat de drepturile de autor. Il puteti copia pe site-ul dumneavoastra doar cu citarea sursei si link activ. http://sokant.ro/video-iohannis-gafa-monumentala-in-fata-lui-juncker-permiteti-mi-sa-vi-l-prezint-pe-seful-armatei-mele/

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.