Arhiva | 5:51 pm

Melania Trump: „I hope people will accept his apology, as I have.”

9 oct.

GEORGETA LAZURCA,MAMA LUI CARMEN JOHANNIS SI SOACRA LUI KLAUS WERNER JOHANNIS A DECEDAT!,DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA!

9 oct.

Doliu în familia președintelui. Soacra lui Klaus Iohannis a murit.

Vezi fotografii fabuloase cu parintii lui Carmen la nunta!

Familia lui Carmen Iohannis, prima doamna a tarii, este originara din satul Santu, comuna Lunca (judetul Mures). In casa parinteasca a familiei Lazurca, numele de fata al sotiei presedintelui, stau astazi rudele lui Carmen, care au doar cuvinte de lauda la adresa familiei Iohannis.

La 12 kilometri de Reghin, acolo unde s-a si nascut Carmen Lazurca, pe 2 noiembrie 1960, se afla satul Santu, localitatea natala a parintilor actualei prime doamne a tarii. Inainte sa se mute la Sibiu, parintii lui Carmen, Ioan (1914-2010) si Georgeta Lazurca, au lasat mostenire Doinei Lazurca, ruda prin alianta cu ei, casa de la numarul 97. Casatorita cu verisorul bun al lui Carmen, decedat acum 7 ani, femeia are doar cuvinte de lauda la adresa familiei Iohannis, pe care o stie foarte bine. „Tatal lui Carmen, unchiu’ Ion, cum ii spuneam noi, a fost blanar, om tare asezat si bogat, muncea de dimineata pana seara. A avut un necaz mare de la meserie, ca s-a imbolnavit rau de la tratarea pieilor si au fost nevoiti sa-i scoata un plaman, dar a trait apoi pana la 96 de ani! A fost un om extraordinar, ni se spunea si noua ca a jucat fotbal in tinerete, era fruntea satului pe teren!”, povesteste tanti Doina in exclusivitate pentru WOWbiz.ro.Ioan si Georgeta Lazurca, parintii lui Carmen Iohannis, la nunta lorStabilizarea din 1947, cand toata tara a luat-o de la zero, iar fiecare roman mai putea detine in medie doar 150 de lei noi, l-a lovit in plin pe tatal lui Carmen, care a pierdut un cufar intreg cu bani, pe care i-a facut insa la loc in nici doi ani! Carmen Iohannis si tatal ei, Ioan Mama lui Carmen, Georgeta, este cu aproape 20 de ani mai tanara ca sotul ei, iar nunta lor a fost un eveniment memorabil in zona, meseria rentabila de blanar asigurandu-i lui Ioan toate cele necesare unei petreceri ca-n povesti. Carmen Iohannis in tinerete, alaturi de mama Georgeta Despre doamna Georgeta, mama primei doamne a tarii, tanti Doina marturiseste ca a fost printre putinii care i-au spus lui Klaus, cand acesta inca nu era primar, ca va ajunge „om mare”. „Matusa a crezut mereu in el, ii spunea ca va ajunge departe… Acum e la Sibiu, are grija Carmen de ea, e si bolnava, deh, ca la batranete. Carmen a angajat doua femei care stau mereu cu ea, sa nu-i lipseasca nimic, sa se ingrijeasca de ea!”, marturiseste tanti Doina, care sta astazi in casa parinteasca a familiei lui Carmen Iohannis alaturi de fiul ei, Marius, de sotia si de copiii acestuia.

Carmen Iohannis este în lacrimi. Mama sa a murit la vârsta de 72 de ani. Femeia era bolnavă de mai multă vreme. Potrivit surselor din apropierea familiei prezidenţiale, mama lui Carmen Iohannis locuia în Sibiu, într-un apartament din zona centrală.

Administrația Prezidențială, prin purtătorul de cuvânt Mădălina Dobrovolschi, a confirmat decesul soacrei și a transmis că „acesta este un moment dureros pentru familia președintelui”. De asemenea, potrivit purtătorului de cuvânt, președintele Iohannis și-a exprimat dorința ca acest eveniment să rămână în zona privată.

Se pare că mama Primei Doamne ar fi locuit în ultima perioadă chiar în casa preşedintelui. De altfel, Carmen Iohannis avea grijă de mama sa, pe lângă alte două femei care o însoţeau mereu pe aceasta.

Preşedintele Klaus Iohannis se îndreaptă spre Sibiu. Şeful statului îşi va anula programul oficial, informează România TV.

„Condoleanţe familiei Iohannis”, a scris Traian Băsescu, pe Facebook, imediat după aflarea tragediei, fiind primul politician care și-a exprimat regretul.

CU TOT SCANDALUL,TRASEISTA LILIANA MINCA A DEVENIT PRESEDINTELE ALDE BOTOSANI!

9 oct.

Liliana Mincă a fost trimisă să preia organizaţia judeţeană ALDE din Botoşani. Numai că liderii judeţeni nu au primit-o deloc bine, la sediul ALDE izbucnind un adevărat scandal.

După primirea neelegantă de care a avut parte la sediul ALDE din Botoşani, Liliana Mincă a ţinut să precizeze că nu a fost nicidecum alungată şi că a reuşit să preia cu succes organizaţia judeţeană.

”Ca să fie foarte clar pentru toată lumea, nu am fost alungată de la sediul partidului. Este o decizie comună a celor doi copreşedinţi, Călin Popescu Tăriceanu şi Daniel Constantin. Decizia trebuie pusă în aplicare, indiferent de răfuielile colegilor din birou. Deciziile se execută şi nu se discută întrucât la alegerile locale au obţinut un scor foarte slab. Am preluat filiala, am transmis biroului electoral judeţean omul nostru, ” a declarat Liliana Mincă într-o intevenţie telefonică la Antena 3.

MINISTRUL SANATATII ,”TEHNOCRATUL”VLAD VOICULESCU I-O TRAS-O SEFEI PNL,ALINUTZA KILLOWAT -GORGHIU SI A SEMNAT PENTRU USR!

9 oct.

https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FNicusorDanUSR%2Fvideos%2F1146207372123541%2F&show_text=0&width=560

 

Ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, a semnat pe listele de susținători ai partidului lui Nicușor Dan, Uniunea Salvați România, necesare pentru înscrierea formațiunii în alegerile parlamentare din decembrie.

Anunțul privind semnătura dată de Voiculescu a fost făcut duminică de Nicușor Dan, pe pagina sa de Facebook.

„Pentru că România se schimbă și clasa politică trebuie să se schimbe de asemenea”, spune ministrul, potrivit filmului postat de Dan pe pagina sa de socializare.

Totodată, împreună cu Vlad Voiculescu a semnat pe lista USR și Valeriu Nicolae, reprezentantul special al secretarului general al Consiliului Europei (CoE) pentru chestiuni legate de romi.

Vlad Voiculescu, care a anunțat sâmbătă, pe Facebook, că nu va candida la alegerile parlamentare, a participat sâmbătă la lansarea programului de guvernare al PNL, motiv pentru Alina Gorghiu să-i declare la reuniune: „Vorba unui șlagăr celebru, domnule ministru: v-am văzut, mi-ați plăcut, ce rămâne de făcut? Vom colabora pe viitor, sunt convinsă de asta. Asta este România normală, dragi colegi. Este România în care un partid invită un ministru tehnocrat la o întâlnire a partidului, iar acesta vine și prezintă politicile Guvernului”.

NEPSZABADSAG”LIBERTATEA POPORULUI”,ZIARUL OPOZITIEI DIN UNGARIA ISI INCETEAZA APARITIA!

9 oct.

Ştirea a şocat nu doar lumea presei din Ungaria, ci şi pe cea europeană şi, deopotrivă, marea presă mondială după ce s-a anunţat că, începând de luni, cel mai important cotidian al opoziţiei ungare – „Nepszabadsag” (Libertatea poporului) – îşi încetează brusc apariţia. La fel se întâmplă cu site-ul web. La Budapesta, decizia Mediaworks, grupul proprietar al ziarului, a fost apreciată drept „o zi neagră pentru presă” de opoziţia socialistă.

De altfel, sâmbătă seara, circa 2.000 de persoane s-au strâns în faţa sediului ziarului şi al Parlamentului pentru a protesta, ele purtând exemplare printate ale cotidianului şi scandând „Afară, Orban!”. Premierul Viktor Orban era acuzat că favorizează publicaţiile care sunt favorabile guvernului său, atribuindu-le partea leului din publicitatea publică. „În ultimii ani am văzut eforturile care s-au făcut pentru a ruina libertatea presei şi cum au fost eliminate diferite grupuri de presă”, declara o participantă la miting, citată de ziarul parizian „Le Figaro”. La Budapesta, Andrea Hajagos, redactor şef al ziarului, a declarat că „ziariştii au aflat că, începând de duminică, trebuie să-şi strângă lucrurile şi să se mute în alt sediu. Dar ei se tem că nu mai pot lucra, şi dacă vor putea munci, în ce condiţii?”. Culmea, ziarul a apărut normal sâmbătă, apoi personalului i s-a spus că se va muta într-un sediu nou, pentru ca ulterior să afle despre suspendarea apariţiei.„Ţara a aflat (despre suspendare – n.n.) înaintea noastră.(…) Primul nostru gând a fost că a avut loc un puci”, afirmă jurnaliştii într-o postare pe Facebook.

France Presse şi ziarul francez „Le Monde” arată că grupul Mediaworks a dat publicităţii un comunicat, reluat de agenţia oficială de ştiri MTI, potrivit căruia suspendarea apariţiei ziarului este dictată de motive economice, şi că ea va dura până când se va „formula şi realiza un nou concept”. Pe aceeaşi linie se situează Fidesz, partidul premierului Orban, care a reacţionat şi el, calificând măsura respectivă drept „decizie economică raţională, şi nu politică.”

Citat de ziarul amintit, unul dintre şefii redacţiei de la „Nepszabadsag” afirmă că jurnaliştii, care pregătiseră deja articole pentru numărul de luni, au fost împiedicaţi să intre în redacţie şi că au primit scrisori privind suspendarea apariţiei cotidianului lor. „Suntem în stare de şoc, este o lovitură de măciucă. Bineînţeles că ei vor spune că este o decizie economică, dar nu este adevărat. Acest lucru dă o enormă lovitură jurnalismului de investigaţie şi libertăţii presei”, declară el agenţiei France Presse, sub acoperirea anonimatului.

Trustul Mediaworks, al cărui proprietar este un magnat de presă austriac ce a cumpărat, în 2014, „Nepszabadsag” şi mai multe alte titluri din Ungaria, susţine că tirajul acestui cotidian a scăzut cu 74% în cursul ultimilor zece ani şi că el a pierdut 5 miliarde de forinţi (16,4 milioane de euro).

Situţia financiară a grupului Mediaworks nu este decât „un pretext”, a subliniat, la Bruxelles, Gianni Pittella, preşedinte al principalului grup de centru-stânga al Parlamentului European, adăugând că, „astăzi, libertatea presei este în pericol în Ungaria”. „Este un fapt comun în sistemele nedemocratice să se închidă ziarele ostile, care jenează puterea, dezvăluind, de exemplu, cazurile clare de corupţie. Este exact ceea ce s-a întâmplat cu Nepszabadsag”, spunea amintitul Gianni Pittella.

Înaintea referendumului de duminică din Ungaria privind relocarea refugiaţiilor în statele UE, „Nepszabadsag” a publicat mai multe articole referitoare la scandalurile de corupţie în care sunt implicaţi politicieni apropiaţi de Viktor Orban. Ziarul este perceputt ca un foarte acerb critic al lui Viktor Orban, el fiind acuzat că foloseşte presa în interes propriu, iar largi sectoare ale mass-media au fost cumpărate de oligarhi apropiaţi guvernului actual. Să fie, aşadar, acesta unul dintre motivele care au determinat închiderea din „raţiuni economice” a ziarului, este o întrebare superfluă, ţinând seama de felul în care se comportă autorităţile de la Budapesta.

Având la început un tiraj de 63.000 de exemplare, ziarul „Nepszabadsag” ajuns acum la 40.000 de copii vândute zilnic a fost organul Partidului Comunist din Ungaria între 1956 şi 1990. Cumpărat de grupul Bertelsmann, el s-a transformat într-un ziar quality, de referinţă, rămânând aproape de Partidul Socialist, după cum apreciază, într-o prezentare, Courrier International. Definindu-se ziar „liberal de stânga”, el a aparţinut apoi grupului elveţian Ringier AG, care l-a vândut, în 2014, trustului Mediaworks. Dacă, la început, ziarul s-a desprins greu de stilul vetust şi auster, el a început să apară în culori în 2003, cu o paginaţie aerisită.

Considerată stea politică a Estului, admisă în NATO în primul val al extinderii, la fel în Uniunea Europeană, toate astea şi datorită unei extraordinar de eficiente acţiuni a diasporei, una dintre cele mai remarcabile existente pe tot globul la ora actuală, Ungaria are sincope mari, care, în cazul unei Românii, ar fi impardonabile pentru vigilenţii (dar foarte selectivii) „ochi” de la Bruxelles şi din alte locuri ale Vestului.

Din această perspectivă, cazul închiderii ziarului „Nepszabadsag” este pe cât de evident, pe atât de strident, libertatea presei fiind pentru unele voci europene un exerciţiu de memorie.

Fraud & corruption ate most of $1.4 billion U.S. taxpayers spent on rebuilding Haiti after earthquake

9 oct.

Attn. Clinton Foundation: Hurricane-ravaged Haiti needs the $2B in donations you stole from its earthquake relief funds

9 oct.

%d blogeri au apreciat asta: