Momente unice, în care un om frumos, un om deosebit, a adus bucurie sufletului nostru! God bless you Florin Barbu dragă!

19 iun.

agnus dei - english + romanian blog

Lucica Boltasu cu Florin Barbu Spania 18 iunie 2016

Florin Barbu

Ieri în drumul meu spre Madrid am schimbat trenul la Barcelona:Mă bucur că am reușit să cunosc și personal pe cei din spatele calculatorului care mă susțin neîncetat..-Iubiți-vă mult și să fiți puternici cînd sosesc necazurile-împreună putem reuși.Astazi am sa încerc să fac Plancarde pentru cît mai multe famili ca strigătul tuturor copiilor luați pe nedrept să fie auzit.Bunul Dumnezeu să vă binecuvînteze familiile
Lucica Boltasu:

Momente unice, în care un om frumos, un om deosebit, a adus bucurie sufletului nostru! God bless you Florin Barbu dragă!
( Nu te pot eticheta că îmi sterg ăștia postarea…am incercat de trei ori…😨 )

Domnul e de partea ta!

(Pentru Florin Barbu)

Un zbor de aripi albe, fine,
Te însoțește azi, Florine,
Un fluierat de tren și-apoi,
Călătorind spre locuri noi,
Cu doruri ce doar tu le știi,
Îmbrățișezi ai tăi copii,

Un vis ce numai tu-l cunoști!

Vezi articolul original 356 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.